Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Халогенни лампи - анализ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и аз да питам нещокое е по-безвредно за ксеноновите комплекти:- премигването при вклюване на други консуматори ?- или тези 14 В, вместо 12-13В ?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      само аз ли не знам за каква кола става въпрос? + това няма лампа която да е изчислена за 12 волта! На опаковката и пише 12, но е взето предвид зареждането на алтернатора. филипс дават номинал 12.8 , осрам - 13.2 , ГЕ ако не се лъжа също са на 12.8Това че като пуснеш дълги имаш чувството че гасиш, ме навежда на мисълта че май става въпрос за фар с H4 без допълнителни лампи.

      Коментар


        #18
        Колата се вижда на аватара Фиат Типо 1.8 16VТова за дългите го казвам в смисъл, че като пусна дълги фара си се захранва по нормалната инсталация, която все още не съм преправял и свети доста по-слабо и по-жълто...

        Коментар


          #19
          sev написа:
          и аз да питам нещокое е по-безвредно за ксеноновите комплекти:- премигването при вклюване на други консуматори ?- или тези 14 В, вместо 12-13В ?
          Ксенона си има инвертори и стабилизиращи схеми в "баласта".Предполагам му е все тая дали ще работи на 10 или н 14 волта.Няма да се плашиш.

          Коментар


            #20
            и аз така мислехИлко ми беше казал че ако сложа релета, пак ще мига...май докато не пробвам няма да резбера
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              Ако сложиш релета няма да мига, но ако са сложени кадърно. При некадърно преправена инсталация може да стане по-зле от фабричната

              Коментар


                #22
                какво ще рече кадърно?
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  Кадърно направена ел.инсталация - водонепроницаеми релета, дебели проводници, алуминиеви клеми (освен, че се стиска проводника в тях се и припоява с тинол), кабелни обувки и т.н.

                  Коментар


                    #24
                    ясномерси
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #25
                      Да ще премигват ако то идва от акумулатора. Ако неговотонапрежение мърда както и да са сложени релетата няма да помогнат.

                      Коментар


                        #26
                        ilkor написа:
                        Да ще премигват ако то идва от акумулатора. Ако неговотонапрежение мърда както и да са сложени релетата няма да помогнат.
                        Абсолютно вярно!А цялото това преправяне с релета и т.н братушките са го използвали преди 25 години в АЗЛК.Да сте виждали Москвич с добре светещи фарове? Далеч съм от идеята да се заяждам,но мисля,че цялата процедура е загуба на време и както колегата по-нагоре беше споменал-един контактен спрей върши чудеса!
                        Fiat Punto 1.1 6Speed

                        Коментар


                          #27
                          като разнищя случката ще ви информирам
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            Някъде пишеше как точно се измерват загубите: Мери се напрежението в точките "Плюс на акумулатор" и "захранваща жица на лампата". Записва се стойността. После се мери напрежението в точките "маса на лампата" и "минусова клема на акумулатора" . Записва се под вече записаната стойност. Сумира се. Полученото показва общия спад на напрежение във веригата от плюс на акумулатор до минуса. (поне така успях да си го преведа, нека ел-техниците да кажат дали е точно така)
                            аз докато чакам някой да го потвърди или отрече, да бях отишъл да измеря по този начин и да видим какво щеше да покаже....

                            Коментар


                              #29
                              Колегата SEV говореше за премигване на лампите при включване на друг електроконсуматор.С това измерване не може да се отчете този спад. Така се мери само спада до самата крушка който е постоянен когато тя си свети.Може да има изключение ако някъде токът на лампите и другия консуматор минават по общ проводник.Ако премигват заради спад в самия акумулатор или пък в клемите това измерване няма да отчете нищо.За начало мерене върху самия акумулатор препоръчвам ... да се търсят леки спадове при включване на по мощен консуматор ...

                              Коментар


                                #30
                                Проблема с примигването при пускане на други консуматори е, че таблото с предпазителите се захранва от един единствен + , който се разпределя към всичко, съответно проводника от акумулатора до бушонното табло като всеки друг проводник е оразмерен в долната граница на пад, за да се пестят разходи, нататък е ясно...Напрежението на акумулатора е константа (ако алтернатора и акумулатора са в ред).Абе премерете си напрежението на лампите (непосредствено на клемите на самите фарове), при включени такива и запален двигател.Ако има някой над 13 волта да дойде да го разгледам какво не му е наред :D

                                Коментар

                                Working...
                                X