Приятели ,тук става въпрос за устойчивост на кола при заледен път .За сух път ,за дъждовно време мерцедеса ми е без грешка ,но на леко заледен път изпитах просто ужас от неустойчивост и за това се върнах та изкарах Пунтото .Разликата беше огромна . Това исках да кажа . А иначе за тия седем години откакто го имам и карам не съм правил нищо по него и не съм имал никакъв проблем с него . По принцип казах и по горе не бих си купил кола с задно предаване независимо каква марка е. Просто се чудя едно време как съм карал толкова коли със задно предаване .Разликата е огромна според мен .Така си мисля аз и не оборвам мнението на никого .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?
Collapse
X
-
Относно SAAB GRIPEN - това го прочетох в една брошура когато бях на авиошоуто в Пловдив последния път. НЕ съм си го измислил аз. Иначе съм на 100% ссъгласен с вас че мн неща Сааб взаимстват от Опел , а както разбрах и от Фиат. Въпреки това смятам Сааб за много ама много добри автомобили и си признавам че наистина съм "облъчен" от марката. Като казвам Сааб визирам истинските представители на марката, а не префасонираните Опел Гранада и Опел вектра.Saab 9-3s 2.0 16v TURBO
Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
коцев написа:Приятели ,тук става въпрос за устойчивост на кола при заледен път .За сух път ,за дъждовно време мерцедеса ми е без грешка ,но на леко заледен път изпитах просто ужас от неустойчивост и за това се върнах та изкарах Пунтото .Разликата беше огромна . Това исках да кажа . А иначе за тия седем години откакто го имам и карам не съм правил нищо по него и не съм имал никакъв проблем с него . По принцип казах и по горе не бих си купил кола с задно предаване независимо каква марка е. Просто се чудя едно време как съм карал толкова коли със задно предаване .Разликата е огромна според мен .Така си мисля аз и не оборвам мнението на никого .коцев написа:Сус бре момчета ! По хубава кола от Фиат Пунто 1.2 на 14 години няма :D :D :D ... Тъй че пикая ти на Мерцедеса ,ще му лепна утре обявата за продан и сбогом Гринго.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Аз пък не мисля, че една марка автомобили, която не ползва собствени двигатели може да претендира за нещо.Като видя ФИАТ с двигател на СААБ, тогава ще ги призная Вярно че светът се глобализира, и всеки гледа кое ще му е по-евтино (дори Мерцедес преговаряха с ФИАТ да им прави ниските класове уж за по-евтино, ама като видяха че им излиза същото се отказаха). Но пък една автомобилна компания няма ли развоен център, в който да прави собствени разработки е обречена. То като футболните отбори - колкото и да купуваш добри чужди футболисти, нямаш ли си собствена школа, не си истински.
Коментар
-
Immortal написа:Аз пък не мисля, че една марка автомобили, която не ползва собствени двигатели може да претендира за нещо.Като видя ФИАТ с двигател на СААБ, тогава ще ги призная Вярно че светът се глобализира, и всеки гледа кое ще му е по-евтино (дори Мерцедес преговаряха с ФИАТ да им прави ниските класове уж за по-евтино, ама като видяха че им излиза същото се отказаха). Но пък една автомобилна компания няма ли развоен център, в който да прави собствени разработки е обречена. То като футболните отбори - колкото и да купуваш добри чужди футболисти, нямаш ли си собствена школа, не си истински.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Много крайно. Не съм съгласен. Имал съм удоволствието да карам СААБ 900. Един автомобил не е само двигател. СААБ ползват много чужди разработки, но са били и все още са новатори. Имат си свой си стил и го защитават. А и след като СААБ 9000 според един колега е същата кола като Алфа Ромео 164, Ланча Тема и Фиат Крома нека ми обясни защо СААБ 9000 е един от най-здравите автомобили а другите не са?Признавам - фен съм на ФИАТ, но съм и фен на СААБ. И следващата ми кола ще е точно това - СААБ.Ще завърша с цитат на колега от СААБ форума - СААБ не е просто автомобил, СААБ е начин на мислене.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Lane Staley написа:Immortal написа:Аз пък не мисля, че една марка автомобили, която не ползва собствени двигатели може да претендира за нещо.Като видя ФИАТ с двигател на СААБ, тогава ще ги призная Вярно че светът се глобализира, и всеки гледа кое ще му е по-евтино (дори Мерцедес преговаряха с ФИАТ да им прави ниските класове уж за по-евтино, ама като видяха че им излиза същото се отказаха). Но пък една автомобилна компания няма ли развоен център, в който да прави собствени разработки е обречена. То като футболните отбори - колкото и да купуваш добри чужди футболисти, нямаш ли си собствена школа, не си истински.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
абе то хубаво Сааб са хубави коли, и бъди 100% сигурен че хората които са имали "...Алфа Ромео 164, Ланча Тема и Фиат Крома..."могат да кажат че са карали и имали супер яки и здрави машини....и не вярвам някой от притежателите на въпросните марки да има лошо мнение за италианските си коли. Колкото и да са стари, са доста иновативни и дори луксозни за времето си....сега дизайн има за всеки...там не може да се спори. Предполагам че колкото хора харесват дизайна на СААБ толкова си харесат и точно техните италиански побратими. А относно това дали СААБ 9000 е най здравата кола.....хм, не съм толкова склонен да ти повярвам....коли съм сменил доста и, няма здрава и нездрава кола, има поддържана и неподдържана. Иначе виж МЕРЦЕДЕС са здрави коли.ремонтирал съм и мога да кажа съвсем безпристрастно, че са наистина направени БЕЗ КОМПРОМИС. Както и да е....Сааб наистина са хубави, колкото и другите коли от които е взаимстван.....То и за Волво имаше един виц...че като отвориш мотора и вътре пишело че ще те надживееее....ама мотора си е на РЕНО...абе това е доста глупаво да се спори кой е по-добър, просто Фиат са подценявани понеже винаги са били голям трън на конкуренцията и това е.п.п.коцев написа:Прав си .Приемам критиката безусловно. :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:п.п.коцев написа:Прав си .Приемам критиката безусловно. :DI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Какво пък като е на леда?Стабилен си е мечока, като пръч на лед е стабилен
Коментар
-
Immortal написа:О да, много е стабилен, освен ако не се наложи да го караш Всъщност колите със задно предаване си имат друг начин на каране, който за жалост забравихме вече.Едно време и Жигулетите бяха със задно предаване, ама една торба цемент в багажника оправяше нещата Но сега свикнахме с предното предаване, и като се качим на кола със задно ни се струва неустойчива. И аз така се завъртях на един завой над Слънчев бряг с един Мерджан 190, че чак косата ми се изправи Просто забравих, че е със задно.Esper написа:Майтапя се, знам за какво говориш.То не че съм слагал веригите - още са в багажника но страх лозе пази Аз нямам блокажи, ESP не вярвам да прави нещо съществено, но някак си контролирам много по-леко колата.Ако тръгне на прави нещо по своя воля, направо по интуиция съм я усетил преди да го е направила.Пък и като закъснея, пак се оправям много по-леко само с газта.При фиата ако тръгне да ми унася, по-трудно я връщам и се чувствам нервен - това е причината, поне при мен.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Леле как се нахвърлихте първо върху чколегата PUNTO JTD после върху мен.Няма смисъл, стига фанатизъм. То излезе, че автомобилостроенето започва и свършва с ФИАТ. Фен съм на ФИАТ, много си харесвам Фичо и се грижа за него. Но за да са такива цените на ФИАТ значи има някаква логика - причините са и обективни и субективни. Колегата го е написал - поддръжката на СААБ му е колкото на Пунто-то. А разликата - той си е казал каква е. Скоро един колега смени Брава-та с Алфа - прочетете какво е написал като сравнение.На мен ми допада да са подценявани - купих си много добра кола, на много добра цена и и се радвам.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар