Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Съгласен съм че двигателите на много европейски марки са еднакви. Съгласен съм че всяка една марка във всеки един ценови клас има върху какво да работи. Но за двигателите на сааб не съм съгласен. Дизеловия Е еднакъв със гореспоменатите, обаче бензиновите се правят все още в Тролхатън Швеция, Единствено на 9-7 който вече не се прозивежда бензиновият мотор беше от шевролет корвет. За МULTIJET, JTD или някоя от множеството абривиатури на този двигател няма какво да говорим- чудо на техниката и аз никога не съм го "оплювал" . А за идентично окачване между Сааб и Фиат крома не бях чувал. Някои Окачвания на Сааб за съжаления са от Опел за Фиат чесно казано не знам.
    Saab 9-3s 2.0 16v TURBO
    Fiat Punto 1.9 JTD

    Коментар


      #92
      PUNTO JTD написа:
      за Фиат чесно казано не знам.
      Виж аз като не знам и как си мълча...
      Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

      Коментар


        #93
        И аз, докато не го видях с очите си, как един познат със СААБ го пратиха да си купи чисто нови носачи за Фиат Крома... естествено, че разликата в цената беше в ПЪТИ!Но както е казано, никога не късно човек да научи нещо ново!Не сме сектатнти, лично аз много автомобили със сменил... за мен винаги мотора е бил от значение.Според скромния ми опит признавам за двигателостроители "НОМЕРО УНО" в Европа....ФИАТ и РЕНО...И РЕНО и ФИАТ! Големи кубатури даже американците и руснаците правят, в малките е гяволъка!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #94
          и Пежо и Пежо и недей спори, че ей ся палим алфета и до 2 часа сме у вас с буре вино....и без това не спиш още
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #95
            phoenix написа:
            и Пежо и Пежо и недей спори, че ей ся палим алфета и до 2 часа сме у вас с буре вино....и без това не спиш още
            до Софето ше отидеш за два часа ама знайш кога? ...е , възможно е...но ако успееш да хванеш въздушния тунел на моя Стильо...иначе с твойта Алфета...така като гледам... за два часа таман да ви стигнат да дойдете до Аспарухово...
            Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

            Коментар


              #96
              phoenix написа:
              и Пежо и Пежо и недей спори, че ей ся палим алфета и до 2 часа сме у вас с буре вино....и без това не спиш още
              Е кво, измислиха, един XUD 9 и XUD 7 с който се прочуха и го правиха 35 години! ?При бензинът хич ги нямаше завалиите! А какво да кажем за легендарните бензинки на Рено от 0.9 до 1.8 куб см, също легендарните двувалки на Фиат?! За дизелите няма какво да спорим, че ще откараме до сутринта! Ама вие ще пътувате с бурето насам, така че спирам!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #97
                Nino написа:
                ...Е кво, измислиха един XUD 9 и XUD 7 с който се прочуха и го правиха 35 години!.....
                ам чи малко ли е, щом се задържа толкова време и се слага на 3 вида коли.....мммда може да се каже че е нещо добро, иначе за другото и двамата сме от една страна ... дори сме се подкрепили и с факти, Относно буренцето....сериозно смятаме да отскочим малко да разтъпчем Жулиетата на полвинката, да се качим на Витоша...пу ти водиш, ама като свърши асфалта... щото то много лесно в Сузи..., ма ний сме диви животни падаме си по тревата и ко беше морените.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #98
                  phoenix написа:
                  Nino написа:
                  ...Е кво, измислиха един XUD 9 и XUD 7 с който се прочуха и го правиха 35 години!.....
                  ам чи малко ли е, щом се задържа толкова време и се слага на 3 вида коли.....мммда може да се каже че е нещо добро, иначе за другото и двамата сме от една страна ... дори сме се подкрепили и с факти, Относно буренцето....сериозно смятаме да отскочим малко да разтъпчем Жулиетата на полвинката, да се качим на Витоша...пу ти водиш, ама като свърши асфалта... щото то много лесно в Сузи..., ма ний сме диви животни падаме си по тревата и ко беше морените.
                  Безусловно сме навити... удобен момент ще е началото на март!Относно дизелите, не ,че F9D и F8Q моторите при Рено са по лоши от тези на Пежо, а не забравяй, че Рено имаха и 2.1d също много стар и здрав мотор.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #99
                    PUNTO JTD написа:
                    Съгласен съм че двигателите на много европейски марки са еднакви. Съгласен съм че всяка една марка във всеки един ценови клас има върху какво да работи. Но за двигателите на сааб не съм съгласен. Дизеловия Е еднакъв със гореспоменатите, обаче бензиновите се правят все още в Тролхатън Швеция, Единствено на 9-7 който вече не се прозивежда бензиновият мотор беше от шевролет корвет. За МULTIJET, JTD или някоя от множеството абривиатури на този двигател няма какво да говорим- чудо на техниката и аз никога не съм го "оплювал" . А за идентично окачване между Сааб и Фиат крома не бях чувал. Някои Окачвания на Сааб за съжаления са от Опел за Фиат чесно казано не знам.
                    Абе момче, ти явно си яко облъчен от Сааб. Не са лоши Саабите, ама са си напудрени Опел Вектри отвсякъде. Вектри с италиански, опелски и австралийски матори. Само 2.0 и 2.3 от двигателите на Сааб все още се правят в Тролхетан, новият V6 турбо се прави от австралийското поделение на GM Holden(апропо, там се правят и 3,2 V6 двигателите на Алфа 159, Брера и Спайдър). За дизеловите двигатели вече разбра (стария 3.0 дизел беше на Исузу, а малкия 2.2 - на Опел). 5-степенните скоростните кутии на всички Сааби са немски, на Опел, 6-степенните са Фиат/Алфа Ромео, а автоматичната е японска - Айсин. Новия 2.9 V6 дизел, дето ще се монтира на повечето модели на Сааб, Алфа Роме/Фиат/Ланча и Опел близките години, е съвместна разработка на Фиат, VM motori и GM.А 9-7 не е никъв Сааб, щото не е помирисвал Швеция и се прави на същата поточна линия като Chevrolet TrailBlazer, GMC Envoy, Buick Rainier и Isuzu Ascender в Moraine, Ohio - разликата е само в табелките по волана и некои външни панели. А новия 9-4 ще се прави в Корея и ще бъде копие на Captiva/Antara. Ако не знаеш, Сааб 9000, Алфа Ромео 164, Ланча Тема и Фиат Крома реално са ЕДНА И СЪЩА КОЛА - има разлики само при двигателите.http://en.wikipedia.org/wiki/Type_Four_chassisЗа Сааб 600 си в голяма грешка: In 1978, Saab signed an agreement with FIAT to sell Lancia A112 and rebadged Lancia Delta as Saab 600 and jointly develop a new car platform which saw the light of day in 1984 with the Saab 9000. The 9000 shared its structure with the Fiat Croma, Lancia Thema and Alfa Romeo 164 under the Type Four chassis.Така че се успокой и приеми фактите - последния истински Сааб е 900. Тва е, за съжаление.И още нещо - СААБ НЯМАТ СОБСТВЕНА РАЗРАБОТКА НА ДВИГАТЕЛ. НЯМАТ - ТОВА Е НЕОСПОРИМ ФАКТ. Трицилиндровите двутактови са немска разработка - на DKW и Auto Union/Wanderer (същия мотор имат и любимите Вартбург), V4 двигателите (като на Сааб 96) са купувани в Германия и са двигатели на Форд Таунус, а 4 цилиндровите четиритактови са купени от Триумф. Е, после са им турили турбо-мурбо, разпробили са ги до 2 и 2,3 литра, турили са им 16 клапанна глава, но в основата си това е един английски двигател от 50-те и 60-те години.Чети тукhttp://en.wikipedia.org/wiki/Saab_tw...Slant-4_engine
                    Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Коментар


                      Преди 2-3 седмици един колега си купи чисто нова Шкода Октавия дизел. И като го питах комън-рейл ли е... "ами не, помпа-дюза, двигателя е от Голф 5-ца" ... ??!!?!2008г сме а немците още продават дизели помпа-дюза... no comment! И като ми каза какви пари е колата... за тея пари щеше да си вземе едно ново Браво 120 или дори 150 коньовото.. Има луди хора още
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        spark написа:
                        Преди 2-3 седмици един колега си купи чисто нова Шкода Октавия дизел. И като го питах комън-рейл ли е... "ами не, помпа-дюза, двигателя е от Голф 5-ца" ... ??!!?!2008г сме а немците още продават дизели помпа-дюза... no comment! И като ми каза какви пари е колата... за тея пари щеше да си вземе едно ново Браво 120 или дори 150 коньовото.. Има луди хора още
                        Еееееееееее... как ве, щом матора е от ГОУФФФ...... Апък кйто иска "Пеугеот" да провери цените, и за стандартното обслужване. Не стига че за няк’ва смотана 306-ца чист дизел без екстри, само един климатик с бутон он/офф искат 7 бона и нагоре, ами и обслужването като цени е равно на това на Мареа-та от подписа по две
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          Сус бре момчета ! По хубава кола от Фиат Пунто 1.2 на 14 години няма :D :D :D Тая сутрин тръгнах от Ловеч за София с Мерцедеса и на първите 10 км два пъти го завъртях защото се оказа заледен леко пътя .Веднага се върнах и изкарах Пунтото да му обера паяжините и гас с него за София. Не го уплаши заледения участък и минах като изтребител . Сега тъкмо се прибрах пак от София и Пунтото беше без грешка по целия път . Тъй че пикая ти на Мерцедеса ,ще му лепна утре обявата за продан и сбогом Гринго.
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            коцев написа:
                            Сус бре момчета ! По хубава кола от Фиат Пунто 1.2 на 14 години няма :D :D :D Тая сутрин тръгнах от Ловеч за София с Мерцедеса и на първите 10 км два пъти го завъртях защото се оказа заледен леко пътя .Веднага се върнах и изкарах Пунтото да му обера паяжините и гас с него за София. Не го уплаши заледения участък и минах като изтребител . Сега тъкмо се прибрах пак от София и Пунтото беше без грешка по целия път . Тъй че пикая ти на Мерцедеса ,ще му лепна утре обявата за продан и сбогом Гринго.
                            А Коцев какво направи ти бе човек. Че не ми се търсят стари мнения как възхваляваш мерцедеса и как плюеш пунтака - а сега Даже ако не ме лъже паметта в подписа ти пишеше - Фиат пунто 1,2 голямо разочарование преди да стане голяма работа. :DEDIT: Охо вече синя стрела станало дори :P
                            Punto SX 1.1 55

                            Коментар


                              Ами човек трябва да се опари та да види някой истини
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                Бе Мерджо си е друга бира....кой каквото иска да си говори. Не случайно са доста по-скъпи от другите коли...говорим за точно тези Мерцедеси...не за новите.Все едно си на Капа...просто наистина не могат да се сравняват двете коли, и всяка си има качествата...и при баба Меца си има доста плюсове, ама доста, пък нека е голяма каруца...за годините си е супер. Спомнете си колко хора писаха "...стана студено и не мога да запаля......". А Коцев си знае какво е, влизаш и бръм, така, така, така така......Хубави са си те.
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X