Така си е, на Брава 1.4 почти всичко е Бош - компютър, стъпково моторче, бобина... та се стигне до бенз. филтър. Мисля, че и при 2.0 мотора положението е същото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?
Collapse
X
-
Re: Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?
stanleyhacker написа:Колеги, защо като отида в магазин на бош (сребърна) и ми се смеят (буквално) като кажа че става въпрос за фиат типо и като си правя застраховка ми казват "ти си намерил каква кола да си купиш" ?!?!?!??! Добре - за 1700лв си взимам кола с ABS, хидрвлика, airbag, ел. стъкла, ел. шибидах, чупещ волан, регулируеми по височина колани, регулируема по височина седалка. информация за изгоряла крушка и незатворена врата, катализатор, плюшен салон, може и да пропускам нещо. С проблеми: сменен ауспух 160лв, клеясала задна чистачка - 0лв, моторче за празен ход за почистване - 0лв и носачи за смяна, които ми ги смени продавача -0лв. Скоято за една седмица минах 3000км без проблем до румъния и в най-големи сняг се прибрах от Варна до София на 2-ри януари, верно за 12 часа, но се прибрах!!! ЗАщо всички си мислят че фиат типо най - кофти колата възможно?!!?Возих се на Волово и на роувър на колеги - е не виждам какво им е по-доброто и защо са по 6000лв?!
Коментар
-
Immortal написа:Редовните лафове като се иде в сервиз... Дори в добре познат тук сервиз на ФИАТ са ми казвали "като си взимате ФИАТи - само тука ще киснете"...stanleyhacker написа:Колеги, защо като отида в магазин на бош (сребърна) и ми се смеят (буквално) като кажа че става въпрос за фиат типоAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Ми защото са тъпанари. Имаше един филм Борат и оня искаше да си купи кола с магнит за путки, защото привличали жените бръснати отдолу. Ти си купи една Алфа Ромео 159 2.4 jtd с 200 коня пък си гледай кефа и само им отварай врътите. Те сами ще скачатат. Сега малко по сериозно. Фиатите са желязна марка, евтина подръжка, комфортна возия, здрави по 5 звезди в краш тестовете, икономични мотори и супер пъргави. Щом в Германия се продават Фиати като луди, какво по-вече да коментирам. Щял да си купи БМВ, аз да имам парички ще си купя 159 3.2 със 260 коня и като те барна на пътя, съндър ще те направя. Или една Крома. Оххх Котио, да седнеш в онея огромни седалки тип фотоьоли, да се разплуеш едно хубаво. Фиатите били скапани. Абе не ми пускайте такива статии, че направо ще ми избиват чевиите. Те защото се развалят, затова в миналогодишната класация на едно американско списание, бяха с няколко места напред преди Мерцедес, БМВ и Ауди. Защото се чупят. Глупости на търкалета. Или като почнат някой да говорят Фиатите имали слаба предница. Питам един майстор дето ми пълни главата с глупости, какво им е слабото бе? Същото окачване макферсън с стабилизиращи щанги. И той ми вика ами така съм чувал. И аз му викам не пи говори глупости, защото тази кола е на 121 000 км и влиза за 3 пъти за регулаж на предница от както е имам от 20 000 км. И той учуден и ми викя вярно ли? И аз му викам да. Да не ти говоря че е от 10 години уличница и грам ръжда няма. Тъпанари. Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година. Взе ми се разтърси да видиш БМВ и Мерцедес къде останаха в това класиране и си задай въпроса абе защо останаха там?http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
thedon написа:Ми защото са тъпанари. Имаше един филм Борат и оня искаше да си купи кола с магнит за путки, защото привличали жените бръснати отдолу. Ти си купи една Алфа Ромео 159 2.4 jtd с 200 коня пък си гледай кефа и само им отварай врътите. Те сами ще скачатат. Сега малко по сериозно. Фиатите са желязна марка, евтина подръжка, комфортна возия, здрави по 5 звезди в краш тестовете, икономични мотори и супер пъргави. Щом в Германия се продават Фиати като луди, какво по-вече да коментирам. Щял да си купи БМВ, аз да имам парички ще си купя 159 3.2 със 260 коня и като те барна на пътя, съндър ще те направя. Или една Крома. Оххх Котио, да седнеш в онея огромни седалки тип фотоьоли, да се разплуеш едно хубаво. Фиатите били скапани. Абе не ми пускайте такива статии, че направо ще ми избиват чевиите. Те защото се развалят, затова в миналогодишната класация на едно американско списание, бяха с няколко места напред преди Мерцедес, БМВ и Ауди. Защото се чупят. Глупости на търкалета. Или като почнат някой да говорят Фиатите имали слаба предница. Питам един майстор дето ми пълни главата с глупости, какво им е слабото бе? Същото окачване макферсън с стабилизиращи щанги. И той ми вика ами така съм чувал. И аз му викам не пи говори глупости, защото тази кола е на 121 000 км и влиза за 3 пъти за регулаж на предница от както е имам от 20 000 км. И той учуден и ми викя вярно ли? И аз му викам да. Да не ти говоря че е от 10 години уличница и грам ръжда няма. Тъпанари. Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година. Взе ми се разтърси да видиш БМВ и Мерцедес къде останаха в това класиране и си задай въпроса абе защо останаха там?Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
u_bo
-
Като паласпурниците не разбират от дума, най-малкото им отворете този линк:http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineОт там поне е ясно кой от кого КУПУВА и КОЙ на кого ПРОДАВА.... кой е КУМ И КОЙ НА БУЛКАТА СВАТ!Съжалявам, че не пазя линковете от които е видно, че камионите МЕРЦЕДЕС от няколко години вграждат КАМИОНДЖИЙСКИТЕ двигатели на ФИАТ-ИВЕКО.... и ,че от тази година "А" класата, ЩЕ СЕ КИПРИ С МОТОРЧЕТАТА 1.3 MULTIJET!А има и това: http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htmА ако говорим изобщо за Италия има и това:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jspКойто иска да чете, който не иска, да ЛЮЩИ ПРОСТОТИИ по кварталните кафенета... от това печелят непредубедени хора!Май преди век го бяха казали...."прост народ слаба държава"!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Като паласпурниците не разбират от дума, най-малкото им отворете този линк:http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineОт там поне е ясно кой от кого КУПУВА и КОЙ на кого ПРОДАВА.... кой е КУМ И КОЙ НА БУЛКАТА СВАТ!Съжалявам, че не пазя линковете от които е видно, че камионите МЕРЦЕДЕС от няколко години вграждат КАМИОНДЖИЙСКИТЕ двигатели на ФИАТ-ИВЕКО.... и ,че от тази година "А" класата, ЩЕ СЕ КИПРИ С МОТОРЧЕТАТА 1.3 MULTIJET!А има и това: http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htmА ако говорим изобщо за Италия има и това:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jspКойто иска да чете, който не иска, да ЛЮЩИ ПРОСТОТИИ по кварталните кафенета... от това печелят непредубедени хора!Май преди век го бяха казали...."прост народ слаба държава"!http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
Ето малко линкове, но са на английски...Нино не е много прав - концернът Даймлер наистина има сделка с FIAT Power Trains за двигатели, но не за камионите с марка Мерцедес, а за тези с марка Mitsubishi (които са част от концерна Даймлер Бенц (тогава Даймлер Крайслер).http://www.autospectator.com/cars/da...PT_english.pdf - тук е оригиналното прес-съобщение за сделката между Даймлер и ФИАТ.http://www.cartoday.com/content/news...ge.asp?in=8811 - тук се споменава тази сделка (за двигателите за камиони), а статията е за преговорите за производство на новите А- и В-класа в заводите на ФИАТ, които преговори обаче малко преди Нова година завършиха с неуспех. Оказа се, че произведени в заводите на ФИАТ Мерцедеси няма да са по-евтини от сегашните и сделката пропадна).http://www.cartoday.com/content/news...ge.asp?in=8840 - тук и самото съобщение за пропадане на сделката за А- и В-класатаВ последните 2 линка ставаше въпрос за цялостно производство на А- и В-класата в заводите на FIAT. Това за двигателите JTD на А-класата е друго, но за него аз поне не съм намерил инфо. Nino да ги пусне, ако ги намери.
Коментар
-
Нищо, ако тази година не стане, догодина ще стане... закачката я има. Има ги http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htm има ги и http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jspSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
thedon написа:Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Ееее! Пежо са правели и велосипеди Все пак са превозни средства Моята е 90-та, а изглежда поне с 5 години по-млада Като мен Факт е още, че FIAT са дали най-много за автомобилостроенето в Европа - директно от фиат, или с негово участие са създадени следните марки:-SEAT-FSO (Polski FIAT)-VAZ (Lada)-Zastava, Yugo-ZAZ (първата ЗАЗка е леко фейснато FIAT 600-TOFASНа някои тези марки може да изглеждат леко смешни, но не забравяйте, че тези коли бяха цяла епоха в автомобилостроенето на източна Европа.Отделно от това, двигатели на ФИАТ се монтират на:-Opel-SAAB-Suzuki-Cadilac-Tata-Mitsubishi Buses&Trucks-Chevroletи др.(Тук не включвам сестричките на ФИАТ - Ланча, Алфа, Иноченти, Аутобианки, Ивеко и др., както и лидерът във Формула 1 (наскоро спечелих един бас, че отпред на болида пише FIAT )
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар