Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така си е, на Брава 1.4 почти всичко е Бош - компютър, стъпково моторче, бобина... та се стигне до бенз. филтър. Мисля, че и при 2.0 мотора положението е същото.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      Re: Добре де защо фиатите са толкова подценявани!?!?

      stanleyhacker написа:
      Колеги, защо като отида в магазин на бош (сребърна) и ми се смеят (буквално) като кажа че става въпрос за фиат типо и като си правя застраховка ми казват "ти си намерил каква кола да си купиш" ?!?!?!??! Добре - за 1700лв си взимам кола с ABS, хидрвлика, airbag, ел. стъкла, ел. шибидах, чупещ волан, регулируеми по височина колани, регулируема по височина седалка. информация за изгоряла крушка и незатворена врата, катализатор, плюшен салон, може и да пропускам нещо. С проблеми: сменен ауспух 160лв, клеясала задна чистачка - 0лв, моторче за празен ход за почистване - 0лв и носачи за смяна, които ми ги смени продавача -0лв. Скоято за една седмица минах 3000км без проблем до румъния и в най-големи сняг се прибрах от Варна до София на 2-ри януари, верно за 12 часа, но се прибрах!!! ЗАщо всички си мислят че фиат типо най - кофти колата възможно?!!?Возих се на Волово и на роувър на колеги - е не виждам какво им е по-доброто и защо са по 6000лв?!
      Аз ще ти отговоря по друг начин на въпроса, от който също, но вече все по-рядко се вбесявам!За всеки добре информиран българин е съвсем ясно, че ФИАТ е водеща сила в автомобилостроенето и всички се съобразяват с нея! Но поради тази причина тя е и много сериозна конкуренция и трън в очите на всеки производител! Върховите технологии, роботизираното производство, неповторим дизайн - това е всичко което води до по-високо оборудване и по-евтино производство! И какво се прави срещу конкуренцията, прави се антиреклама по всякакъв начин, а в България специално с платени некомпетентни статии и липса на конкретни факти!Срещу едно обаче не може да се рита и няма как да се оспорва - непоклатимите успехи в спорта!!!Постиженията в рали-шампионатите, пистовите шампионати и Формула 1 - там е истината и който има дупе излиза да се доказва на тази арена, а не на медийната!Та поради всички тези причини ФИАТ ще продължава да бъде трън в очите на конкуренцията, ще продължават да се пишат безпочвенни статии и българина ще продължава да раздува втълпената му заблуда!

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        Редовните лафове като се иде в сервиз... Дори в добре познат тук сервиз на ФИАТ са ми казвали "като си взимате ФИАТи - само тука ще киснете"...
        Колата е толкова добра, че рядко може да се види в сервиз Изгорял алтернатор? Веднага друг от втора употреба за 50 лв, сменяш го сам и в сервиза да курдисват останалите марки.
        stanleyhacker написа:
        Колеги, защо като отида в магазин на бош (сребърна) и ми се смеят (буквално) като кажа че става въпрос за фиат типо
        А!... Чакай ?! Сега пък се замислих какво правиш в магазин на бош, такива ментаци има там, не е истина, избягвай ги , ама много отдалеч ги заобикаляй и ще си добре
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #19
          Ми защото са тъпанари. Имаше един филм Борат и оня искаше да си купи кола с магнит за путки, защото привличали жените бръснати отдолу. Ти си купи една Алфа Ромео 159 2.4 jtd с 200 коня пък си гледай кефа и само им отварай врътите. Те сами ще скачатат. Сега малко по сериозно. Фиатите са желязна марка, евтина подръжка, комфортна возия, здрави по 5 звезди в краш тестовете, икономични мотори и супер пъргави. Щом в Германия се продават Фиати като луди, какво по-вече да коментирам. Щял да си купи БМВ, аз да имам парички ще си купя 159 3.2 със 260 коня и като те барна на пътя, съндър ще те направя. Или една Крома. Оххх Котио, да седнеш в онея огромни седалки тип фотоьоли, да се разплуеш едно хубаво. Фиатите били скапани. Абе не ми пускайте такива статии, че направо ще ми избиват чевиите. Те защото се развалят, затова в миналогодишната класация на едно американско списание, бяха с няколко места напред преди Мерцедес, БМВ и Ауди. Защото се чупят. Глупости на търкалета. Или като почнат някой да говорят Фиатите имали слаба предница. Питам един майстор дето ми пълни главата с глупости, какво им е слабото бе? Същото окачване макферсън с стабилизиращи щанги. И той ми вика ами така съм чувал. И аз му викам не пи говори глупости, защото тази кола е на 121 000 км и влиза за 3 пъти за регулаж на предница от както е имам от 20 000 км. И той учуден и ми викя вярно ли? И аз му викам да. Да не ти говоря че е от 10 години уличница и грам ръжда няма. Тъпанари. Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година. Взе ми се разтърси да видиш БМВ и Мерцедес къде останаха в това класиране и си задай въпроса абе защо останаха там?
          http://www.pljuvalnik.com
          Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

          Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

          Коментар


            #20
            thedon написа:
            Ми защото са тъпанари. Имаше един филм Борат и оня искаше да си купи кола с магнит за путки, защото привличали жените бръснати отдолу. Ти си купи една Алфа Ромео 159 2.4 jtd с 200 коня пък си гледай кефа и само им отварай врътите. Те сами ще скачатат. Сега малко по сериозно. Фиатите са желязна марка, евтина подръжка, комфортна возия, здрави по 5 звезди в краш тестовете, икономични мотори и супер пъргави. Щом в Германия се продават Фиати като луди, какво по-вече да коментирам. Щял да си купи БМВ, аз да имам парички ще си купя 159 3.2 със 260 коня и като те барна на пътя, съндър ще те направя. Или една Крома. Оххх Котио, да седнеш в онея огромни седалки тип фотоьоли, да се разплуеш едно хубаво. Фиатите били скапани. Абе не ми пускайте такива статии, че направо ще ми избиват чевиите. Те защото се развалят, затова в миналогодишната класация на едно американско списание, бяха с няколко места напред преди Мерцедес, БМВ и Ауди. Защото се чупят. Глупости на търкалета. Или като почнат някой да говорят Фиатите имали слаба предница. Питам един майстор дето ми пълни главата с глупости, какво им е слабото бе? Същото окачване макферсън с стабилизиращи щанги. И той ми вика ами така съм чувал. И аз му викам не пи говори глупости, защото тази кола е на 121 000 км и влиза за 3 пъти за регулаж на предница от както е имам от 20 000 км. И той учуден и ми викя вярно ли? И аз му викам да. Да не ти говоря че е от 10 години уличница и грам ръжда няма. Тъпанари. Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година. Взе ми се разтърси да видиш БМВ и Мерцедес къде останаха в това класиране и си задай въпроса абе защо останаха там?
            Леко колега! Съгласен съм с тебе , ама по-спокойно, че здравето е най-важно. Нали знаеш, който не е карал фиатка право на мнение НЯМА!!!
            Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
            Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
            Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
            BMW X3 3.0D Aut

            Коментар


              #21
              iee написа:
              .....Нали знаеш, който не е карал фиатка право на мнение НЯМА!!!

              Коментар


                #22
                Като паласпурниците не разбират от дума, най-малкото им отворете този линк:http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineОт там поне е ясно кой от кого КУПУВА и КОЙ на кого ПРОДАВА.... кой е КУМ И КОЙ НА БУЛКАТА СВАТ!Съжалявам, че не пазя линковете от които е видно, че камионите МЕРЦЕДЕС от няколко години вграждат КАМИОНДЖИЙСКИТЕ двигатели на ФИАТ-ИВЕКО.... и ,че от тази година "А" класата, ЩЕ СЕ КИПРИ С МОТОРЧЕТАТА 1.3 MULTIJET!А има и това: http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htmА ако говорим изобщо за Италия има и това:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jspКойто иска да чете, който не иска, да ЛЮЩИ ПРОСТОТИИ по кварталните кафенета... от това печелят непредубедени хора!Май преди век го бяха казали...."прост народ слаба държава"!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Nino написа:
                  Като паласпурниците не разбират от дума, най-малкото им отворете този линк:http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineОт там поне е ясно кой от кого КУПУВА и КОЙ на кого ПРОДАВА.... кой е КУМ И КОЙ НА БУЛКАТА СВАТ!Съжалявам, че не пазя линковете от които е видно, че камионите МЕРЦЕДЕС от няколко години вграждат КАМИОНДЖИЙСКИТЕ двигатели на ФИАТ-ИВЕКО.... и ,че от тази година "А" класата, ЩЕ СЕ КИПРИ С МОТОРЧЕТАТА 1.3 MULTIJET!А има и това: http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htmА ако говорим изобщо за Италия има и това:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jspКойто иска да чете, който не иска, да ЛЮЩИ ПРОСТОТИИ по кварталните кафенета... от това печелят непредубедени хора!Май преди век го бяха казали...."прост народ слаба държава"!
                  Потърси за камионите. Искам да го имам като инфо.
                  http://www.pljuvalnik.com
                  Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                  Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                  Коментар


                    #24
                    Ето малко линкове, но са на английски...Нино не е много прав - концернът Даймлер наистина има сделка с FIAT Power Trains за двигатели, но не за камионите с марка Мерцедес, а за тези с марка Mitsubishi (които са част от концерна Даймлер Бенц (тогава Даймлер Крайслер).http://www.autospectator.com/cars/da...PT_english.pdf - тук е оригиналното прес-съобщение за сделката между Даймлер и ФИАТ.http://www.cartoday.com/content/news...ge.asp?in=8811 - тук се споменава тази сделка (за двигателите за камиони), а статията е за преговорите за производство на новите А- и В-класа в заводите на ФИАТ, които преговори обаче малко преди Нова година завършиха с неуспех. Оказа се, че произведени в заводите на ФИАТ Мерцедеси няма да са по-евтини от сегашните и сделката пропадна).http://www.cartoday.com/content/news...ge.asp?in=8840 - тук и самото съобщение за пропадане на сделката за А- и В-класатаВ последните 2 линка ставаше въпрос за цялостно производство на А- и В-класата в заводите на FIAT. Това за двигателите JTD на А-класата е друго, но за него аз поне не съм намерил инфо. Nino да ги пусне, ако ги намери.

                    Коментар


                      #25
                      GTipo написа:
                      Много просто.Навремето доста хора са си купували Ритмо, а то не е съвсем най-добрия Фиат...
                      Така е...то не е просто най-добрият Фиат...Ритмото човече е един уникален автомобил!

                      Коментар


                        #26
                        Хубавата кола е тая, дето я купуваш за малко пари, не те е срам да и се качваш и не ти бърка в джоба като я караш.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #27
                          Нищо, ако тази година не стане, догодина ще стане... закачката я има. Има ги http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htm има ги и http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            thedon написа:
                            Те затова Фиат стават автомобили на годината. Защото всичките 26 журита са тъпанари и не разбират от коли. Брава/ Браво са автомобил на годината за 96 година.
                            Типо-то е Кола на годината ’89!Моето е тази година и има лепенка на задното стъкло "Car of the year"!Досега ,който го види и не може да повярва ,че е този набор!Има само едно ръждиво място и то е точно пред лявия стоп на задния калник,ама то е една плюнка!Фиат ,когато са правели коли другите са правели още каруци ,а някои от така прехвалените марки не са съществували!Пежо са правели ютий,солници,ножове и всякакви такива неща,а Фиат през това време се е състезавал по пистите!!! :D
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #29
                              Ееее! Пежо са правели и велосипеди Все пак са превозни средства Моята е 90-та, а изглежда поне с 5 години по-млада Като мен Факт е още, че FIAT са дали най-много за автомобилостроенето в Европа - директно от фиат, или с негово участие са създадени следните марки:-SEAT-FSO (Polski FIAT)-VAZ (Lada)-Zastava, Yugo-ZAZ (първата ЗАЗка е леко фейснато FIAT 600-TOFASНа някои тези марки може да изглеждат леко смешни, но не забравяйте, че тези коли бяха цяла епоха в автомобилостроенето на източна Европа.Отделно от това, двигатели на ФИАТ се монтират на:-Opel-SAAB-Suzuki-Cadilac-Tata-Mitsubishi Buses&Trucks-Chevroletи др.(Тук не включвам сестричките на ФИАТ - Ланча, Алфа, Иноченти, Аутобианки, Ивеко и др., както и лидерът във Формула 1 (наскоро спечелих един бас, че отпред на болида пише FIAT )

                              Коментар


                                #30
                                На носа на Ферарито на Kimi пише FIAT. Точка по въпроса.
                                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X