Я като по-запознати с марката кажете мнение за Алфа 147. Направо се влюбих в тази кола. Май ще сменям Корсата
Ми, външния вид на колата говори сам по себе си. Остава да я откараш на диагностика и преглед на ходовата част, че ще береш ядове, ако някое от тея неща не е наред (скъпа поддръжка).При повечето дефектира дебитомерът (500 лв. оригинален, 213 лв. неоригинален), термостат (70 лв.), моторчето за празен ход (май беше към 200 лв., ама може да съм ти дал по-ниска цена от реалната), вариатор (200 лв.). Като седнеш в колата и я изрежеш ще разбереш, ако някое от изброените не е наред. При замисляне - дебитомер, при глъхнене (гаснене) - МПХ, ако въобще не загравя - термостат, ако е бензин и трака като дизел - вариатор.Това са нещата, които може да хванеш само по слух и които са по-срещани при повечето. Останалото е диагностика и преглед.И друго, тъй като се нагледах на строшени 156-ци (а и на 147-ци) тия седмици ... гледай за линията на колата отпред, че и леки луфтове да има, значи 100% е правена. Казвам ти го, защото от 20-ина коли, които гледах досега, 3-4 да не бяха правени. Просто се вкарват блъскани коли тука, от другите джамбазите нямат файда, а от завода с луфтове не ги пускат, вервай ми Успех с покупката ... пък и на мен!
Относно качеството на изпълнение и сглобка на този автомобил мога да споделя една случка:Моя колежка пострада доста, с една нова 147-ца при последните наводнния.В баровски Софийски квартал, последните силни есенни дъждове, гаражите на тяхната кооперация се наводняват.Каза ми, че от алфата извън вода е било само едно 20-30 сантиметрово петно на покрива.На всички останали техни съседи с аудита, vw-та , тойоти, повечето от стъклата на колите са били счупени и багажниците отворени от зверското налягане на водата.При Алфата такива проблеми не е имало и багажника е бил затворен.Става дума за 147 произведена 2007г.
Относно качеството на изпълнение и сглобка на този автомобил мога да споделя една случка:Моя колежка пострада доста, с една нова 147-ца при последните наводнния.В баровски Софийски квартал, последните силни есенни дъждове, гаражите на тяхната кооперация се наводняват.Каза ми, че от алфата извън вода е било само едно 20-30 сантиметрово петно на покрива.На всички останали техни съседи с аудита, vw-та , тойоти, повечето от стъклата на колите са били счупени и багажниците отворени от зверското налягане на водата.При Алфата такива проблеми не е имало и багажника е бил затворен.Става дума за 147 произведена 2007г.
Тук нещо не мога да стопля за какво налягане става дума.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Я като по-запознати с марката кажете мнение за Алфа 147. Направо се влюбих в тази кола. Май ще сменям Корсата
Ми, външния вид на колата говори сам по себе си. Остава да я откараш на диагностика и преглед на ходовата част, че ще береш ядове, ако някое от тея неща не е наред (скъпа поддръжка).При повечето дефектира дебитомерът (500 лв. оригинален, 213 лв. неоригинален), термостат (70 лв.), моторчето за празен ход (май беше към 200 лв., ама може да съм ти дал по-ниска цена от реалната), вариатор (200 лв.). Като седнеш в колата и я изрежеш ще разбереш, ако някое от изброените не е наред. При замисляне - дебитомер, при глъхнене (гаснене) - МПХ, ако въобще не загравя - термостат, ако е бензин и трака като дизел - вариатор.
Само че мотора за празния ход е към 300 лв а вариатора към 400 лв. Долен преден носач към 250 и горен към 100 лв. задното окачване е доста вълшебно с лека цифромания. Мина помисли си в какво приключение влизаш поддръжката няма нищо общо с Корсата или с някое Пунто да не говорим че цените на 147 са доста височки все още. Иначе е красива кола и с удоволствие бих покарал такава.
Я като по-запознати с марката кажете мнение за Алфа 147. Направо се влюбих в тази кола. Май ще сменям Корсата
Ми, външния вид на колата говори сам по себе си. Остава да я откараш на диагностика и преглед на ходовата част, че ще береш ядове, ако някое от тея неща не е наред (скъпа поддръжка).При повечето дефектира дебитомерът (500 лв. оригинален, 213 лв. неоригинален), термостат (70 лв.), моторчето за празен ход (май беше към 200 лв., ама може да съм ти дал по-ниска цена от реалната), вариатор (200 лв.). Като седнеш в колата и я изрежеш ще разбереш, ако някое от изброените не е наред. При замисляне - дебитомер, при глъхнене (гаснене) - МПХ, ако въобще не загравя - термостат, ако е бензин и трака като дизел - вариатор.
Само че мотора за празния ход е към 300 лв а вариатора към 400 лв. Долен преден носач към 250 и горен към 100 лв. задното окачване е доста вълшебно с лека цифромания. Мина помисли си в какво приключение влизаш поддръжката няма нищо общо с Корсата или с някое Пунто да не говорим че цените на 147 са доста височки все още. Иначе е красива кола и с удоволствие бих покарал такава.
Мда, мерси, че ме поправи за цените ... по-горе споменах, че за МПХ не съм сигурен, а като гледам и за вариатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
А бе цената на 147-та спадна малко, но въпреки според мен е доста висока за това, което предлага. Не, че е нещо лоша, но цената, която я плащаш не отговаря това, което купуваш. Напоследък доста и падна цената, но въпреки това цена на 10 хиляди лева за малко по-стар екземпляр около 2001 година е висока, макар, че да намериш такава хубава кола на такава ниска цена е късмет.Единствено си заслужава средната продажбна цена в момента ако е някое 16 клапаново ЖТД.По-добре за тази цена да се вземе 156-ца след фейс лифта.
Коментар