Не е много на мен само за алтернатора и само за труд ми взеха 110лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прецакаха ли ме в сервиза с цената?
Collapse
X
-
разбира се е много кофти на улицата и аз имам канал и куки за вдигане на двг в нас, обаче тук нямам и се налага пред блока. ако не има хоби кар сервизи. това смяна на крушки не го броя аз хич, а масло се сменя лесно без канал. трябва ти леген, който влиза под колата и нямаш никви грижи. за един ден свалях 3 пъти разпределител вал на улицата. това вече е кофти между другото има канали, ако си набараш удобен около вас не ти пречи и там да ходиш, аз знам един около тодор каблешковLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
на канала дето ходя до нас долу не може да се стъпва, всичко е пропито от масло. ебаси свинщината, супер селско е да излееш маслото някъде, да не говорим, че ще се остане в почвата цифра години. аз лично си го сменям сам не заради 5-те или 10-те лв, който ще дам, реално по окачването трудно излизащите елементи не си заслужава сам да ги сменяш, един шарнир е 10 лв смяната, за такива неща ходя винаги на сервиз, за маслото също го предпочитам, но аз си го купувам бутилирано и никой не ми се навива да ми го смени, като не е с негово масло. а ако им кажа с ваше масло те викат ей у тоя варел е арал, вътре и приста да е как ще разбереш? или оставям им колата и им викам сипете селения еди ква си, те си сипват приста и пак същата работа. затова искам с мое масло, а не се навиват само да го сменят, щото няма далавера. аз лично като го източа в легена и после налея новото, имам си фуния и го преливам в тубата на новото масло. обикновенно го оставям до някоя кофа и клошарите си го прибират да го горят, все се каня да го карам в ем комплект, ама още не съм успял. въпроса да си правиш колата сам не е само в парите, поне за мен. основно качеството, след това удоволствието за мен и на 3-то място паритеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
съгласявам се, но просто нямам качествените инструменти, а примерно, последния път - смениха ми некви втулки между картера и скоростите, защото за един месец ми изтече маслото...нямах си и идея къде е проблема... не че сега още не тече де за сравнение, на мен много разход ми идма и от частите, не знам що, хем ги взимам с 20% надолу - ама един лагер заден да ми е 100лв, не може да ми кажете, че е евтино за поддръжка....A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:: за сравнение, на мен много разход ми идма и от частите, не знам що, хем ги взимам с 20% надолу - ама един лагер заден да ми е 100лв, не може да ми кажете, че е евтино за поддръжка....
Коментар
-
двигателите са същите без нито една разлика вземай го.а фиат е евтъин за потдръжа, но В СРАВНЕНИЕ С ДРУГИТЕ МАРКИ. сам можеш да съпоставиш цените на един носач на фиат и един на форд или на която и да е кола. сравни ми цената на окачването на мареа с това на ауди а 4 примерно разбира се. това му е евтиното на фиатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар