Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прецакаха ли ме в сервиза с цената?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не е много на мен само за алтернатора и само за труд ми взеха 110лв.

    Коментар


      #17
      аз нямам ремонт за под 100тачка... ама все пак фиат нали са с евтина поддръжка
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        ми пичове правете си сами колите бе. една гидория и малко ключове спестяват много пари. аз съм сменял гарнитура на главата пред блока, така че и няма невъзаможни неща
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Оооо и аз така почнах да правя, сам си чистих фаровете, сам си сменях крушките по таблото, ама като нямам канал масло не мога да сменя примерно

          Коментар


            #20
            Ние без канал цяла гарнитура на картера с вадене на полуоска сменихме, та едно масло ли ще ти се опъне
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              разбира се е много кофти на улицата и аз имам канал и куки за вдигане на двг в нас, обаче тук нямам и се налага пред блока. ако не има хоби кар сервизи. това смяна на крушки не го броя аз хич, а масло се сменя лесно без канал. трябва ти леген, който влиза под колата и нямаш никви грижи. за един ден свалях 3 пъти разпределител вал на улицата. това вече е кофти между другото има канали, ако си набараш удобен около вас не ти пречи и там да ходиш, аз знам един около тодор каблешков
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                всичко друго разбирам,ама за маслото НЕ.и къде го хвърляте после ?
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #23
                  на канала дето ходя до нас долу не може да се стъпва, всичко е пропито от масло. ебаси свинщината, супер селско е да излееш маслото някъде, да не говорим, че ще се остане в почвата цифра години. аз лично си го сменям сам не заради 5-те или 10-те лв, който ще дам, реално по окачването трудно излизащите елементи не си заслужава сам да ги сменяш, един шарнир е 10 лв смяната, за такива неща ходя винаги на сервиз, за маслото също го предпочитам, но аз си го купувам бутилирано и никой не ми се навива да ми го смени, като не е с негово масло. а ако им кажа с ваше масло те викат ей у тоя варел е арал, вътре и приста да е как ще разбереш? или оставям им колата и им викам сипете селения еди ква си, те си сипват приста и пак същата работа. затова искам с мое масло, а не се навиват само да го сменят, щото няма далавера. аз лично като го източа в легена и после налея новото, имам си фуния и го преливам в тубата на новото масло. обикновенно го оставям до някоя кофа и клошарите си го прибират да го горят, все се каня да го карам в ем комплект, ама още не съм успял. въпроса да си правиш колата сам не е само в парите, поне за мен. основно качеството, след това удоволствието за мен и на 3-то място парите
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    съгласявам се, но просто нямам качествените инструменти, а примерно, последния път - смениха ми некви втулки между картера и скоростите, защото за един месец ми изтече маслото...нямах си и идея къде е проблема... не че сега още не тече де за сравнение, на мен много разход ми идма и от частите, не знам що, хем ги взимам с 20% надолу - ама един лагер заден да ми е 100лв, не може да ми кажете, че е евтино за поддръжка....
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #25
                      BEX---GT написа:
                      : за сравнение, на мен много разход ми идма и от частите, не знам що, хем ги взимам с 20% надолу - ама един лагер заден да ми е 100лв, не може да ми кажете, че е евтино за поддръжка....
                      Като ти казват евтина поддръжка сигурно имат в предвид годината на производство на колата.Нали се сещаш какви са числата за ФИАТ,АУДИ,БМВ,Мерцедес или японска кола ако всичките са 2000 година на производство примерно :D

                      Коментар


                        #26
                        извинявам се за тъпия въпрос но има ли значение стартера дали е от Брава и дали трябва да е точно 1.6
                        Renault Laguna 1,9 dci 2002

                        Коментар


                          #27
                          двигателите са същите без нито една разлика вземай го.а фиат е евтъин за потдръжа, но В СРАВНЕНИЕ С ДРУГИТЕ МАРКИ. сам можеш да съпоставиш цените на един носач на фиат и един на форд или на която и да е кола. сравни ми цената на окачването на мареа с това на ауди а 4 примерно разбира се. това му е евтиното на фиата
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            един пример-на баща ми /пежо 605/му искаха 5300лв.за нов ABS
                            Renault Laguna 1,9 dci 2002

                            Коментар

                            Working...
                            X