Днес оставих бравото на ремонт.имах проблем със стартера.към 14 часа майстора ми се обади и ми каза проблема:изгоряла намотка на ротора.даде ми два варианта-опит за запояване на намотката при което не дава никаква гаранция и стартер втора употреба на цена 150лв/което ми се видя ужасно много/.избрах вариант 1.но по фрапиращото за мен беше че когато отидох да взема колата ми казаха 30 лв. за работа и 35 лв.части лично на мен ми се видя доста скъпо.нормална ли е тази цена?Колега, коригирай заглавието на темата според правилата1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.Заглавието в момента не показва за какво точно се говори в темата. Ако не вземем мерки форумът ще се напълни с подобни заглавия и търсенето на вече обсъждани проблеми ще бъде затруднено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прецакаха ли ме в сервиза с цената?
Collapse
X
-
Е, че нали само е запоявал намотката - какви части?Ти не пита ли, какви са аджеба, тез части?На мен миналата година ми беше изгорял генератора (динамото). Напълно ми го рециклираха за 80 лева - това включва пренавиване на ротора, нови втулки, четки и не знам какво още.Мисля че малко са те поограбили...
Коментар
-
Immortal написа:Е че нали само е запоявал намотката - какви части?Ти не пита ли, какви са аджеба, тез части?На мен миналата година ми беше изгорял генератора (динамото). Напълно ми го рециклираха за 80 лева - това включва пренавиване на ротора, нови втулки, четки и незнам какво още.Мисля че малко са те поограбили...Renault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
-
Според мен цената е добра. Не може вечно всичко да е без пари.....или си направи си сам като мен, и разни други тука из форума, или отиваш на сервиз и си цакаш. Дори аз преди време като се скапа динамото отидох и оставих колата на сервиз да ми сменят диодния блок, щото като го монтираха, го провериха пред мен, тестваха го и ми дадоха гаранция. При което се наложи 2 пъти да презапояват блока, щото се оказа дефектен чисто-новия диоден блок. Ама си го смениха на място, преди да сложат динамото на колата!!! А ако бях аз, имаше да монтирам и да псувам що пак не бачка, после пак демонтаж, после скандали, после смяна или закупуване на нов диоден блок, после пак монтаж......2 дена нерви!Затова според мен ако са ти дали гаранция и всичко е ок.....си на аванта. Спестил си си доста главоболия и нерви - което според мен е доста по-ценно отколкото 65лв.П.С.Е, ако майстора е "МАЙСТОР....неговата ма...ма" тогава, си е набутвация.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар