Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bella написа:
    peho написа:
    Bella,за да е прегряла колата,трябва първо да се е случило това от т.3,а ако се е получило така,трябва да ти се е покачила температурата на охлаждащата течност и да е влязла стрелката здраво в червената зона,да си покарала така и чак тогава да изтрака и да се скапе тотално.Преди това щеше да ти излезе пара изпод капака,както е описал и Immortal.За да я прегрееш без да забележиш,би трябвало уреда за температурата да не ти показва,но тогава щеше да те притесни това че не загрява изобщо,поради това си мисля че е работил този уред.А това от т.2 ми изглежда тъпо предположение,ако не е бил сложен ремъка правилно и не ти е изтракала още при първите 100 м.,както се казва(дори още при първото запалване),то тогава проблема можеше да ти е не добро вървене(спъната кола),голям разход,но не да ти изтрака изведнъж след 30 000 км. и да спре,без този ремък да е прескочил с още някой зъб.Ако се е получило това от т.1 то тогава наистина може да се налага смяна на всичко което си изброила(освен помпата ),но няма как да го знаят със сигурност преди да са разглобили двигателя.Реално погледнато ако ти сменят всичко което си изброила,ремонта може и да е толкова и то ако не са втора употреба,помпата на дизела си е скъпичка(не съм сигурен напълно за цените).Обаче друго си мисля,дори да е прегряла колата или да е прескочил зъб,защо да се е скапала и помпата Освен това този ремък който си споменала,няма нищо общо с ангренажният,в смисъл не може да е причина за прескачането на зъб от ангренажният ремък.Ангренажният ремък не се вижда като отвориш капака на колата.Ето това си мисля и ти го казвам,а ако греша някъде нека колегите ме поправят.Поздрави и на теб.И не се ядосвай толкова на FIAT,аз си бях много доволен от моята Брава.
    Благодаря ти за супер адекватният отговор!И при нас някак не се връзват нещата и точно за това днес главата е занесена на специалист и той ще каже какво е...надявам се до няколко дена на имам пълно обяснение на катаклизма който се случи...защото принципно и аз си бях доволна от колицата макар това да не и е единственият голям ремонт....оказа се мухната....А съм чувала от разбирачи,че си имало такива коли които са перманентно "болни" и лека за тях бил само продажбата им
    Цитираш колегата без да споменеш нещо за температурата и евентуално и покачване.Да го разбираме така сякаш няма нищо подобно нали?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      Колата НЕ е прегрявала с повече от 100% сигурност!!!Гарантирам за това,просто не е прегряла!!!Няма начин да стане това,аз наблюдавам постоянно всичко което се слува в нея и около нея..на какво се дължи повредата за сега аз обяснение нямам....надявам се след диагностиката да знам повече
      НЕ на безразсъдното шофиране!

      Коментар


        phoenix написа:
        хм...това е голяма доза на късмет с електрониката (все пак не говорим за браво/брава). Иначе при Либрата мисля че няма толкова проблеми, но все пак... за справка Ланчиа форума. Доста от проблемите по електрониката са отстранени, а и говорим за кола почти лукс изпълнение. Между другото повечето електроника вече си е стандартна БОШ, и проблемите не са отдавна в "смотаните италиански автомобили" има ги при всички (немски френски, японски....), но това си е нормално....колите не се правят да изкарват много км, а колкото трябва.Освен това Фиат Груп са водещи от доста време в правенето на дизели. Пример - мултиджета, и разработките на още по-малолитражни автомобили с висока мощност!!!
        в крайна сметка ,ако обобщим покупката на кола втора ръка си е голяма доза късмет ! за всеки модел автомобил могат да се кажат и плюсове и минуси !!А и първо си избираш колата като визия и модел ,после двигател ,екстри и т.н. те затова моделите са толкова много !На вкус и цвет тавариши нет p.s.представям си какво ще е ако колежката тръгне да се омъжва ( сори ако вече е )
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          Bella ето ти едно пежо 406 да му хвърлиш просто един поглед http://clubalfaromeo.com/forum/viewt...скренно ти съчувствам за случилото се.
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            За три дни навъртяхме 1000 км в търсене на кола.Условието беше да е комби,дизел до 8200 лв.горе долу.Претарашихме Пловдивско,Старозагорско и днес беше върха Горубляне.Изводите са:Няма свястна Мареа Уикенд ТД100 дори и JTD105.Всички Вектри хвърлят яко масло от турбината и какво ли още не.Астрите са на същото дередже.Меган комби не сме гледали както и Пежо 306.Направи ми впечатление ,че Либрата има много хубава цена и перфектен външен вид.Има доста Мултипла която също ми грабва окото.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              Rigel написа:
              за нова кола по-добро съотношение между цена и качество от новия лансер нямаhttp://www.mitsubishi-motors.bg/mode...rice&mid=311.5 MIVEC 109 к.с. с климатик (не климатроник) не е и комби и даже салона не е кожен, но за 28 990 лв. няма да е 2000г. а ще е 2008
              ТОВА Е БИРАТА!!! Колкото до темата - сменете й заглавието
              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

              Коментар

              Working...
              X