Bella написа:
peho написа:
Bella,за да е прегряла колата,трябва първо да се е случило това от т.3,а ако се е получило така,трябва да ти се е покачила температурата на охлаждащата течност и да е влязла стрелката здраво в червената зона,да си покарала така и чак тогава да изтрака и да се скапе тотално.Преди това щеше да ти излезе пара изпод капака,както е описал и Immortal.За да я прегрееш без да забележиш,би трябвало уреда за температурата да не ти показва,но тогава щеше да те притесни това че не загрява изобщо,поради това си мисля че е работил този уред.А това от т.2 ми изглежда тъпо предположение,ако не е бил сложен ремъка правилно и не ти е изтракала още при първите 100 м.,както се казва(дори още при първото запалване),то тогава проблема можеше да ти е не добро вървене(спъната кола),голям разход,но не да ти изтрака изведнъж след 30 000 км. и да спре,без този ремък да е прескочил с още някой зъб.Ако се е получило това от т.1 то тогава наистина може да се налага смяна на всичко което си изброила(освен помпата ),но няма как да го знаят със сигурност преди да са разглобили двигателя.Реално погледнато ако ти сменят всичко което си изброила,ремонта може и да е толкова и то ако не са втора употреба,помпата на дизела си е скъпичка(не съм сигурен напълно за цените).Обаче друго си мисля,дори да е прегряла колата или да е прескочил зъб,защо да се е скапала и помпата Освен това този ремък който си споменала,няма нищо общо с ангренажният,в смисъл не може да е причина за прескачането на зъб от ангренажният ремък.Ангренажният ремък не се вижда като отвориш капака на колата.Ето това си мисля и ти го казвам,а ако греша някъде нека колегите ме поправят.Поздрави и на теб.И не се ядосвай толкова на FIAT,аз си бях много доволен от моята Брава.
Коментар