Bella написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети
Collapse
X
-
-
peho написа:Bella,за да е прегряла колата,трябва първо да се е случило това от т.3,а ако се е получило така,трябва да ти се е покачила температурата на охлаждащата течност и да е влязла стрелката здраво в червената зона,да си покарала така и чак тогава да изтрака и да се скапе тотално.Преди това щеше да ти излезе пара изпод капака,както е описал и Immortal.За да я прегрееш без да забележиш,би трябвало уреда за температурата да не ти показва,но тогава щеше да те притесни това че не загрява изобщо,поради това си мисля че е работил този уред.А това от т.2 ми изглежда тъпо предположение,ако не е бил сложен ремъка правилно и не ти е изтракала още при първите 100 м.,както се казва(дори още при първото запалване),то тогава проблема можеше да ти е не добро вървене(спъната кола),голям разход,но не да ти изтрака изведнъж след 30 000 км. и да спре,без този ремък да е прескочил с още някой зъб.Ако се е получило това от т.1 то тогава наистина може да се налага смяна на всичко което си изброила(освен помпата ),но няма как да го знаят със сигурност преди да са разглобили двигателя.Реално погледнато ако ти сменят всичко което си изброила,ремонта може и да е толкова и то ако не са втора употреба,помпата на дизела си е скъпичка(не съм сигурен напълно за цените).Обаче друго си мисля,дори да е прегряла колата или да е прескочил зъб,защо да се е скапала и помпата Освен това този ремък който си споменала,няма нищо общо с ангренажният,в смисъл не може да е причина за прескачането на зъб от ангренажният ремък.Ангренажният ремък не се вижда като отвориш капака на колата.Ето това си мисля и ти го казвам,а ако греша някъде нека колегите ме поправят.Поздрави и на теб.И не се ядосвай толкова на FIAT,аз си бях много доволен от моята Брава.
Коментар
-
Bella написа:А съм чувала от разбирачи,че си имало такива коли които са перманетно "болни" и лека за тях бил само продажбата имLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Bella написа:А съм чувала от разбирачи,че си имало такива коли които са перманетно "болни" и лека за тях бил само продажбата им
Коментар
-
Bella написа:pakumba написа:Bella написа:А съм чувала от разбирачи,че си имало такива коли които са перманетно "болни" и лека за тях бил само продажбата имVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
То че е бил собственик спор няма ( стига само да не е бил владелец, че тогаз лошо )А колко са реални... Реално е, че не е под 88К кмАма това наистина е много спам тема - каква кола до 10 бона да си купя. Ми каквато ти харесва.Коя кола няма да се чупи? Няма такава. Дори и за 100 000 евро.Аз обаче, ако имам книжка от 7 месеца и съм прегрял една кола бих дал 10 бона за друга само и единствено ако печеля толкова на седмица.Реално можеш да направиш друго - вземи си 6 ЛАДИ за по 1500 лева - ще караш 2-3 от тях на смени, а останалото за части. Сори за спама, но тя и темата си е оглавена така.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
donnna написа:Колата е закупена на 88 000 реални километра от собственикMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
за нова кола по-добро съотношение между цена и качество от новия лансер нямаhttp://www.mitsubishi-motors.bg/mode...rice&mid=311.5 MIVEC 109 к.с. с климатик (не климатроник) не е и комби и даже салона не е кожен, но за 28 990 лв. няма да е 2000г. а ще е 2008
Коментар
-
Значи си готова да дадеш 10 000 лв. за кола втора употреба, която ще я караш около 6-7 месеца ... ( нали каза ще се заминаваш на някъде ) отколкото да ги дадеш като първоначална вноска и да си вземеш нещо новичко и с гаранция ? Правилно ли съм разбрал П.П.: Баси това Mitsubishi изглежда Поздрави.Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
Гледай сега. Не се сърди, просто това е форум, и много лесно можеш да разбереш на кой мнението му е подплатено със знания и опит, и кой само си приказва...щото си Мисли, че знае. Послушай колегата Стенли...човека има голям опит, подходящо образование, и стаж....та не говори наизуст. Пежо правят хубави коли. Другото е че работи точно в оторизиран сервиз за тез немски бангии, та което казва не си го е изсмукал от пръстите, а е от опит. После, аз също съм работил в оторизиран сервиз само че на Тойота....имат си проблемите, но колите са добри - сериозно. Относно окачването на Алфа 156 и Либрата. Имай на предвид че самото окачвне и на двете не е кой знае колко сложно......не знам на коя кола е сложно де, просто на Алфата окачването като цяло е мноооого скъпо. Относно мнението че на Либрата... нам ко си глупости. Окачването на Фиат Типо/Темпра изобщо не е калпаво, най малкото щото се слага и на Фиат Купе/Браво/Брава/Мареа/Алфа 145/146/Ланчиа Либра, Дедра/Делта.....и т.н. Щом е толкова често използвано, явно не е толкова калпаво. Един носач струва 50лв. Напълно окомплектован, и имаш 2 кормилни накрайника по 15лв и 2биалетки по 15лв......е не мисля, че има нещо страшно. За разлика от на по-луксозните и тежки коли като Алфата 156/166, където има по 2 носача, както отпред така и отзад....но основния проблем не е в смяната, ами в това че все още няма калпазани по сервизите които да ти регулират колата качествено.Относно Дизела на Фиат Груп......не само според мен но и според доста хора този дизел JTD демек Common rail е един от най добрите мотори, който се слага на огромна бройка Марки коли...прилагам лист и препраткаhttp://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail * BMW’s D-engines * Daimler’s CDI (and on Chrysler’s Jeep vehicles simply as CRD) * Fiat Group’s (Fiat, Alfa Romeo and Lancia) JTD (also branded as MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD , DDiS, Quadra-Jet) * Ford Motor Company’s TDCi Duratorq and Powerstroke * General Motors Opel/Vauxhall CDTi (manufactured by Fiat and GM Daewoo) and DTi (Isuzu) * General Motors Daewoo/Chevrolet VCDi (licensed from VM Motori; also branded as Ecotec CDTi) * Honda’s i-CTDi * Hyundai-Kia’s CRDi * Mahindra’s CRDe * Maruti Suzuki’s DDiS (manufactured under license from Fiat) * Mazda’s CiTD * Mitsubishi’s DI-D * Nissan’s NEO-Di * PSA Peugeot Citroën’s HDI or HDi (Volvo S40/V50 uses engines from PSA 1,6D & 2,0D.) * Renault’s dCi * SsangYong’s XDi (most of these engines are manufactured by DaimlerChrysler) * Tata’s DICOR * Toyota’s D-4D * Volkswagen Group: The 4.2 TDI (V and the latest 2.7 and 3.0 TDI (V6) engines featured on current Audi models use common rail. The 2.0 TDI common rail uses Tiguan and the future Audi A4 will also use common rail. * Volvo D5-engines are called common railтака, че едва ли сега ще си помислиш че мотора който ти предлагам е нещо компромисно.Единствения проблем при Либрата, както между впрочем и при всички по-нови коли, е че са с доста електроника, така, че това е единственото нещо от което можеш да се притесняваш.Успех с избора на кола и просто се научи да пропускаш разни мнения на хора които имат бегли познания, и по скоро са пристрастни, или просто проследи и другите им мнения.Предполагам се досещаш че има разлика в човек учил английски в езикова гимназия и такъв който е учил филология(лингвистика), и такъв който се е учил в движение от разговори. Всеки ще знае нещо, но само единия наистина ще знае за какво говори :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
единсвеният проблем с електрониката в Бг е в майсторите един път да се прецака и ще има да сменяш компютри !!! Но Алфите и Ланчите са се доказали в прецакването ,което е почти сигурно още от момента в който ти монтират аларма !!Колежке с това каране 5000 км .на седмица има само една кола за теб - мерцедес Е класа (циганска мечта )с газоваследваща смяна на маслото може и след 60 000 км ,върви и с нафта ,носачите се сменят на 1 000 000 но ако купиш такава кола ,едва ли ще е на повече от 3 000 000 км ,така че няма страшно има да си покарашфиатче Браво 2.0
Коментар
-
хм...това е голяма доза на късмет с електрониката (все пак не говорим за браво/брава). Иначе при Либрата мисля че няма толкова проблеми, но все пак... за справка Ланчиа форума. Доста от проблемите по електрониката са отстранени, а и говорим за кола почти лукс изпълнение. Между другото повечето електроника вече си е стандартна БОШ, и проблемите не са отдавна в "смотаните италиански автомобили" има ги при всички (немски френски, японски....), но това си е нормално....колите не се правят да изкарват много км, а колкото трябва.Освен това Фиат Груп са водещи от доста време в правенето на дизели. Пример - мултиджета, и разработките на още по-малолитражни автомобили с висока мощност!!!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар