Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиат
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      pakumba написа:
      колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиат
      Виж сега не се опитвай да ме изкараш без вина виновна...колата не е прегряла защото аз очи имам ( дори нямам нужда от очила,наскоро бях на преглед) и мога да видя ако нещо се случи с колата или т.е. постоянно следя всичко около себе си шофирайки....Как мислиш съм оцеляла до сега след като книжка имам едва от май месец,карам кола от юли и нямам нито едно ПТП ... навъртяла съм около 30 000 и малко отгоре километри - градско,извънградско и извън страната....и това сама !Ако мислиш,че седя и си пиля ноктите или се гримирам по време на шофиране много грешиш!Винаги всичко следя както на таблото така и в огледалата за обратно виждане,очите ми не спират и за това съм жива и здрава па макар и все още неопитна като шофьор.Друго нямам какво да споделя.Вие мъжете много обичате да ви е виновна жена....това е редовният номер,но не всички жени са еднакви!Запомни го.
      НЕ на безразсъдното шофиране!

      Коментар


        Immortal написа:
        Колата можеш да я прегрееш запалена на място, без изобщо да я караш, поради дефектирал датчик за включване на вентилатора, който струва 10 лева. Има стотици начини да се съсипе една кола.
        Принципно си прав,но нали тя ако започне да прегрява на мен ми се включва сигнална лампа на таблото?Ще замирише ли?Как мога да разпозная че е загряла ако се е повредил този датчик за който говори ти?
        НЕ на безразсъдното шофиране!

        Коментар


          Казах го принципно. Ако си в колата ще видиш първо покачване на температурата, после ще ти излезе водата (ще почне да вдига бяла пАра), след което двигателят ще се разтрака. След това като я угасиш, повече няма да запали. Но това ако си в колата. ако си я оставила запалена (например заради климатика) и си слязла за малко, но се позабавиш...Както казах, има хиляди начини да се скапе една кола...Имай предвид, че водната помпа не е марка ФИАТ, а някаква кой знае каква, и абсолютно същата марка може да е сложена на Ауди А3 например. Мислиш ли, че производителя за ФИАТ ще я направи по-некачествена? Това се отнася за повечето елементи по колата.Проблемът, както вече си забелязала идва основно от некадърни майстори, от некачествени и евтини (кво по-хубаво от евтинийката) части и на последно място от немарливи шофьори. Например на моята кола термостатите се скапват за 2-3 месеца. Не защото колата е ФИАТ, а защото термостатите са някаква измислена френска (иначе прехвалена) марка за малко пари. Последния път поисках нещо по-скъпо и по-качествено, но нямаше...

          Коментар


            Всичко което си описал не ми се е случвало и аз съм сигурна,че колата няма как да е прегряла.Лошото найстина идва от там,че хубави части за Фиат в Бг явно няма и се слага каквото се намери и после никой не поема отговорност.Аз ако знаех точно какво се е случило и кой е виновен нали ти е ясно какво го очаква този човек......и не защото на колата нещо и е станало,а защото ми обърква плановете вече цял месец.Ето за това....
            НЕ на безразсъдното шофиране!

            Коментар


              .....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"

              Коментар


                Авео написа:
                .....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"

                Коментар


                  Bella написа:
                  pakumba написа:
                  колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиат
                  Виж сега не се опитвай да ме изкараш без вина виновна...колата не е прегряла защото аз очи имам ( дори нямам нужда от очила,наскоро бях на преглед) и мога да видя ако нещо се случи с колата или т.е. постоянно следя всичко около себе си шофирайки....Как мислиш съм оцеляла до сега след като книжка имам едва от май месец,карам кола от юли и нямам нито едно ПТП ... навъртяла съм около 30 000 и малко отгоре километри - градско,извънградско и извън страната....и това сама !Ако мислиш,че седя и си пиля ноктите или се гримирам по време на шофиране много грешиш!Винаги всичко следя както на таблото така и в огледалата за обратно виждане,очите ми не спират и за това съм жива и здрава па макар и все още неопитна като шофьор.Друго нямам какво да споделя.Вие мъжете много обичате да ви е виновна жена....това е редовният номер,но не всички жени са еднакви!Запомни го.
                  хахах ама ти наистина се мислиш за адската шофьорка като си направила 30 000 км без птп. страшна работа. попитай някой, който има книжка от 25 години кога човек може да се нарече шофьор, след колко км имам предвид. с тези 30 000 км нямаш и грам представа от пътищата, не можеш да овладееш колата при екстремно обстоятелство- въпреки че си мислиш обратното/някога поднасяла ли си се?/. не случайно навремето е имало техническа част в шоф. курс, хич не е случайно, а в този форум съм срещал въпроси свети ми червен удивителен знак на таблото вече 3 дена, какво е това. между другото може и аз да съм попрескочил някой и друг ред, но така и не разбрах какво е станало- колата ли е прегряла/с такова впечатление останах от колегите/ или си скъсала ангренаж/не знам при дизела дали водната помпа е на агренажа, при мен не е/ така или иначе няма значение, мен хич не ме бъркат твоите проблеми, опитах се да ти обясня няколко пъти, че ако беше с ауди проблема щеше да е същия- не ме карай да ти вадя линкове на невероятните машини как и те са късали и трошили. сега че ти не искаш да го приемеш си е твоя работа. а що се отнася до вината- ако си само с лампа е много кофти, на мен ми се е случвало 2-3 пъти колата да иска да прегрее по различни причини- веднъж изтекъл антифриз заради скъсано съединение, датчик на вентилатора веднъж и преди седмица две от скачане по преспи ми се натъпка целия радиатор с лед и колата взе да иска да прегрява, но да чукам на дърво за тези 3 пъти ни веднъж не успя да прегрее, защото уредите на таблото се гледат всеки 5-10 секунди. айде успех с ремонтите на фиатчето.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    тая тема доста се оспами вече... оставете я булката да си търси туй дето не може да го намери - кола до 10000, да е нова, с екстри и да не се чупи... той всеки това иска, ама нЕма...аз ви казах по-нагоре - очаквам същите оплаквания в Ауди форума в най-скоро време... само не знам дали колежката ще е със същия ник, че да я познаем айде със здраве!
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      Авео написа:
                      .....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"
                      Авео да не забравяме, че все пак има няколко производителя на части за Рено примерно които си се конкурират, кой да изкара по- читава и да обере клиентите, а това дето казваш, че са ти казали в сервиза за оригиналните части си е точно така- няма нищо по- добро от заводското.

                      Коментар


                        Авео написа:
                        .....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"
                        Затова се слагат пластмасови перки, пластмасови маховици, пластмасови колектори и кой знае още какво.....скоро и двг-то ще е пластмасово нема се ремонтира направо ще се сменя
                        Marea Weekend HLX Jtd 110

                        oO(_)____////____(_)Oo

                        Коментар


                          TIP написа:
                          Затова се слагат пластмасови перки, пластмасови маховици, пластмасови колектори и кой знае още какво.....скоро и двг-то ще е пластмасово нема се ремонтира направо ще се сменя
                          ...мдааааа...и за това като им зададеш въпроса "- що така бре, `аймани ", отговора е " - следваме директивите на ЕС за безопасност, рециклиране, екологичност" и т.н.....

                          Коментар


                            Bella написа:
                            ...но не се намери един човек да каже ... ето това и това трябва да се сменя на ето такъв период от време ако караш малко колата,обаче ако я караш много трябва да се обърне повече внимание на това и това....!Защо не се намери един да каже?!?Знаете ли защо...много е тъжно.....защото повечето хора като отидат в един сервиз и се одъмват за евтин вариант на ремонт и само за цени и пари говорят.Майсторите явно вече са свикнали да пестят по отношение на работа и консумативи.А и кой очаква ,че някаква си там с некъф си Фиат държала на това колата и да е технически изправна без това да се влияе от цената на тази услуга!
                            Колежке, една препоръка като жена на жена - и аз съм жена, и аз не разбирам, но преди да купя Фиатката прочетох малко из този форум, после като я взех, питах пак, колегите тук са много любезни и ми обясниха всичко. И на теб ти казаха да отидеш до Ямбол... Аз също не си оставям колата дори с минимален проблем, гледам си я , слушам си я, наливам си масло и антифриз... Аз съм със стаж около 16-17000 км общо и миналият месец ходих с нея до Словакия с един приятел. За 2 дена навъртяхме 1900 км, скорост над 110. Аз бях спокойна, че тази кола няма да ме остави на пътя, а моят приятел беше шокиран от поведението й, просто не очакваше, че тази малка "въшка" може така да върви, да слуша шофьора и да харчи толкова малко. Моята е същата като твоята, дори е и синя. Та съветът ми е каквото и да купиш занапред, чети и се интересувай, защото няма кой иначе да те възприеме като нещо друго, освен като "касичка" по сервизите.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                            www.fiat-bg.org/forum

                            Коментар


                              Blue написа:
                              Колежке, една препоръка като жена на жена - и аз съм жена, и аз не разбирам, но преди да купя Фиатката прочетох малко из този форум, после като я взех, питах пак, колегите тук са много любезни и ми обясниха всичко. И на теб ти казаха да отидеш до Ямбол... Аз също не си оставям колата дори с минимален проблем, гледам си я , слушам си я, наливам си масло и антифриз... Аз съм със стаж около 16-17000 км общо и миналият месец ходих с нея до Словакия с един приятел. За 2 дена навъртяхме 1900 км, скорост над 110. Аз бях спокойна, че тази кола няма да ме остави на пътя, а моят приятел беше шокиран от поведението й, просто не очакваше, че тази малка "въшка" може така да върви, да слуша шофьора и да харчи толкова малко. Моята е същата като твоята, дори е и синя. Та съветът ми е каквото и да купиш занапред, чети и се интересувай, защото няма кой иначе да те възприеме като нещо друго, освен като "касичка" по сервизите.
                              Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                              ...E90..incoming..!!

                              Коментар


                                И в крайна сметка, се оказа, че не е проблема във Фиата а проблема е в сервизи, подръжка и т.н. Не си мисли, че като вземеш Ауди, това не може да ти се случи! Но тогава ремонта ще е много над 2500лв. дори и при приятели. За пример мога да ти дам един инциден с БМВ на мой приятел, 98г. 2.5 турбо дизел. Та той нямаше книжка и ме помоли да карам аз до София. И в София в едно задръстване гледам стрелката на температурата зе да минава към червено. Имам изграден навик да гледам уредите на 10-на минути. И добре, че погледнах. Веднага изгасих. И след това платформа и обратно в Благоевград. Та се оказа, че на тази "немска лимузина" водната помпа е с пластмасова турбина която се беше раздробила на парчета! И ако нямах навика да гледам уредите, сега моя приятел щеше да е дал един куп пари за глупости, а се размина само с нова водна помпа. Изхода е нова кола според мен. Даваш 10000лв. първоначална, за кола до 25-26000лв. и ще имаш лизинг от 300лв. месечно примерно за 5 години. На такава схема майка ми кара Ситроен C3 дизел.
                                KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                                Land Rover Discovery 2.5TD '94
                                EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                                EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                                EX: Fiat Regata 1.7D '84

                                Коментар

                                Working...
                                X