колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети
Collapse
X
-
pakumba написа:колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиат
Коментар
-
Immortal написа:Колата можеш да я прегрееш запалена на място, без изобщо да я караш, поради дефектирал датчик за включване на вентилатора, който струва 10 лева. Има стотици начини да се съсипе една кола.
Коментар
-
Казах го принципно. Ако си в колата ще видиш първо покачване на температурата, после ще ти излезе водата (ще почне да вдига бяла пАра), след което двигателят ще се разтрака. След това като я угасиш, повече няма да запали. Но това ако си в колата. ако си я оставила запалена (например заради климатика) и си слязла за малко, но се позабавиш...Както казах, има хиляди начини да се скапе една кола...Имай предвид, че водната помпа не е марка ФИАТ, а някаква кой знае каква, и абсолютно същата марка може да е сложена на Ауди А3 например. Мислиш ли, че производителя за ФИАТ ще я направи по-некачествена? Това се отнася за повечето елементи по колата.Проблемът, както вече си забелязала идва основно от некадърни майстори, от некачествени и евтини (кво по-хубаво от евтинийката) части и на последно място от немарливи шофьори. Например на моята кола термостатите се скапват за 2-3 месеца. Не защото колата е ФИАТ, а защото термостатите са някаква измислена френска (иначе прехвалена) марка за малко пари. Последния път поисках нещо по-скъпо и по-качествено, но нямаше...
Коментар
-
Всичко което си описал не ми се е случвало и аз съм сигурна,че колата няма как да е прегряла.Лошото найстина идва от там,че хубави части за Фиат в Бг явно няма и се слага каквото се намери и после никой не поема отговорност.Аз ако знаех точно какво се е случило и кой е виновен нали ти е ясно какво го очаква този човек......и не защото на колата нещо и е станало,а защото ми обърква плановете вече цял месец.Ето за това....
Коментар
-
Явор Митев
.....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"
Коментар
-
Авео написа:.....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"
Коментар
-
Bella написа:pakumba написа:колата може да я прегрееш и на място като работи и като караш с 20 и като караш с 200- все едно ще я прегрееш. като не гледаш уредите, който хората са ти сложили. на следващата кола й сложи един зумер като вдигне температура да писка, може да го вържеш на ветилатора ама ще е много досадно всеки път. разбира се може да не слагаш, щото тя няма да се счупи, нали няма да е фиатLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
тая тема доста се оспами вече... оставете я булката да си търси туй дето не може да го намери - кола до 10000, да е нова, с екстри и да не се чупи... той всеки това иска, ама нЕма...аз ви казах по-нагоре - очаквам същите оплаквания в Ауди форума в най-скоро време... само не знам дали колежката ще е със същия ник, че да я познаем айде със здраве!Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Авео написа:.....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"
Коментар
-
Авео написа:.....абе на мен щом в сервиза на Фиат във Варна ми казаха по повод на карането по бабунки "-пазете си колата, карайте я внимателно, защото колкото и да ви сменяме компонентите по окачването, никога няма да издържат толкова, колкото оригиналните компоненти..."...И се замислете и по един друг въпрос - до колко е в мениджърски интерес да се конструират автомобили и съответно резервни части в стил "баба Жигула на тате", дето 35 години служи вярно.Фирмената политика на съвременните автомобилостроители е такава, че никой няма да ти изработи качествени части, щото ако стане така, кога чак ще смениш окачването и съответно "ЗАКУПИШ" резервни части.........или както навремето ми каза мой близък приятел, вносител на известна марка автомобили - "здравият автомобил е мениджърски провал за производителят"Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Явор Митев
TIP написа:Затова се слагат пластмасови перки, пластмасови маховици, пластмасови колектори и кой знае още какво.....скоро и двг-то ще е пластмасово нема се ремонтира направо ще се сменя
Коментар
-
Bella написа:...но не се намери един човек да каже ... ето това и това трябва да се сменя на ето такъв период от време ако караш малко колата,обаче ако я караш много трябва да се обърне повече внимание на това и това....!Защо не се намери един да каже?!?Знаете ли защо...много е тъжно.....защото повечето хора като отидат в един сервиз и се одъмват за евтин вариант на ремонт и само за цени и пари говорят.Майсторите явно вече са свикнали да пестят по отношение на работа и консумативи.А и кой очаква ,че някаква си там с некъф си Фиат държала на това колата и да е технически изправна без това да се влияе от цената на тази услуга!
Коментар
-
Blue написа:Колежке, една препоръка като жена на жена - и аз съм жена, и аз не разбирам, но преди да купя Фиатката прочетох малко из този форум, после като я взех, питах пак, колегите тук са много любезни и ми обясниха всичко. И на теб ти казаха да отидеш до Ямбол... Аз също не си оставям колата дори с минимален проблем, гледам си я , слушам си я, наливам си масло и антифриз... Аз съм със стаж около 16-17000 км общо и миналият месец ходих с нея до Словакия с един приятел. За 2 дена навъртяхме 1900 км, скорост над 110. Аз бях спокойна, че тази кола няма да ме остави на пътя, а моят приятел беше шокиран от поведението й, просто не очакваше, че тази малка "въшка" може така да върви, да слуша шофьора и да харчи толкова малко. Моята е същата като твоята, дори е и синя. Та съветът ми е каквото и да купиш занапред, чети и се интересувай, защото няма кой иначе да те възприеме като нещо друго, освен като "касичка" по сервизите.Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
И в крайна сметка, се оказа, че не е проблема във Фиата а проблема е в сервизи, подръжка и т.н. Не си мисли, че като вземеш Ауди, това не може да ти се случи! Но тогава ремонта ще е много над 2500лв. дори и при приятели. За пример мога да ти дам един инциден с БМВ на мой приятел, 98г. 2.5 турбо дизел. Та той нямаше книжка и ме помоли да карам аз до София. И в София в едно задръстване гледам стрелката на температурата зе да минава към червено. Имам изграден навик да гледам уредите на 10-на минути. И добре, че погледнах. Веднага изгасих. И след това платформа и обратно в Благоевград. Та се оказа, че на тази "немска лимузина" водната помпа е с пластмасова турбина която се беше раздробила на парчета! И ако нямах навика да гледам уредите, сега моя приятел щеше да е дал един куп пари за глупости, а се размина само с нова водна помпа. Изхода е нова кола според мен. Даваш 10000лв. първоначална, за кола до 25-26000лв. и ще имаш лизинг от 300лв. месечно примерно за 5 години. На такава схема майка ми кара Ситроен C3 дизел.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар