Нужна ми е кола ... до 10 000 лева със следните екстри:-климатроник-кожен салонтова са най-важните!!!После да е дизелче и ако може комби,но може и с 2(3) врати да е.Дата на пройзводство 2000 година и нагоре!Кола предимно за всичко и дълъг пъи и градско....Не ми споменавайте за Опел и Волксваген!!!НИКОГА няма да карам такива бараки!!!Иска ми се ауденце .... от друга страна ме навиват за малко по-скъпо БМВ ,но това второто чудовище не ме влече по никакви параграфи...Дали може да се намери добра А3 като за мен?!??И като цяло кажете ми коя е тая кола дето не се разваля и гори малко и евтина и .. и... и.....Извинявам се,че пиша с такъв заядлив тон ама ми е мъка,много мъка....и ми трябва нова кола!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети
Collapse
X
-
един приятел си продава А4-ката 98 година дизелче за 10 000лева.Колата е перфектна няма как да не е защото заедно с него пътуваме с колите до Англия, това е много дълъг път, 3500км, трябва всичко да е наред по колата, затова гарантирам за нея както и за МОЯТА Апък с тия 10 000 лева освен някоя италианка друго не виждам какво можеш да вземеш читавоA3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
-
Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
наясно ли си с поддръжката на Ауди и БМВ???да няма като в една друга тема - сега като скочи данъка три пъти ми идва над 400 лв. годишно...п.п. комшията на БМВ-то казанчето за антифриза му е 135 пари....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
И аз бих ти прерпоръчал A4 1.9TDI, но казваш че не е твоята кола. А6-тицата е скъпа, БМВ 3-ка още по-скъпа. VW Passat също е добър избор незнам защо си отписала марката VW. Остава BMW 5-тица. Ето ти няколко обяви на коли в Италия (българското мобиле не работи)1 http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=1222553762 http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=121899530За първото се включваш в 10 000. 800лв ти е докарването 100лв в Кат и 200 застраховка даже ще ти останат пари да му смениш маслото.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
donnna написа:наясно ли си с поддръжката на Ауди и БМВ???да няма като в една друга тема - сега като скочи данъка три пъти ми идва над 400 лв. годишно...п.п. комшията на БМВ-то казанчето за антифриза му е 135 пари....
Коментар
-
Yavor написа:Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.
Коментар
-
sachma написа:Не само с италианските дизели е така.Прегрее двигателчето и хоп-2500 си назад.Мойта като прегря ми я оправиха за малко над 200лв.Ама нали е бензин...
Коментар
-
"А4" НЕ е хубава кола, особено пък и с лимит от 10’000лв. за покупката, ще бъде преди 2000г., 1.9 дизел (90к.с./110к.с.) или 1.8/1.8Т бензин (125к.с./150к.с.) Дизела пуши и трака, не върви грам, но поне е икономичен, бензина понавървява, но харчи бензин и масълце За смяна на ремъци, на бензина или дизела (не съм сигурен на кой точно), се разглабя цялата предница, окачването е скъпо (8 алуминиеви носача по 200лв. всеки) и се сменят горе-долу веднъж в годината вътре е тясно и не особено комфортно, а и повечето "А4"-ки в България, предвид популярността им, са съдрани от каране и амортизирани до неузнаваемост - много трудно ще намериш свястна кола Моя съвет е да не гледаш изобщо "А4" "А6" е по-добре, но е скъпа, заради по-високия клас и по-мощните двигатели, а тези двигатели, които съм посочил горе пък са слабички за по-голямата лимузина - 1.8Т бензин харчи доста, 2.4 бензин още повече, а малкия 1.9 дизел се напъва много и често чупи турбото, докато 2.5 дизела е идеалния баланс за това купе, обаче има неимоверно скъпа поддръжка и за сумата която си приготвила със сигурност ще е амортизиран, т.е. ще можеш да купиш някой трошлив екземпляр, който да ти създава само главоболия "А3" не е нищо повече от "Голф" с друга опаковка и не виждам смисъл да даваш повече пари за едно и също нещо Иначе "А3 1.9ТДИ 110к.с." е идеален вариант за това, което искаш, но и тя е тясна вътре, друса, ще бъде преди 2000г. със сигурност, амортизирана Дизелово "БМВ".... за 10’000лв. можеш да си купиш само 525TDS (за старата 3-ка изобщо не говорим) и то пак преди 2000г., който обаче има имидж на слаб и трошлив мотор - прегрява лесно и криви/пука глава, освен това консумативите му никак не са евтини, защото си е немска лимузина от среден клас "Мерцедес Е-клас" хич и не ги гледай с 10’000лв. Евентуално може някоя "С-класа" 1998г., но няма да е комън-рейл и пак ще е амортизирана сериозно, а пък и точно тя не се слави с много "Мерцедес"-ови характеристики във возията, например Та така с немските коли - останаха "VW" и "Opel", като аз лично бих те посъветвал да се насочиш към "Пасат 1.9 ТДИ 130к.с.", въпреки, че за 10’000лв. ще е трудно Реално погледнато, хубава кола за тези пари, ще намериш само италианска или френска, колкото и да не ти се иска За тази сума, немската кола трябва да е "VW" и "Opel", защото ако е от по-реномираните марки ("МВ", "БМВ", "Ауди") ще е някакъв компромис и пак ремонти, пак пари, пак нерви
Коментар
-
Bella написа:Yavor написа:Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Kuku написа:За тази сума, немската кола трябва да е "VW" и "Opel", защото ако е от по-реномираните марки ("МВ", "БМВ", "Ауди") ще е някакъв компромис и пак ремонти, пак пари, пак нервиAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Това за водната помпа ми го казаха от сервиза в Стара Загора от който си я прибрах днес и я пратих при мой много добър познат в Димитровград....там ще бъде рементирана някак си...Та тези от сервиза тук в С.З. казаха,че е от помпата...обаче явно са големи скъпари защото ми слагат едни цени,не ти е работа....И именно за това реших да си я прибера и да си е ремонтирам там където трябва или т.е. там където вече съм била доволна от тези хора.Истината е,че където и да отида след като не познават дерат до кокъл и не им пука!За тези хора знам,че няма да се случи това!Аз лично мног се съмнявам това да е от помпата....но както и да е...аз ги спрях да ровичкат по двигателя след като ми казаха тия космични суми защото ми искаха само за разглобяване и диагностика+сглобяване на глава около 450 лева без фактура!Ама нали се сещаш,че в тази цена не влиза новата глава...Та дори диагнозата не е много ясна още....едно е ясно,че има доста работа по нея и много пара ще се дава....Що се отнася до новият двигател за около 1 000 - 1 500 лева и аз съм решила ако в действителност е много скъп ремонта да се вземе нов двигател и така ... но утре ще имам повече информация за колата и какво точно и е.
Коментар
-
Кuku...разбирам,Благодаря ти за изчерпателният отговор!Много добре си го описал.Аз страшно много харесвам А6 защото съм се возила и карала малко такова зверче и мога само едно да кажа....За мен това е кола-мечта!Е,да ама не... мога да купя една на 4 години ама ценичката и малко ме смущава ... около 12 000 - 13 000 в евро.А6 - ца,с всички екстри,оллроуд,и кактото там се сетиш...ама за тез пари ми идва скъпичка на този етап.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар