Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ами колега....да ти кажа даже повечко са ми от 5 000 километра като тръгна на път....Ето ти отсечката Ст.З. - Берлин е около 2 200-300 в зависимост в коя част на града....там си върша работата за точно един ден+1 преспиване.После от там Франкфурт и Мюнхен и други градчета в период от 3-4 дена изминавам на ден по 400-500 км минимум.След това следва прибиране насам и при последното си ходене за точно 1 седмица навъртях 5 200 км...ако искаш вярвай.За умората - да има я...но аз обожавам да съм на път и с една дремка от 5-6 часа съм свежа като кукуряк....Естествено,че след този едноседмичен маратон съм леко скапана,но се възстановявам доста бързо защото нямам време за почивка...и вместо да работя до 1 или 2 вечерта аз си лягам в 11 и така си почивам.
    НЕ на безразсъдното шофиране!

    Коментар


      Здравей Bella, много се чудих дали да пиша ама... Много ти съчувствам за случката с твоя FIAT, но е малко гадно да плюеш така марката заради това че твоята се е счупила. Нормално е да си раздразнена - и аз щях да бъда и то сигурно доста повече от теб, но трябва да рзбереш че при колите шанса нещо да се счупи и то да струва доста не зависи само от марката. За всяка марка можеш да намериш примери за ремонти за по няколко хиляди лева. В една тема бях писал за мой приятели със VW, AUDI и други на които подръжката им е доста солена, а не могат да се похвалят че ще си продадат колите на цената на която са ги взели. stenli много правилно ти беше написал за двигателя. Сещам се за твоята тема с турбото, където излезе дебитомера и накрая ти сложиха някъв от AUDI за 360лв. Пак ти бяха говорили за някви луди цифри. Първо този дебитомер от AUDI 99% няма същите показатели като твоя, второ оригиналния не е 600 лв. и т.н. а е 200 лв. при hit-ko. Помисли да си смениш майсторите и после говори че FIAT е боклук. FIAT си е доста хубава кола, както и някои модели на VW и на AUDI и на пежо и т.н. Всеки си има предпочитания, но пак казвам - за всяка марка можеш да намериш брутални примери за скъпо струващи ремонти. Това не прави FIAT боклук. Не прави и другите коли боклуци. Просто избора на кола си е на късмет.Не искам да се заяждам с този пост. Знам че ще се нервираш защотото ти хлътваш с пари пък се появява някъв дето ти обяснява нещо си но ... Най-добри чувства към теб. Дано си намериш кола, която да ти харесва и да нямаш такива проблеми с нея като със сегашната.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        Недейте да навивате колежката за Дачия - направете справка какъв процент от колите им влизат в сервиз през първата година. Все пак колежката търси кола, която ще бъде средство за правене на бизнес - кофти ще е да се скапе по пътя за Германия или пък изобщо да не може да тръгне. Аз обаче бих предложил нещо друго - за такива разстояния, според мен, е безмислено да се пътува с автомобил. Има толкова много нискотарифни авиокомпании - пестиш време и пари. Е, понякога може и да не излетиш, но тогава ще ползваш автомобила. Защото 6000 км са си минимум 300 евро, а двупосочен билет може да се намери за по-малко. После в Германия ЖП мрежата е добра. Можеш да си купиш ЖП билет през интернет - сайтът на железниците им е добър, макар и само на немски.Според мен това е най-удачния вариант - а аз се занимавам с логистичното осигуряване на монтажите ни и знам за какво говоря. Само ще спомена, че е имало моменти в които, освен другата работа, съм имал екипи едновременно в Швеция, Израел, Египет, Русия и Франция. Така че знам как се организират подобни пътувания и какви са разходите. Съветът ми е - остави автомобилът да ти е резервен вариант.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          за мен нещата вървят в една посока... колежката ще се набута с некое ауди дето му е взета душата и като почне да хвърля цифри по ремонти, ще видите същата тема в ауди форума....просто за мен момата не знае какво иска... знае де, аз го написах на втора страница на темата й - и душата в рая и ..... до края - е нЕма такъв филм... ааааааааааа, ся се сетих има - едни индийски коли, Тата май се казваха - нови по 2500 долара.... онзи ден писаха за тях....причините за всичко писано до тук са, че си е взела един фият, дето първо му е взета душата, после поддържана от жена /нищо лично/ и трето от калпави майстори.... дето колежката Деси от Бургас каза в 1 тема - като вляза в сервиз и сигурно на челото ми пише - лъжете ме....
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            Ами то аз и казах да иде в AXM-AUTO още като ревна, че се счупило Брвото, но тя все не слуша. По принцип жените са така и всички майстори правят това което умеят най-добре с жените - набутват им го.И GL550 да си купи пак няма да е доволна защото там зимните гуми са само на цената на Бравото и. Пинко в една тема беше казал "Кеф цена няма", моята реплика е "Жена угодия няма"... А и колеги - да знаете - акъла не е х** да го набуташ.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              Бях написал едно дълго и любезно мнение, ама чукнах еск без да искам и го загубих.Накратко: тука ми мирише особено - колежката кара много, над 5000 на седмица, ама като гледам не всяка седмица - едва ли това го правиш по често от на 2-3 месеца веднъж до два пъти. Освен това щом си поддържаш колата в сервиз на БМВ - попитай любимитие ти ’френдове’ работещи там и съветващи те - това което се случи с Бравото, дали може да се случи с БМВ или ’вълшебното’ А3... Водната помпа може да се счупи на която и да е кола - всички нови модели са така - тя се върти от агренажния ремък - съответно той се къса. Точно затова на повечето дизелови модели на ВАГ водната помпа се счита за консуматив като ремъка - като сменяш ремък, сменяш ролки и водна помпа. А колко струва цялата операция - ами колкото ще ти излезе основния ремонт на Бравото. Приеми този ремонт като обслужване на дизеловата ти А3-ойка и спи спокойно.Освен това не се сърди ама вероятно е имало симптоми - лек теч, свирене, локвички под колата, пръскане като отвориш капака на работещ двигател, промяна на звука на мотора в купето.... Няма обаче гаранция че тези симптоми ще бъдат забелазани от когото и да е, особено в БМВ сервиза - при тях такива повреди не се случват От друга страна права си да се ядосваш за марката ФИАТ - където идеш частите са ефтини и не могат да направят огромна печалба от тебе. Освен това майсторите просто не ги разбират и ги плюят... Ебаси макаронаджииския таралясник, кош, дрънгел и др. Ами да - те разбират от VW - щото ВАГ до преди 3-4 месеца нямаще дизел от ново поколение, едва сега се усетиха че няма да стане и пуснаха разработка на комън рейл, която е внедрена в твоята кола в далечната 1999 година...Както и да е, купи си ако искаш самолет, въртолет или подводница, а най вече А3, ама моля те - стига обяснява колко си бясна и как мразиш ФИАТ - той просто нищо не ти е виновен.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                Bella, и аз да се намеся за последно.Някои от колегите знаят, че пострадах като теб през миналото лято - затегна ми двигателя на път. Наложи се да правя основен ремонт... Въпреки това не съм намразил марката. Вярно че дадох доста пари и колата вече ми е златна, но пък моторът е като нов в момента.Иначе е вярно, че Опелчето, въпреки че е 1987 набор, откакто го имаме никога не се е разваляло. И дърпа Темпрата от Ракитница (до Стара Загора) до Ямбол през селата и Раднево (щото беше лятото) . Но нито има возията, нито комфорта, нито екстрите на ФИАТ. Пак си обичам повече ФИАТа.Германците ги мразя още от Първата световна война Също като теб карам доста, въпреки че не чак толкова де, но ми се събират и на мен по 2-3 хиляди км на месец... Но и сега тръгвам с ФИАТа за навсякъде. Останалото е божа работа П.С. Яворе, тоз искейп как го мразя, особено на лаптопа... съвсем близо до "Ч"-то е, и много често го чуквам по грешка...

                Коментар


                  Виж сега...излишно е да се яодсваш и да си губиш времето с подобни постове....Колата НЕ се поддържа в сервиза на БМВ именно защото те не са наясно с точно този двигател и освен прегледи някакви там нищо друго не е правено по нея от тях.Колата се е обслужвала от друг човек и явно той е пропуснал да ми каже,че трябва да се смени помпата!Кажи ми сега аз каква вина имам в това?!?Ами да,незнам кое кога трябва да се сменя и разчитам на това,че хората си знаят работата.Никога не съм ходила в сервиз с думите:"Абе виж какво ще направиш че да е по-евтинко"!!!Пари за тази кола не са пестени,но явно хората са злоупотребявали!Що се отнася до това,че е имало признаци помпата да се развали...е да имаше....колата кактко вече бях споделяла тук във форума започна един месец преди повредата за част от секундата да губи мощност при по-високи скорости и след това пак сама да си набира.Та тази кола беше заведена на диагностика и нищо не откриха по нея....казаха,че може да е помпа,може да е нещо друго,но на този етап няма нищо и няма какво да направят.Ако някой беше казал дай да разглобим,да свалим и да видим и ако трябва да сменим нямаше да имам нищо против.Разчитах на компетенцията на тези хора.Ако ми кажеш къде в цялата тази ситуация е моята вина здраве да е.....п.п.Колата влиза за смяна на масла и всички филтри на всеки 9 000- 10 000 км ,зарежда се с Дизел Алпин (сега в студа) и се поддържа от мен до колкото силите и знанията ми позволяват.Останалото е майсторкса работа и те са ДЛЪЖНИ да знаят какво трябва да се направи!
                  НЕ на безразсъдното шофиране!

                  Коментар


                    Bella написа:
                    Виж сега...излишно е да се яодсваш и да си губиш времето с подобни постове....Колата НЕ се поддържа в сервиза на БМВ именно защото те не са наясно с точно този двигател и освен прегледи някакви там нищо друго не е правено по нея от тях.Колата се е обслужвала от друг човек и явно той е пропуснал да ми каже,че трябва да се смени помпата!Кажи ми сега аз каква вина имам в това?!?Ами да,незнам кое кога трябва да се сменя и разчитам на това,че хората си знаят работата.Никога не съм ходила в сервиз с думите:"Абе виж какво ще направиш че да е по-евтинко"!!!Пари за тази кола не са пестени,но явно хората са злоупотребявали!Що се отнася до това,че е имало признаци помпата да се развали...е да имаше....колата кактко вече бях споделяла тук във форума започна един месец преди повредата за част от секундата да губи мощност при по-високи скорости и след това пак сама да си набира.Та тази кола беше заведена на диагностика и нищо не откриха по нея....казаха,че може да е помпа,може да е нещо друго,но на този етап няма нищо и няма какво да направят.Ако някой беше казал дай да разглобим,да свалим и да видим и ако трябва да сменим нямаше да имам нищо против.Разчитах на компетенцията на тези хора.Ако ми кажеш къде в цялата тази ситуация е моята вина здраве да е.....п.п.Колата влиза за смяна на масла и всички филтри на всеки 9 000- 10 000 км ,зарежда се с Дизел Алпин (сега в студа) и се поддържа от мен до колкото силите и знанията ми позволяват.Останалото е майсторкса работа и те са ДЛЪЖНИ да знаят какво трябва да се направи!
                    А сега ми кажи къде е вината на Фиатката ?! Защотото според мен колата ти, за да е в това положение в момента са виновни изцяло механиците, на които ти толкова много си се
                    Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                    ...E90..incoming..!!

                    Коментар


                      много ясно, че на всяка марка може да се случи каквото и да е. а колко пъти съм виждал по пътищата НОВИ бмв, мерцедеси, аудита и всякакви страхотни коли с вдигнати капаци и не мърдат, а аз минавам с моя кирлив фиат покрай тях- това значи ли, че бмв е боклук? машината е машина, всичко трябва да е много точно, някои детайли с десетки от милиметъра, техника, която е сложна. съвсем нормално е да се счупи, дори чисто нови коли се чупят, разбира се там шанса е много силно намален. каквата и кола 2 ръка да си вземеш някой преди теб й се е радвал и е извякъл хубавото от нея, за теб остават само разходите и нервите. затова твърдо нова кола, па макар и нисък клас. дачията не е подходяща ако ще я натискаш, много е висока и нестабилна, ако караш 100-120 няма проблеми. има и рено клио симбол има форд фиеста старт, има други подобни
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        vsd написа:
                        Здравей Bella, много се чудих дали да пиша ама... Много ти съчувствам за случката с твоя FIAT, но е малко гадно да плюеш така марката заради това че твоята се е счупила. Нормално е да си раздразнена - и аз щях да бъда и то сигурно доста повече от теб, но трябва да рзбереш че при колите шанса нещо да се счупи и то да струва доста не зависи само от марката. За всяка марка можеш да намериш примери за ремонти за по няколко хиляди лева. В една тема бях писал за мой приятели със VW, AUDI и други на които подръжката им е доста солена, а не могат да се похвалят че ще си продадат колите на цената на която са ги взели. stenli много правилно ти беше написал за двигателя. Сещам се за твоята тема с турбото, където излезе дебитомера и накрая ти сложиха някъв от AUDI за 360лв. Пак ти бяха говорили за някви луди цифри. Първо този дебитомер от AUDI 99% няма същите показатели като твоя, второ оригиналния не е 600 лв. и т.н. а е 200 лв. при hit-ko. Помисли да си смениш майсторите и после говори че FIAT е боклук. FIAT си е доста хубава кола, както и някои модели на VW и на AUDI и на пежо и т.н. Всеки си има предпочитания, но пак казвам - за всяка марка можеш да намериш брутални примери за скъпо струващи ремонти. Това не прави FIAT боклук. Не прави и другите коли боклуци. Просто избора на кола си е на късмет.Не искам да се заяждам с този пост. Знам че ще се нервираш защотото ти хлътваш с пари пък се появява някъв дето ти обяснява нещо си но ... Най-добри чувства към теб. Дано си намериш кола, която да ти харесва и да нямаш такива проблеми с нея като със сегашната.
                        Разбирам всичко което си написъл и си прав за това....ходила съм на доста много добри майстори и истината е една,че ако не те познават и не те заведе техен човек НЕ им пука какъв си и що си....колкото и да са добри пак става същото нещо...ггледат да ти вземат парите и това е то,все пак и те са хора и те трябва да живеят от нещо.От мен толкова за Фиат....видяхме я колко струва и не само заради калпавите сервизи и малкото информация за точно този модел двигател....Тъжно но Факт,ако Фиат беше в действителност хубава кола защо тогава цената му е толкова смешно ниска като цяло?
                        НЕ на безразсъдното шофиране!

                        Коментар


                          loop написа:
                          [quote:279fb04422="Bella"]Виж сега...излишно е да се яодсваш и да си губиш времето с подобни постове....Колата НЕ се поддържа в сервиза на БМВ именно защото те не са наясно с точно този двигател и освен прегледи някакви там нищо друго не е правено по нея от тях.Колата се е обслужвала от друг човек и явно той е пропуснал да ми каже,че трябва да се смени помпата!Кажи ми сега аз каква вина имам в това?!?Ами да,незнам кое кога трябва да се сменя и разчитам на това,че хората си знаят работата.Никога не съм ходила в сервиз с думите:"Абе виж какво ще направиш че да е по-евтинко"!!!Пари за тази кола не са пестени,но явно хората са злоупотребявали!Що се отнася до това,че е имало признаци помпата да се развали...е да имаше....колата кактко вече бях споделяла тук във форума започна един месец преди повредата за част от секундата да губи мощност при по-високи скорости и след това пак сама да си набира.Та тази кола беше заведена на диагностика и нищо не откриха по нея....казаха,че може да е помпа,може да е нещо друго,но на този етап няма нищо и няма какво да направят.Ако някой беше казал дай да разглобим,да свалим и да видим и ако трябва да сменим нямаше да имам нищо против.Разчитах на компетенцията на тези хора.Ако ми кажеш къде в цялата тази ситуация е моята вина здраве да е.....п.п.Колата влиза за смяна на масла и всички филтри на всеки 9 000- 10 000 км ,зарежда се с Дизел Алпин (сега в студа) и се поддържа от мен до колкото силите и знанията ми позволяват.Останалото е майсторкса работа и те са ДЛЪЖНИ да знаят какво трябва да се направи!
                          А сега ми кажи къде е вината на Фиатката ?! Защотото според мен колата ти, за да е в това положение в момента са виновни изцяло механиците, на които ти толкова много си се
                          НЕ на безразсъдното шофиране!

                          Коментар


                            Поредната калпава ракета, на която космоса и пречи! Първо жмиете като купувате колите си, второ жмиете като ги карате и трето като е станала белята ходите по измислени сервизи и не четете какви съвети Ви се дават по форумите вкл. и за сервизите и после колата Ви е виновна и то не за друго, а понеже е Фиат разбираш ли... Сигурно Фиата е виновен, че си спала и си го прегряла ... !? И сигурно Фиата ти е виновен, че си го водила по разни кръжочници да го лекуват!? Айде малко да се усещаме....На някои хора и елените на Дедо Мраз да им дадът - и тях ще прегреят...
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              kiro_of_the_day написа:
                              Поредната калпава ракета, на която космоса и пречи! Първо жмиете като купувате колите си, второ жмиете като ги карате и трето като е станала белята ходите по измислени сервизи и не четете какви съвети Ви се дават по форумите вкл. и за сервизите и после колата Ви е виновна и то не за друго, а понеже е Фиат разбираш ли... Сигурно Фиата е виновен, че си спала и си го прегряла ... !? И сигурно Фиата ти е виновен, че си го водила по разни кръжочници да го лекуват!? Айде малко да се усещаме....На някои хора и елените на Дедо Мраз да им дадът - и тях ще прегреят...
                              Как според теб съм го прегряла след като на дълъг път го карам с 110-120...?А как съм го прегряла след като колата претрака на едно кръстовище до като завивах с 20 км в час?Как стават тия неща,как?Не се заяждам,просто искам да знам как става за да внимавам със следващата кола!!!Е.верно понякога съм я карала със 150-160 но на доста къси отсечки,а и то в БГ няма пътища позволяващи такива скорости...а в чужбина за такава скорост ще си изям хляба за 3 месеца напред....та как съм я прегряла тази кола при тези нормални скорости с които се движи?
                              НЕ на безразсъдното шофиране!

                              Коментар


                                Колата можеш да я прегрееш запалена на място, без изобщо да я караш, поради дефектирал датчик за включване на вентилатора, който струва 10 лева. Има стотици начини да се съсипе една кола.

                                Коментар

                                Working...
                                X