Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко спам....кола до 10 000 лева .... съвети

    Нужна ми е кола ... до 10 000 лева със следните екстри:-климатроник-кожен салонтова са най-важните!!!После да е дизелче и ако може комби,но може и с 2(3) врати да е.Дата на пройзводство 2000 година и нагоре!Кола предимно за всичко и дълъг пъи и градско....Не ми споменавайте за Опел и Волксваген!!!НИКОГА няма да карам такива бараки!!!Иска ми се ауденце .... от друга страна ме навиват за малко по-скъпо БМВ ,но това второто чудовище не ме влече по никакви параграфи...Дали може да се намери добра А3 като за мен?!??И като цяло кажете ми коя е тая кола дето не се разваля и гори малко и евтина и .. и... и.....Извинявам се,че пиша с такъв заядлив тон ама ми е мъка,много мъка....и ми трябва нова кола!
    НЕ на безразсъдното шофиране!

    #2
    един приятел си продава А4-ката 98 година дизелче за 10 000лева.Колата е перфектна няма как да не е защото заедно с него пътуваме с колите до Англия, това е много дълъг път, 3500км, трябва всичко да е наред по колата, затова гарантирам за нея както и за МОЯТА Апък с тия 10 000 лева освен някоя италианка друго не виждам какво можеш да вземеш читаво
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    Коментар


      #3
      Видяхме колко читави са италианките,НЕ Благодаря!А4 не е моята кола...и то в интерес на истината Фиата е почти като ниския клас А4....тц
      НЕ на безразсъдното шофиране!

      Коментар


        #4
        Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          наясно ли си с поддръжката на Ауди и БМВ???да няма като в една друга тема - сега като скочи данъка три пъти ми идва над 400 лв. годишно...п.п. комшията на БМВ-то казанчето за антифриза му е 135 пари....
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            И аз бих ти прерпоръчал A4 1.9TDI, но казваш че не е твоята кола. А6-тицата е скъпа, БМВ 3-ка още по-скъпа. VW Passat също е добър избор незнам защо си отписала марката VW. Остава BMW 5-тица. Ето ти няколко обяви на коли в Италия (българското мобиле не работи)1 http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=1222553762 http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=121899530За първото се включваш в 10 000. 800лв ти е докарването 100лв в Кат и 200 застраховка даже ще ти останат пари да му смениш маслото.
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар


              #7
              donnna написа:
              наясно ли си с поддръжката на Ауди и БМВ???да няма като в една друга тема - сега като скочи данъка три пъти ми идва над 400 лв. годишно...п.п. комшията на БМВ-то казанчето за антифриза му е 135 пари....
              BMW ако взема няма да имам проблем с подръжката...управителя на сервиза в Ст.З. ми е личен човек,и няколко от мениджърите също....именно те ми невиват за такава кола.Подръжката на Ауди на дали ще е повече от на Фиата ми...дето за половин година ако го ремонтирам и тоя път ще глътне 5 000 бона почти!!!Не ми говорете скъпи поддръжки защото сега го ям големият к... от " евтината " подръжка на Фиат Евтино е ако се кърпи,а аз като правя нещо го правя както трябва и за това е скъпо
              НЕ на безразсъдното шофиране!

              Коментар


                #8
                Yavor написа:
                Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.
                Те ще я съживят но за скромната сума от 2 500 лева .... Не ми се дават тези пари,а си харесвам принципно колата и тъкмо и бях свикнала.Оказа се,че шибаната водна помпа е избила и от там си представете за какво става реч...Мъка,мъка....сорри ама трябва да си порева малко...много ми е тъжно
                НЕ на безразсъдното шофиране!

                Коментар


                  #9
                  Не само с италианските дизели е така.Прегрее двигателчето и хоп-2500 си назад.Мойта като прегря ми я оправиха за малко над 200лв.Ама нали е бензин...
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    sachma написа:
                    Не само с италианските дизели е така.Прегрее двигателчето и хоп-2500 си назад.Мойта като прегря ми я оправиха за малко над 200лв.Ама нали е бензин...
                    Оказа се,че трябвало да се смени пустата водна помпа...но аз това не го знаех, а и никой от тези дето бърничкаха още в началото по нея не споменаха...а то ставало дума за некви си там 200 лева.......аз ако бях знаела и 500 щях да дам за да не се случи това....ама ето че е късно!!!Сега освен да рева не виждам какво друго мога да сторя
                    НЕ на безразсъдното шофиране!

                    Коментар


                      #11
                      "А4" НЕ е хубава кола, особено пък и с лимит от 10’000лв. за покупката, ще бъде преди 2000г., 1.9 дизел (90к.с./110к.с.) или 1.8/1.8Т бензин (125к.с./150к.с.) Дизела пуши и трака, не върви грам, но поне е икономичен, бензина понавървява, но харчи бензин и масълце За смяна на ремъци, на бензина или дизела (не съм сигурен на кой точно), се разглабя цялата предница, окачването е скъпо (8 алуминиеви носача по 200лв. всеки) и се сменят горе-долу веднъж в годината вътре е тясно и не особено комфортно, а и повечето "А4"-ки в България, предвид популярността им, са съдрани от каране и амортизирани до неузнаваемост - много трудно ще намериш свястна кола Моя съвет е да не гледаш изобщо "А4" "А6" е по-добре, но е скъпа, заради по-високия клас и по-мощните двигатели, а тези двигатели, които съм посочил горе пък са слабички за по-голямата лимузина - 1.8Т бензин харчи доста, 2.4 бензин още повече, а малкия 1.9 дизел се напъва много и често чупи турбото, докато 2.5 дизела е идеалния баланс за това купе, обаче има неимоверно скъпа поддръжка и за сумата която си приготвила със сигурност ще е амортизиран, т.е. ще можеш да купиш някой трошлив екземпляр, който да ти създава само главоболия "А3" не е нищо повече от "Голф" с друга опаковка и не виждам смисъл да даваш повече пари за едно и също нещо Иначе "А3 1.9ТДИ 110к.с." е идеален вариант за това, което искаш, но и тя е тясна вътре, друса, ще бъде преди 2000г. със сигурност, амортизирана Дизелово "БМВ".... за 10’000лв. можеш да си купиш само 525TDS (за старата 3-ка изобщо не говорим) и то пак преди 2000г., който обаче има имидж на слаб и трошлив мотор - прегрява лесно и криви/пука глава, освен това консумативите му никак не са евтини, защото си е немска лимузина от среден клас "Мерцедес Е-клас" хич и не ги гледай с 10’000лв. Евентуално може някоя "С-класа" 1998г., но няма да е комън-рейл и пак ще е амортизирана сериозно, а пък и точно тя не се слави с много "Мерцедес"-ови характеристики във возията, например Та така с немските коли - останаха "VW" и "Opel", като аз лично бих те посъветвал да се насочиш към "Пасат 1.9 ТДИ 130к.с.", въпреки, че за 10’000лв. ще е трудно Реално погледнато, хубава кола за тези пари, ще намериш само италианска или френска, колкото и да не ти се иска За тази сума, немската кола трябва да е "VW" и "Opel", защото ако е от по-реномираните марки ("МВ", "БМВ", "Ауди") ще е някакъв компромис и пак ремонти, пак пари, пак нерви

                      Коментар


                        #12
                        Bella написа:
                        Yavor написа:
                        Що бе, какво се оказа на твоята кола проблема.Няма ли да я съживят?!Разбирам че сега си разочарована от нея, ама чак пък толкова.А не забравяй че такива дето не се чупят не само ,че няма, ами като се яхнеш на нещо немско за тия пари - на 300-400 хиляди с превъртян километраж на 76 хиляди и тогава ще го патиш също. Че там частите са като на италианките но Х2, Х3, Х4 - в зависимост от марката и модела. А кадърността на майсторите - една и съща е.Ти щом толкова много пътуваш и с това си вадиш хляба - ами вземай си една новичка на лизинг и това е - поне имаш гаранция и т.н.Само недей да е Пежо - имаме служебни - уж са само на по 1 -2 години а са по разтропани от моята 10 годишна италианка.
                        Те ще я съживят но за скромната сума от 2 500 лева .... Не ми се дават тези пари,а си харесвам принципно колата и тъкмо и бях свикнала.Оказа се,че шибаната водна помпа е избила и от там си представете за какво става реч...Мъка,мъка....сорри ама трябва да си порева малко...много ми е тъжно
                        Айде бе колежке, не се оставяй да те къпят...За тия пари нов мотор ще сложиш, недей така.Освен така не се сърди, ама като изби водната помпа ти не видя ли че колата загрява...Освен това никой не може да ме убеди че основен ремонт би струвал 2500лв - 1000-1500 да за по завързана кола, но повече си е товарене.Аз ако съм на тебе бих се обадил на Христо - хем ти е и близо - ако иска да я прави - един репатрак ил направо на букси до Ямбол - поне знаеш кой пипа по колата.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Kuku написа:
                          За тази сума, немската кола трябва да е "VW" и "Opel", защото ако е от по-реномираните марки ("МВ", "БМВ", "Ауди") ще е някакъв компромис и пак ремонти, пак пари, пак нерви
                          Аз затова и казвам да си вземе една около среден клас на лизинг и да си бачка с нея, щом от колата е зависеща прехраната...Виж адаша - Авео - нови ги взема - не му харесваха Дчиаят и Шевролета, ама поне не се чупеха - нови, това е.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            Това за водната помпа ми го казаха от сервиза в Стара Загора от който си я прибрах днес и я пратих при мой много добър познат в Димитровград....там ще бъде рементирана някак си...Та тези от сервиза тук в С.З. казаха,че е от помпата...обаче явно са големи скъпари защото ми слагат едни цени,не ти е работа....И именно за това реших да си я прибера и да си е ремонтирам там където трябва или т.е. там където вече съм била доволна от тези хора.Истината е,че където и да отида след като не познават дерат до кокъл и не им пука!За тези хора знам,че няма да се случи това!Аз лично мног се съмнявам това да е от помпата....но както и да е...аз ги спрях да ровичкат по двигателя след като ми казаха тия космични суми защото ми искаха само за разглобяване и диагностика+сглобяване на глава около 450 лева без фактура!Ама нали се сещаш,че в тази цена не влиза новата глава...Та дори диагнозата не е много ясна още....едно е ясно,че има доста работа по нея и много пара ще се дава....Що се отнася до новият двигател за около 1 000 - 1 500 лева и аз съм решила ако в действителност е много скъп ремонта да се вземе нов двигател и така ... но утре ще имам повече информация за колата и какво точно и е.
                            НЕ на безразсъдното шофиране!

                            Коментар


                              #15
                              Кuku...разбирам,Благодаря ти за изчерпателният отговор!Много добре си го описал.Аз страшно много харесвам А6 защото съм се возила и карала малко такова зверче и мога само едно да кажа....За мен това е кола-мечта!Е,да ама не... мога да купя една на 4 години ама ценичката и малко ме смущава ... около 12 000 - 13 000 в евро.А6 - ца,с всички екстри,оллроуд,и кактото там се сетиш...ама за тез пари ми идва скъпичка на този етап.
                              НЕ на безразсъдното шофиране!

                              Коментар

                              Working...
                              X