За ГО съм съгласен с колегите,че се сваля за 2-3мин(вчера го отлепях),но винетката миналата година ми отне много време и нерви и сега като наближава време да я махам сигурно пак ще е така
Точно пък винетката ми е много по-лесна от ГО.Сега с в тоя студ няма отлепяне този стикер на ГО.
Така, имам два стикера от ГО за отлепяне. Всеки, който каза, че стикерът пада за 2 мин. и то без препарати, без подръчни материали (абе направо с голи ръце), да дойде да ми ги махне/отлепи за 2 минути, като върху стъклото не искам да остава нищо (никаква част от стикера - ни крайче, ни найлонче, нито лепило - нищоооо).Наградата е по 20 лв. на стикер :D За колегата, който каза, че стикера на ГО се разпадал на 3 части ще му кажа, че между стикер на ГО и този на винетката има разлика.
2бр. стикери х 20лв. всеки, това прави 40л. Не е зле! Ама само пътя ми от Варна е 50лв. Вдигни мизата и идвам, да се запознаеш със зловещия унищожител на стикери за ГО P.S. Статийката е доста забавна за четене, ама само толкоз...
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
За мързеливи като мен начинът е следният - паркирам си в гаража, включвам си един разклонител и в него сешоара и започва затопляне на обстановката, хем аз не мръзна, хем лепилото се размеква и стикера пада. Само не трябва да се бърза и да се дърпа прекалено за да не стане на парчета, не че е проблем. След това обикновено остава малко от лепилото и евентуално и боя от стикерчето - тях с едно парцалче напоено с бензин, лакочистител, кориселин и др. подобни се отстраняват "с едно забърсване" и готово, лепя новият стикер и бръм, бръм, бръм... :D
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
При смяната на предното стъкло на Уно-то, момчето с нещо подобно на шпакла без дръжка свли 3 стикера (КАТ, ГО и винетка) за по-малко от 2 минути и ги залепи на новотостъкло. Събра ми очите. На 1-ви аз с една малка отвертка за около 10 минути се преборих със стикера ГО и успях да залепя стария.Реших, че аз съм непохватен ама както виждам тук има и други...
Аз на нова година го сменях моя стикер за гражданската безотговорност. Нагрях го със запалката и го отлепих и после с влажен парцал забърсах останалото лепило. След което залепих новия стикер. 4-5 минути.
Добре запеклите стикери на всички видове организации ги махам много лесно с тесен макетен нож, а остатъчното лепило и боя - с памуче напоено със спирт. Така хем стъклото накрая е идеално чисто, хем новият стикер се лепи прекрасно върху обезмасленото от спирта място. Време за реакция - минутка-две на стикер.
Каквито и препарати да ползвате- пак ви казвам- прекарайте един удължител и нагрейте гадния стикер със сешоар- да му се изпече джигера- лепилото отвътре и после пускайте котешките нокти. :D
Най-вероятно днес случайно попаднах на тази статия, докато преглеждах новините http://www.dnes.bg/article.php?cat=10&id=45753 , за разлика от колегата от бмв форума аз съм посочил източника си - днес.бг!Не всеки чете БМВ форума! Радвам се, че има такова съвпадение
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
моя го махнах предишната седмица вечерта че донас имаше полиция и трябваше да си залепя новия стана лесно и бързо макарче беше доста студено а и си остана цял стикер
Айде бе,не се лигавете. Какво толкова.Оставяш колата на слънце да я напече слънцето и след малко стикера пада с леко подхващане в ъгълчето.Сега като няма слънце - като тръгваш за някъде надуваш парното да духа само на предносто стъкло 10-15 минути и стикера много лесно се сваля - цял или на маскиму 2-3 части.А гореспоменатата статия е още идни журналистически брътвеж за запълване на място по стрниаците на някое женско списание.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар