Общината гласува данъкът върху автомобилите да се вдигне с 25% за всички видове моторни превозни средства. От финансовият отдел в общината изчислиха, че при плащани досега 140 лв. за един от масовите автомобили, например ,,Опел Вектра" на над 10 г. и с над 100 конски сили, завишението на данъка ще е с около 35 лв. Кметството планира от налога върху колите през т. г. да се съберат 41 млн. лв. Парите щели да се използва за ремонт на пътища.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
София- данък за автомобили 2008
Collapse
X
-
Аз пък чух, че готвят секира х3 за Софийските автомобили. Тогава обаче ще откажа да си плащам данъка. И без това не ми го проверяват на пътя. Не става така. Ще дойде някой (не искам да го обръщаме на тема София - Провинция) от провинцията, ще ми се чуди на светофара на къде да хване, прави задръстване и аз ще плащам три пъти по голям данък. Е няма да стане. Освен ако не им измислят и на тях някакви винетки за София.
-
е ////Punto//// данъка няма как да не си платиш, щото нали ти искат документ за платен такъв, при сключване на гражданска ли беше, при технически ли беше... и рано или късно ще те спрат и ще ти проверят данъка по косвен път - чрез проверка на съответното там - технически или гражданска. а за лесно смятане - колкото сте плащали миналата година, само прибавете съответния процент, защото всичко останало е множители и процента влияе еднакво.А цитирания опел вектра ще плаща един и същи данък независимо дали е на над 10 години или под 10, например 7 в таблицата границата е 0 - 4 години, 5-14, и над 15. Автомобили произведени 95 година от догодина - 2009-та - минават в графата "15 и над 15 включително годината на производство" . На тате дедрата е от тях
Коментар
-
ogi28b написа:е ////Punto//// данъка няма как да не си платиш, щото нали ти искат документ за платен такъв, при сключване на гражданска ли беше, при технически ли беше... и рано или късно ще те спрат и ще ти проверят данъка по косвен път - чрез проверка на съответното там - технически или гражданска.
Коментар
-
данъка няма как да не си платиш, щото нали ти искат документ за платен такъв, при сключване на гражданска ли беше, при технически ли беше... и рано или късно ще те спрат и ще ти проверят данъка по косвен път - чрез проверка на съответното там - технически или гражданска.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Би трябвало при минаване на преглед да ти искат и платен данък за съответната година, но на доста места не я искат бележката - радвайте се А ако не я платиш, не ти налагат глоби, а си тече лихва.Ако се плати цялата наведнъж до края на първия срок (май е края на април) тогава плащаш 5% по-малко - казвам го просто за информацияAudi 1.8S златен талон
Коментар
-
Ако се плати цялата наведнъж до края на първия срок (май е края на април) тогава плащаш 5% по-малко - казвам го просто за информацияFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
аааа тва в подписа си го има черно на бяло, не съм го измислил аз, виж темата дизел срещу бензин, на 8-ма страница май беше....Аз пък друго се замислих: случайно приемат данъка да е 3х . Какво става тогава с най-новото браво, което за целта на поста приемаме че е с мотор 150 коня, 111 киловата. (той май е 110, ама нищо). Значи данъка за тази кола би бил 1146 лева и осемдесет и пет стотинки! аз лично бих дал 1147 с думите "задръжте рестото"!!! Ква е тая свинщина....А на комшията гоуфо двойката, дето я има , я няма 70 киловата, извадил му отнякъде документ за катализатор, понеже е гоуф двойка , приемаме че е на 15+ години, данъка за него ще е максимум 56 лева, ако е точно 70 киловата. Отнесени двете суми към цените на съответните коли.... Е на какво прилича това?!!??! А новото браво е по-икономично, по-тихо, относително е не много по-тежко, няма повече оси, не заема повече паркоместа, да не говорим колко по-безопасно е по улиците.... Някой веднага ще каже "Е да ама щом имаш пари да си купиш новото браво, значи..." Еми да ме извиняват управниците, ама аз дори и да имам пари да си го купя, как ще ме стимулират, като ми треснат 2.8 коефициент на данъка за това че колата е чисто нова? И после разправят че се купували само втора употреба коли? По-изгодно излиза всяка година да си взимам "нова кола" на 5 години, а такива има доста добри, отколкото чисто нова! Която след много по-малко от 5 години ще се счупи по невероятните ни чисти и гладки улици!ред.: аз и в другата тема писах, но ще го напиша и тук. Данъка за мойта брава 77 киловата би могъл да бъде 381 лева! Тва е грубо 1/15 от цената на колата! За кво говориме.
Коментар
-
ogi28b написа:аааа тва в подписа си го има черно на бяло, не съм го измислил аз, виж темата дизел срещу бензин, на 8-ма страница май беше....Аз пък друго се замислих: случайно приемат данъка да е 3х . Какво става тогава с най-новото браво, което за целта на поста приемаме че е с мотор 150 коня, 111 киловата. (той май е 110, ама нищо). Значи данъка за тази кола би бил 1146 лева и осемдесет и пет стотинки! аз лично бих дал 1147 с думите "задръжте рестото"!!! Ква е тая свинщина.Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Коментар
-
Аз пък чух днес (или някой ми каза) за изказване на Минко Герджиков че ще връзва данъчните служби на общината с КАТ. И за всички които не са плащали през годините ще има солени глоби.Аз бих подкрепил идея за много високи данъци на много скъпите коли. Например Порше Кайен - 2000 лева.За масовите коли - около 150-200 лева.И драстично подкрепям това мнение: http://www.standartnews.com/bg/artic...article=217260Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Аз пък чух днес (или някой ми каза) за изказване на Минко Герджиков че ще връзва данъчните служби на общината с КАТ. И за всички които не са плащали през годините ще има солени глоби.Аз бих подкрепил идея за много високи данъци на много скъпите коли. Например Порше Кайен - 2000 лева.За масовите коли - около 150-200 лева.И драстично подкрепям това мнение: http://www.standartnews.com/bg/artic...article=217260A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane е много прав в случая.Карбовски може да е добър журналист,но нищо не разбира нито от управление,нито от градоустройство.В София проблемът се нарича "Стефан Софиянски" и "СДС/ОДС".Аз заминах от БГ в началото на техния мадат и се върнах в края му.И останах потресен от извършените глупости.Такива свинщини за натворени за съвсем кратък период,че ще трябват години докато се разчистят.София повтаря 1:1 грешките на повечето западни градове от началото на 50те.Само,че...при нас нещата се случват много по-бързо.Усвояването на крайградските зони е на етап "десета глуха".Това е огромен,жесток и трудно поправим във времето пропуск.Централната градска част е в състояние на свръхурбанизация.За това време в радиус 10-12 км от центъра всичко трябваше да е усвоено.Да има пътища,канализация,готови за прилагане транспортни схеми,газ...А няма нищо.Тръгваш от центъра в посока сръбската граница и след 6 км излизаш от града.И си вече в друг свят.Съвсем друг.За сметка на това в центъра е ужас...целия трафик през центъра е прехвърлен през "жълтите павета"...които както и да гу въртим,са едно платно във всяка посока,насечено куп малки улички.Години...години ще трябват за да се опрви това,защото строителството на инфаструктура ще става все по-скъпо.На запад цели градове са загивали като икономика заради грешно планиране.Колкото и скъпо да стане в София,това няма да компенсира грешките в планирането,корупцията и безхаберието в общините.Хаосът може да стане 5 пъти по-скъп,но ще си остане хаос...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар