По-добре на задна и с гъза нагоре към баира. Предавателното число на задната е обикновено по-голямо от на 1ва, респ. съпротивлението ще е по-голямо и по-трудно ще превърти така, НО това го знае всяко хлапе
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад
Collapse
X
-
а защо мислиш че е по-добре да е с гъзъ нагоре, а не с лице нагоре? Че точно заради това стана онзи спор който цитирах - че като е с дупе нагоре, за да тръгне, двигателя трябва да се завърти наобратно, а той не можел да се върти наобратно.... което пък ме накара да пусна цялата тая тема...Иначе специално моята кола ако я паркирам - няма значение дали е на първа или на задна, предавките са еднакви и на 1 и на задна. И мисля че няма абсолютно никакво значение - напред, назад, първа или задна, (освен ако задната не е по-къса! ) - държи еднакво. Важно е волана да е навит към булдюра. И камък, за цвят.
Коментар
-
ogi28b написа:а защо мислиш че е по-добре да е с гъзъ нагоре, а не с лице нагоре?Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
абсолютно няма никакво значение. и на задна и на 1ва на повечето съвременни коли предавателото число е едно и също. а относно въртенето на двигателя не е тябвало да спорят изобщо. незажисимо дали вклучваш на първа или задна усилието на двигателя е в една и съща посока. така, че разлика никаква. аз обикновено като спирам по нанагорно с предницата включвам на ч-ва а ако съм със задницата нагоре на задна. и най важното. ако има тротуар задължително по близко до него и навивам влана към тротуара. това естественои при по големи наклони де.аиде УСПЕХ с баиритеФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing, според поста ти "незажисимо дали вклучваш на първа или задна усилието на двигателя е в една и съща посока"Значи ако колата е с муцуната надолу, и съм на задна, двигателят няма ли да се завърти наобратно? Поне така го разбрах. И само информативно да попитам - "аз обикновено като спирам по нанагорно с предницата включвам на ч-ва а ако съм със задницата нагоре на задна." - Това нарочно ли го правиш, или по навик - несъзнателно, или просто паркираш и гасиш, на която се падне? В тоя ред на мисли - вървите си пеша и изведнъж ви викат да дръпнете нещо бая тежко с кола. Как ще подходите - На първа напред ли ще го дърпате, или назад, на задна? Ама не с вашата кола, ами с някаква дето само сте виждали , а не сте карали?
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Наричай го както си искаш пускова намотка дето не се спира или каквото и да е при монофазен двигател без 3та намотка въртящо се магнитно поле ама някой друг път. Така че всеки един монофазен двигател е лекинко изменен 3фазен. За изчисленията си прав че ще изгори ама идеята тука е как се обръща посоката. Ако вградиш кондензатора в двигатела и затвориш всичко естествено няма да можеш да обърнеш посоката защото и не можеш да разместиш схемата на свързване. Последното е конструктивно решение и няма нищо общо с идеята на темата. То и по тая логика като си купиш нов компютър и е запечатан не можеш да си смениш харда ама на практика не е така. Идеята ми е че не е невъзможно пък ти ако искаш го разпечатвай.
Коментар
-
Малко спам...ама може ли някой от вас да се яви вместо мен на държавния изпитСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
peho написа:phoenix написа:Малко спам...ама може ли някой от вас да се яви вместо мен на държавния изпитСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар