Момчета забравяте най-важното нещо - при въртене в обратна посока двигателя остава без мазане /маслената помпа ще се върти наобратно/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад
Collapse
X
-
phoenix написа:.....Просто е приета дадената посока на въртене и тва е по цял свят(за това не съм много сигурен де) и затова стартерите въртят в тази посока първоначално(Предполагам че идеята да се върти всичко в определена посока е свързано с електродвигателите които се задвижват от двигателя и го задвижват него.... е съобразено с посоката на въртене на магнитното поле около ротора(в частност стартера), за да може да работят в нормален режим....който е учил за Електродвигатели знае)......
Коментар
-
Представете си гърбицата на разпределителния вал- например, когато трябва да се натисне всмукателния клапан да от- вори за пълнене на цилиндъра с горивовъздушна смес- отварянето е на около 30 градуса от въртенето на вала, ако двигателя се върти наобратно- разпределителния вал трябва да измине 240- 270 градуса повече в обратна посока без да е отворил клапана, а през това време буталото ще е на друго място, а не в такт "всмукване"- така целия механизъм на газоразпределението няма да работи, освен, ако не се монтира разпределителен вал и маслена помпа и куп неща в огледален образ , но тогава няма смисъл- извода е:Това е МИТ- няма четиритактов двигател- реверс. :D :D :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
peho написа:phoenix написа:.....Просто е приета дадената посока на въртене и тва е по цял свят(за това не съм много сигурен де) и затова стартерите въртят в тази посока първоначално(Предполагам че идеята да се върти всичко в определена посока е свързано с електродвигателите които се задвижват от двигателя и го задвижват него.... е съобразено с посоката на въртене на магнитното поле около ротора(в частност стартера), за да може да работят в нормален режим....който е учил за Електродвигатели знае)......СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
deadairplane
-
phoenix написа:...Но при корабостроенето има разни четиритактови агрегати(макар и рядкост) които са реверсивни_______
146 JTD
Коментар
-
deadairplane написа:Именно това е ключа за бараката. При асинхронните двигатели сменяш две от трите фази и посоката се обръща (ако е двуфазен третата се получава с кондензатор просто се закача кондензатора на другата фаза). Обаче стартера е постояннотоков и няма нищо общо. Там посоката се обръща като смениш клемите на + и -. Честно казано няма нищо по лесно от това да обърнеш посоката на електродвигател. Обаче за газоразпределението не е така.
Коментар
-
Наобратно може да се запали само двутактов дизел.При това не е лесно и няма да работи като хората.Двутактови дизели...има при военните и в корабите.Другаде не.Имат си предимства,но искат огромна кубатура,за да работи мотора както трябва.Ако ще караш назад,разглоби скоростната кутия и обърни диференциала.По-лесно е като изпълнение.Ама за какво са ти 4/5 задни скорости...на мен поне ми е загадка.
Коментар
-
Това с прескачането на зъбче при паленето с бутане, одавна съм го прехвърлил в графата "древногръцки митове и недоказани легенди". Даже съвсем наскоро някой го обясни отново защо не може да стане.Сега измислих друго, което пак има някаква връзка с горното: ситуация: Невероятно голям баир, ръчната ми е преебана, на втора не държи. Как да паркирам аз така, че колата ми да не тръгне на някъде, по отношение на предавките и посоката на колата?1-ви вариант: Паркирам колата напред, все едно се качвам по баира, гася, оставям на първа.2-ри вариант: ПАркирам напред, оставям на задна3-ти вариант: паркирам назад, оставям на задна4-ти вариант: паркирам назад, оставям на първа, и съответно за всеки вариант - защо?За усложнение на задачката приемаме че заключването на волана не работи. За да започна, ще кажа така: бих паркирал назад и да оставя на първа, 4-ти вариант, няма да казвам защо, за да не разкривам още в началото цялата логика. Вие как бихте направили и защо?
Коментар
-
Като стана дума за този с Шкода-та, мисля че съм го срещал по форума като бях шкодаджия, то аз още съм си фен на марката, но по-старите им модели 78та-86та.Та някои от форума беше направил точно това. Имаше 4 задни и една предна предавки, но го беше постигнал абсолютно по невнимание. Разглобил си сам скоростната кутия и без да се усети разменил местата на няколко зъбни колела. и като я сглобил останал като гръмнат. Поне това помня от тогава. Това преди поне 3-4 години.иначе до колегата които предложи, че е заради посоката на въртене на алтернатора, ами не е за това, аз пък съм 100% сигурен просто ако им трябва алтернаторът или некое от другите компонентчета да се жърти наобратно просто ще го монтират огледално на сегашното му положение и готово. е вече за маслена или за водна помпи е малко по сложно но съм сигурен, че и там има чалъм иначе това със огунатата мотовилка направо изкърти всички мивкиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
me_to_u написа:trustworthy написа:....._______
146 JTD
Коментар
-
яз вече съм друг поток на мисълта..... тва беше само така чешане на езика, или както още му викате спам в предишния пост съм измислил друга тема за размисъл, която може би има нещо общо с тази, но понеже една вечер в еврофутбола стана лют спор точно за това дето съм описал, та ми беше интересно какво мислите и вие.?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар