Това идиотско нещо ми хрумна като видях една тема за бутане и палене...Та представете си полски фиат 125, какъвто имам, затова го давам за пример. Няма механично ограничение за посоката на въртене, какво би попречило като се засили назад, вместо да се запали на задна, да се даде на първа или втора, и да се запали така? Значи гумите ще го развъртят наобратно мотора, той ще запали, само че ще се върти наопаки. Или пък да обърнем тока на стартера и той да върти наобратно? Така предните предавки ще станат задни, и ще можем да се движим на трета задна, да речем. Възможно ли е това и ако да, защо така смятате, а ако не - пак защо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад
Collapse
X
-
става единствено на двутактов двигател ,поне на такъв съм виждал да става при много голямо разместване на центровката на запалването и работи кофти ,не си засмуква горивна смес добре и гасне.за практически цели не ставатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
жокер - ако сложим едно обратно зъбно колело, да върти разпределителния противоположно на коляновия? оферта е... хем клапаните се отварят кога си требе, хем двг наопаки.... и изпреварваш парашутките по цариградско на 4-та-задна-бърза и по-бруталното - лепиш се пред тях и им се усмихваш ред.: това май беше мнение номер 1000 на BEX---GT честито
Коментар
-
Re: Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане н
ogi28b написа:Това идиотско нещо ми хрумна като видях една тема за бутане и палене...Та представете си полски фиат 125, какъвто имам, затова го давам за пример. Няма механично ограничение за посоката на въртене, какво би попречило като се засили назад, вместо да се запали на задна, да се даде на първа или втора, и да се запали така? Значи гумите ще го развъртят наобратно мотора, той ще запали, само че ще се върти наопаки. Или пък да обърнем тока на стартера и той да върти наобратно? Така предните предавки ще станат задни, и ще можем да се движим на трета задна, да речем. Възможно ли е това и ако да, защо така смятате, а ако не - пак защо?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мисля, че в казармата ни се беше случило такова нещо. На едно МТЛБ - става страшно обаче - изпускателната система става смукателна, а смукателната изпускателна. Обаче мистерията е как ГНП подава гориво към двигателя. Не мисля, че с бензинов двигател може да стане.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Аз пък имам следната случка:Бутаме с още 2ма-3ма едно Рено 19 на един приятел назад, че не щеше да пали. Сега като се замисля що го бутахме назад не знам.Както и да е.. Оня пуска съединителя и само се чува едно прааас.. ние всичките кво беше тва.. и някой каза: абе тая кола така ли беше клекнала отзад бе? Всички викат: епа май така си беше! И я зае**хме така, че не запали. После като минавам покрай Рендето с всеки изминал ден отзад все по-ниско и по-ниско става... накрая кат’ некъв изоставен Ситроен седеше! Какво сe беше счупило не помня, че беше отдавна, а и не сме се сещали скоро да си говорим на тая тема. Трябва да го избъзикам като се видим.. голям смях ще падне! От тогава не съм бутал назад Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Хабсолютно е невъзможно, да работи маторя като се върти кол. вал наобратно. Особено при бензинките. Там има една искра, дето свети на буталото да не се удари в тавана в точно определен момент преди ГМТ (Горна Мъртва Точка), и тя светва само в определения момент. На старите коли затова беше голямата йекстра да се направи точната центровка, ...после на кой как му чукал аванса. Ако се подаде искрата след ГМТ......ай ся ...какво ще възпламенява? Най много да се разрежда маслото с бензин. А новите коли със толкоз кумпютър по тях....не ми се вярва изобщо да тръгнат. Също така малко не ми се вижда много смислено, що всмукателната система да става изпускателна Те ще си работят като такива за каквито са проектирани без значение на къде се върти Коляновия вал. Ако стартера върти първоначално в другата посока и искрата се подава в нужния момент, мотора ще си работи съвсем нормално в другата посока. Просто е приета дадената посока на въртене и тва е по цял свят(за това не съм много сигурен де) и затова стартерите въртят в тази посока първоначално(Предполагам че идеята да се върти всичко в определена посока е свързано с електродвигателите които се задвижват от двигателя и го задвижват него.... е съобразено с посоката на въртене на магнитното поле около ротора(в частност стартера), за да може да работят в нормален режим....който е учил за Електродвигатели знае).Та това е.Пред вид избраната и дадена вече посока на въртене, много неща са проектирани и реализирани спрямо тази даденост. Има там разни сметки за якост на материалите и кое как се стяга в зависимост от еди какво си, кое как се маже и стотици други сметки......та в случай че го подкарате на обратно, да знаете, че това чудо не е проектирано да работи в този режим и рискувате нещо да се потроши, изгори, стопи и каквото се сетите лошо се покачват до безкрайност.А относноogi28b написа:да всмуква CO2, a отпред да излиза О2 и чист бензинСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
е да ама като въртиш коляновия наобратно, се върти и разпределението наобратно, => когато в такта "всмукване" буталото слиза надолу, и засмуква, ако се върти наопаки , буталото ще се движи нагоре когато всмукателния клапан е отворен, и вместо да всмуква, ще изхвърля и всмукателната ще стане изпускателна. така си го предсатвлявам....
Коментар
-
При корабите има такова реверсиране на двигателя, като това става с помощта на 2-ри разпределителен вал, или с 2-ри чифт гърбици, като вала е подвижен и обслужва в едната посока едни клапани, като се премести в другата позиция друг чифт клапани.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар