Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане назад

    Това идиотско нещо ми хрумна като видях една тема за бутане и палене...Та представете си полски фиат 125, какъвто имам, затова го давам за пример. Няма механично ограничение за посоката на въртене, какво би попречило като се засили назад, вместо да се запали на задна, да се даде на първа или втора, и да се запали така? Значи гумите ще го развъртят наобратно мотора, той ще запали, само че ще се върти наопаки. Или пък да обърнем тока на стартера и той да върти наобратно? Така предните предавки ще станат задни, и ще можем да се движим на трета задна, да речем. Възможно ли е това и ако да, защо така смятате, а ако не - пак защо?

    #2
    идей

    много филмчета гледаш :D
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      и аз вчера точно това се чудех, ама съвсем сериозно може ли двг-то да работи и в двете посоки
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        става единствено на двутактов двигател ,поне на такъв съм виждал да става при много голямо разместване на центровката на запалването и работи кофти ,не си засмуква горивна смес добре и гасне.за практически цели не става
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          жокер - ако сложим едно обратно зъбно колело, да върти разпределителния противоположно на коляновия? оферта е... хем клапаните се отварят кога си требе, хем двг наопаки.... и изпреварваш парашутките по цариградско на 4-та-задна-бърза и по-бруталното - лепиш се пред тях и им се усмихваш ред.: това май беше мнение номер 1000 на BEX---GT честито

          Коментар


            #6
            вдигател

            нали на големите камиони имат незнам си колко бързи и бавни /.междинни/ напред и на зад има едно полско фиатче в нета филмче кадето има и волан да кара и на задна
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: Експеримент - ДВГ се върти наопаки при палене с бутане н

              ogi28b написа:
              Това идиотско нещо ми хрумна като видях една тема за бутане и палене...Та представете си полски фиат 125, какъвто имам, затова го давам за пример. Няма механично ограничение за посоката на въртене, какво би попречило като се засили назад, вместо да се запали на задна, да се даде на първа или втора, и да се запали така? Значи гумите ще го развъртят наобратно мотора, той ще запали, само че ще се върти наопаки. Или пък да обърнем тока на стартера и той да върти наобратно? Така предните предавки ще станат задни, и ще можем да се движим на трета задна, да речем. Възможно ли е това и ако да, защо така смятате, а ако не - пак защо?
              Ако не се справиш с посоката на въртене на разпределителния вал става мазало.Изпускателната система става въздушен филтър ,а въздушния филтър изпускателна система.Другия проблем възниква при всчички гайки по валовете които не са осигурени и законтрени с пластинчати или други подобни контри.Историята помни такива случаи на запалени наобратно ДВГ и то само дизелови.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Мисля, че в казармата ни се беше случило такова нещо. На едно МТЛБ - става страшно обаче - изпускателната система става смукателна, а смукателната изпускателна. Обаче мистерията е как ГНП подава гориво към двигателя. Не мисля, че с бензинов двигател може да стане.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #9
                  Гледал съм такова клипче, но май беше със Шкода, един караше назад като луд.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    в общи линии трябва всичко останало да се запази като посоки, а само буталата и коляновия да се завъртят наопаки. Обаче вече излизаме от условието ДВГ като цяло да се върти наопаки. И да всмуква CO2, a отпред да излиза О2 и чист бензин

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък имам следната случка:Бутаме с още 2ма-3ма едно Рено 19 на един приятел назад, че не щеше да пали. Сега като се замисля що го бутахме назад не знам.Както и да е.. Оня пуска съединителя и само се чува едно прааас.. ние всичките кво беше тва.. и някой каза: абе тая кола така ли беше клекнала отзад бе? Всички викат: епа май така си беше! И я зае**хме така, че не запали. После като минавам покрай Рендето с всеки изминал ден отзад все по-ниско и по-ниско става... накрая кат’ некъв изоставен Ситроен седеше! Какво сe беше счупило не помня, че беше отдавна, а и не сме се сещали скоро да си говорим на тая тема. Трябва да го избъзикам като се видим.. голям смях ще падне! От тогава не съм бутал назад Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                      Bravo 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Мисля, че при дизела може да стане - ако подава гориво директно в цилиндъра, няма нужда от искра и прочее. Но за бензин? Например карбуратор или моноинжекция - няма как да засмуче гориво просто. А и кога ще подава искра?
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #13
                          Хабсолютно е невъзможно, да работи маторя като се върти кол. вал наобратно. Особено при бензинките. Там има една искра, дето свети на буталото да не се удари в тавана в точно определен момент преди ГМТ (Горна Мъртва Точка), и тя светва само в определения момент. На старите коли затова беше голямата йекстра да се направи точната центровка, ...после на кой как му чукал аванса. Ако се подаде искрата след ГМТ......ай ся ...какво ще възпламенява? Най много да се разрежда маслото с бензин. А новите коли със толкоз кумпютър по тях....не ми се вярва изобщо да тръгнат. Също така малко не ми се вижда много смислено, що всмукателната система да става изпускателна Те ще си работят като такива за каквито са проектирани без значение на къде се върти Коляновия вал. Ако стартера върти първоначално в другата посока и искрата се подава в нужния момент, мотора ще си работи съвсем нормално в другата посока. Просто е приета дадената посока на въртене и тва е по цял свят(за това не съм много сигурен де) и затова стартерите въртят в тази посока първоначално(Предполагам че идеята да се върти всичко в определена посока е свързано с електродвигателите които се задвижват от двигателя и го задвижват него.... е съобразено с посоката на въртене на магнитното поле около ротора(в частност стартера), за да може да работят в нормален режим....който е учил за Електродвигатели знае).Та това е.Пред вид избраната и дадена вече посока на въртене, много неща са проектирани и реализирани спрямо тази даденост. Има там разни сметки за якост на материалите и кое как се стяга в зависимост от еди какво си, кое как се маже и стотици други сметки......та в случай че го подкарате на обратно, да знаете, че това чудо не е проектирано да работи в този режим и рискувате нещо да се потроши, изгори, стопи и каквото се сетите лошо се покачват до безкрайност.А относно
                          ogi28b написа:
                          да всмуква CO2, a отпред да излиза О2 и чист бензин
                          единствения начин е ако наливаш от някъде отпред бензин, за О2, нямам идея
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            е да ама като въртиш коляновия наобратно, се върти и разпределението наобратно, => когато в такта "всмукване" буталото слиза надолу, и засмуква, ако се върти наопаки , буталото ще се движи нагоре когато всмукателния клапан е отворен, и вместо да всмуква, ще изхвърля и всмукателната ще стане изпускателна. така си го предсатвлявам....

                            Коментар


                              #15
                              При корабите има такова реверсиране на двигателя, като това става с помощта на 2-ри разпределителен вал, или с 2-ри чифт гърбици, като вала е подвижен и обслужва в едната посока едни клапани, като се премести в другата позиция друг чифт клапани.
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X