Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как си върнах летните гуми...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги ако летните гуми вършеха работата на зимните, то заводите нямаше да произвеждат зимни гуми.

    Коментар


      #47
      А бе Яворе, ти изтрепа рибата с тая тема, брато! Изписали сме толкоз нещо за подбора на зимни гуми.Айде и аз да кажа как излязох сутринта като я беше затрупал снега. Само запалих колата, почистих стъклата, първа, ръчка и избутах пряспата с предната броня, след което предните гуми се качиха върху тая пряспа и със скокче - на улицата (добре, че нямаше джан джун никой да минава). Та на работа бяхме само аз със типо-то и биг бос с неговото терано. И оня само ме изгледа как паркирам до него. А останалите комшии маат с лопатите да ринат партини, че да излязат.

      Коментар


        #48
        atos написа:
        2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
        Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #49
          Kuku написа:
          Няма чисто нова кола, която да се продава с друг вид гуми, освен с лятни, дори джиповете излизат с лятни гуми от завода Единствено, мисля, "Audi Allroad" се продаваше с гуми според сезона на покупката, но не съм сигурен Производител, вносител, дистрибутор и т.н., няма право да продава гуми по-стари от две години, без изрично де опомене датата на производство и съответно да намали цената на гумата, в сътветствие с промяната в състоянието й за времето от производството до датата на продажба Явка, просто се върни там от където си купил гумите и те ще ти обяснят, кое, как и защо
          Дачиите ги продаваха само със зимни гуми от ноември месец
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #50
            Tornado написа:
            atos написа:
            2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
            Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
            Вероятно има на предвид прехваления мерцедес. Модела спринтер е със задно задвижване!

            Коментар


              #51
              Tornado написа:
              atos написа:
              2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
              Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
              е Шкода с торба пясък отпред не си ли виждал !Не им помня модела
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #52
                cilag написа:
                Колеги ако летните гуми вършеха работата на зимните, то заводите нямаше да произвеждат зимни гуми.
                Те за произвеждане - произвеждат, но не е ясно точно за какви атмосферни условия и за кои географски ширини са тези гуми. Има много неща, които приемаме за даденост, например: :"ноември месец слагайте зимни гуми", "пийте витамини, полезни са", "не пийте", "пийте редовно, но в малки количества", "пиенето редовно дори на малки количества алкохол води до цироза на черния дроб", "вегитарианството е полезно", "вегитарианството е вредно"... Някои от тези "аксиоми" май си противоречат. Наскоро ми попадна едно четиво, в което се отричат тотално "зимните" гуми и в което се твърди, че те са предназначени за температури под минус 15 градуса, а всичко останало са търговски трикове.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #53
                  Аз затова преди да си купя гумите си ги питам дали са твърди или меки.Щом зимната гума е мека все едно мека гумичка за молив, значи гумата си струва. Задължително гледам и отводнителните канали колко са и каква е шарката.Щом лятната гума е твърда, но пак лекичко се гъне е подходяща за мокри и по-прашни пътища и в големите жеги че се износва повечко.Щом лятната гума е твърда и не се гъне, значи гумата е подходяща за сухо и горещо време и не е толкова добра за мокър път.Явка, според мен не се мъчи с тези летни гуми, защото ако си вземеш едни Мишлен Алпин ще се родиш. Ти пътуваш доста и е добре да си вземеш качествени гуми.П.С. Аз съм сложил и на Фиат-а и на Сузуки-то зимни Ласса. И при Суифт-а и при Брава-та забелязвам следното - Ласса са добри на сняг и много ровят и измъкват колата, но на лед са гола-вода, на дъжд са добри, а на сухо са много нестабилни. Не съм направил добър избор, но им имам вяра, че трудно бих затънал в сняг с тях.Следващите, които съм намислил да си купя са KUMHO, но евентуално за другата зима и за другата кола :D

                  Коментар


                    #54
                    tomazo написа:
                    Tornado написа:
                    atos написа:
                    2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
                    Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
                    е Шкода с торба пясък отпред не си ли виждал !Не им помня модела
                    Та за ква Шкода става дума и за какво и е тази торба пясък отпред като всички са с задно предаване до модела 120L
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #55
                      Tornado написа:
                      tomazo написа:
                      Tornado написа:
                      atos написа:
                      2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
                      Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
                      е Шкода с торба пясък отпред не си ли виждал !Не им помня модела
                      Та за ква Шкода става дума и за какво и е тази торба пясък отпред като всички са с задно предаване до модела 120L
                      Ами защото предницата и е много лека, и вообще не завива :D Преди години имахме Рено 8 - същата история!Двигателя тежи отзад, задно предаване, а предницата - все едно гумите ги няма!Голям купон си беше зимно време!А пък гумите и бяха 145/70/15, знаете ли колко лесно се намираха - :D Ех ,а ние сега се оплакваме от колите ни!Ако си спомним само какво беше.......... :D
                      Fiat Grande Punto

                      Коментар


                        #56
                        cilag написа:
                        Колеги ако летните гуми вършеха работата на зимните, то заводите нямаше да произвеждат зимни гуми.
                        Според мен зимните гуми, както и митовете и рекламите за тях са измислени от производителите на гуми да ви продават по два чифта гуми. Каква е ролята на рекламките- да ти бръкнат в ... и даже да ти е кеф! :D Елементарно. Промиване на мозъци и масова параноя по зимните гуми- това е...
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #57
                          Kimi_Raikonen написа:
                          cilag написа:
                          Колеги ако летните гуми вършеха работата на зимните, то заводите нямаше да произвеждат зимни гуми.
                          Според мен зимните гуми, както и митовете и рекламите за тях са измислени от производителите на гуми да ви продават по два чифта гуми. Каква е ролята на рекламките- да ти бръкнат в ... и даже да ти е кеф! :D Елементарно. Промиване на мозъци и масова параноя по зимните гуми- това е...
                          Съгласен съм, но само частично. Имаше вече подобно обсъждане във форума, със посочване на данни от тестове. Излизаше, че зимните гуми, очевидно заради меката гума и ламелите, са значително по-добри на сняг, но при всички други условия летните са по-подходящи. Температурата, както излизаше от експерименталните данни, не влияe чак толкова много.Лошото в цялата работа е, че на сняг зимните гуми са в пъти по-добри от летните. Спирачният път им е 2 ПЪТИ по-къс. Докато примерно на сух път са с 10% по-лоши от летните. И тъй като през зимата вали сняг! И за да не попадаме в положението на кметовете, дето снега всяка зима ги изненадва, излиза, че през зимата все пак е по-добре да караме със зимни гуми. Или поне да гледаме прогнозата и да ги слагаме при нужда.
                          Fiat Ritmo 105TC
                          1600cc 105к.с.

                          Коментар


                            #58
                            ///// написа:
                            Tornado написа:
                            atos написа:
                            2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
                            Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
                            Вероятно има на предвид прехваления мерцедес. Модела спринтер е със задно задвижване!
                            Точно за Спринтера ми става дума . Мисля да мина на 4 бордюра , защото работата не се интересува от времето.
                            Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
                            ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник

                            Коментар


                              #59
                              atos написа:
                              ///// написа:
                              Tornado написа:
                              atos написа:
                              2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
                              Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
                              Вероятно има на предвид прехваления мерцедес. Модела спринтер е със задно задвижване!
                              Точно за Спринтера ми става дума . Мисля да мина на 4 бордюра , защото работата не се интересува от времето.
                              Класика, класика Едно време в запорожеца отпред си карах едно чувале цимент от 50 кила щото не щеше да завива.Газовата бутилка не ми тежеше достатъчно...Грубо но ефективно
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар


                                #60
                                Esper написа:
                                atos написа:
                                ///// написа:
                                Tornado написа:
                                atos написа:
                                2 бордюра отзад в буса и решавам проблема със шарката и дълбочината на грайфера
                                Охо нещо ни пързаляш колега я кажи де караш с тия два бурдюра.
                                Вероятно има на предвид прехваления мерцедес. Модела спринтер е със задно задвижване!
                                Точно за Спринтера ми става дума . Мисля да мина на 4 бордюра , защото работата не се интересува от времето.
                                Класика, класика Едно време в запорожеца отпред си карах едно чувале цимент от 50 кила щото не щеше да завива.Газовата бутилка не ми тежеше достатъчно...Грубо но ефективно
                                Товарния отсек е голям , пък не ги мъкна на гръб я . С два тона кнауф си карам с 120км.
                                Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
                                ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник

                                Коментар

                                Working...
                                X