вижте кво прочетох в 1 форум / женски /Аз искам да се оплача от Автомор Корпорация, защото в нашата страна освен да се оплачеш в някой форум, май няма какво друго да направиш. Имам Ситроен C4 на една година. За всичките дефекти, които даде през годината вече не искам да се сещам, но последният случай беше доста фрапиращ!В началото на декември колата започна да шуми като трактор, чинно се обадих, запазих час за след една седмица и отидох. Прегледаха я, казаха, че трябва да се смени компресора на климатика и те ще поръчат нов. Изрично попитах има ли проблем да карам колата и получих отговор да не се притеснявам, че мога спокойно да я карам. И аз я карах, съпругът ми даже ходи до Банско с нея. И на 29 декември започна да мирише на сяра, а като отворихме капака излезе облак дим. Оставихме я да почине и понеже беше събота, а ние наблизо отидохме до Дианабад. Охраната каза, че сервизът не работи, но Божурище работи и даже ми даде телефона. Аз се обадих, на тях естествено не им се работеше и ме отсвириха да съм я закарала на другия ден в Дианабад. Нямах избор и оставих колата пред сервиза за да дочака утрешния ден и точно в 8.30 цъфнах там.Погледна младежът в компютъра и каза: "Ами да, Вие чакате компресор за климатика." Аз казах "Хубаво, но положението е вече по-тежко". Реши той да погледне като пътьом забърсахме един майстор и му казахме, че колата мирише и пуши. Той само като я видя каза: "Да, знам я. Чака компресор за климатика. А вие госпожо защо я карате? Аз с тази кола не бих отишъл и до ъгъла". Причерня ми. Защото освен, че я карам, аз возя в нея и двегодишното си дете. Поех дълбоко дъх и ги помолих да сменят компресора, защото искам да пътувам. Отговор: Не може. Няма. Пак поех дъх и ги помолих да ми дадат оборотна кола. Наложи се да чакам 15 минути младежът да си поговори по телефона, после дойде усмихнат и каза: "Заповядайте на 2ри да ви дадем кола." Какъв втори??? Аз ще пътувам. Но той не можел да вземе решение. Помолих го да ми даде телефона на някой, който може да вземе решение. Не можело. Този път поемането на дъх не ми помогна и като креснах. Голям скандал стана. Аз крещя в истерия, той мънка, другите клиенти гледат в ужас. Лош късмет било, че се е счупила колата, не я бил правил той. Това е лош късмет, да. Но това, че ме пуснаха да си тръгна с потенциално опасна кола не е лош късмет. Това е престъпна небрежност. И цялото му поведение показваше колко са виновни. Накрая взеха компресор от една катастрофирала кола и го сложиха на моята. Можело значи????? Стана за два часа. Сега като дойде моят компресор съм им обещала да ги накарам да оправят и най-малкият дефект по нея, защото ми дойде до гуша. Включително и искам нови джанти, защото моите алуминиеви джанти РЪЖДЯСАХА!!!Как да му се не види ръждясва алуминият???????? Може да напишат научен труд върху моите джанти...А най-сладкото е, че вчера пристигна втора кола, която бяхме поръчали от тях преди три месецанай ме изуми от всичко, че алуминиевите джанти на момата ръждясали Моля, поправи си заглавието на темата, има правописна грешка!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно СиТроен-а....
Collapse
X
-
това е поредното доказателство че еб.н нещастен няма :D хем се оплаква колко много проблеми правил ситроена, хем че сервиза са кофти пичове и накрая е щастлива момата че им пристигнал и другия ситроен, баси немога да го разбера товаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
А аз съм чувал и по- страшни работи за Автомотор корпорация. Един приятел взе заедно с баща му Ц6- лукс, глезотии и една бала пари. Та пътуват си те есента- студено време и климатроника се включва- изключват го и така 3-4 пъти. Най- накрая онова нещо изкашля всичкият си фреон и талк и започва да духа студено- всички клапи отворени, значи все едно го бях цъпардосал с чувал от брашно така изглеждаше, като в детска комедия. Отиват и ония монтьори казват- ами то това е стандартна процедура, вие защо не го закачихте на стенд?Оня побеснял- "Какъв стенд бе сульо, аз да не си ги нося по джобовете тия стендове. " Та после и Колдрекса му платиха А един роднина- джигит- шиптер, ама на простаците простака, 150 кила живо тегло :D купи си от Балкан Стар миналата година Е-клас много готин, с голям стъклен шибидах, само дето се отваряше сам в най- неподходящия момент, сняг вали ние с отворен шибидах, дъжд, градушка пак ни удря по тиквите...Е не знам тоя кво им направи ама вече 3та смяна на консумативи му правят безплатна Та за жалост в България само със скандали можеш да си защитиш позицията....
Коментар
-
deadairplane
-
В Ситроен форума има една доста интересна статия за С4 и дефектите му. Както и за обслужването на АМК.Надеждата е, че пазарът на нови автомобили у нас вече е сравнително голям и скоро ще стане апетитен за някои големи фирми от евросъюза. А когато те дойдат, ще наложат, рано или късно, стандартите си на работа.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ами на дали вече има съмнение, че колите за Източна Европа се правят по-така. И не стига, че са по калпави, ами и цената им е по-висока от колкото в Западна Европа. И като сложите и по-ниските лихви при лизинг е направо жалка цялата работа за нас. Е затова по-добре кола на 2-3 месеца от вън с лек удар дори да си вземете, тя си идва с гаранция и всичко друго. Лизинговате си я като чисто нова. Хем не я чакате една година да ви я доставят. И пестите много. За Мерцедес МЛ и то чисто нов с найлоните, цената спрямо тази в БГ беше 30% по ниска. И клиента не чака една година да му го доставят. А в семейството ми имаме канадски Шавролет Тракер - Сузуки Гранд Витара и като зглобка и всичко останало е много по-качествен от събратята си правени за БГ! И то очевадно по-качествено. Та аз обмислям след година две като имам възможност да си взема нова кола да си я взема от вън по тая схема дето ви казах. Нямам никакво намерение да пълня гушата на дилърите в БГ дето слагат безобразни надценки и после не ти предлагат и грам коректно отношение и адекватен сервиз. Само шоуруми строят а никой не се сети един качествен сервиз да направи.
Коментар
-
Salvador написа:Едва ли е точно ръжда.По-скоро една гнус,която тръгва под лака на алуминиевите джанти,когато се повреди на някое място.Нищо общо с ръждата.Пак е някакъв окис,но не е железен."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
sev написа:тъпа историячак такъп проблем да направи компресора на климатика...както е описаноа това че АМК нямат копресори на склад е смешномежду другото средно статистическите коли на запад са по-скъпи от колкото тукFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:sev написа:тъпа историячак такъп проблем да направи компресора на климатика...както е описаноа това че АМК нямат копресори на склад е смешномежду другото средно статистическите коли на запад са по-скъпи от колкото тук
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар