ВАЗ 2101 ))))
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво беше предишното ви возило?
Collapse
X
-
Първата кола на която се качих беше Москвич 12-ка от белите - голямата любов на баща ми. Късаше му се сърцето, когато циганите го откараха на боксир. След това се качих на Опел Кадетт 2(3) врати. Мога да кажа с чиста съвест, че возеше много комфортно, дори и за днешните стандарти. Преди година и половина, какво стана, че приятел така ме зариби с тея италиянките ... еййй те са като жените - пиявици, не пускат, така съм ги обикнал. Първо се влюбих в Дедра, като гравитирах и към 155, но изпадна Бравата и въобще не съжалявам :D"What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
Кара любимата червена Brava 1,4 12V
Коментар
-
Първата ми кола (всъщност по документи се водеше на нашите, ама само по документи) си беше един руски ФИАТ - ВАЗ 21011 - 1977 год. Карах го от 1990 до 2000.След това първата ми лична кола, която си купих сам беше един Ситроен ВХ 14 - страхотна кола, разделих се с нея само защото един познат ми предложи Темпрата много изгодно, а точно точгава Ситроена беше развален и му бях ядосан . А и си беше на преклонна възраст - 1983. Но пък имаше страхотна возия и изглеждаше поне 10 год. по-млад (нов) Ей ся ще ви пльокна една снимка.А Темпрата карам от година и половина (долу горе от както съм регистриран във форума).P.S. Оня ден циганите откараха на буксир и моята Маруся (жигулката). Досега стоеше на село в гаража с надеждата че някой ден ще я стегна... Скъса ми се сърцето...
Коментар
-
Ето ги мойте возила придружени от мен... За съжаление нямам снимки, където да не присъствам-много съм досаден! На черно-бялата с буйната грива съм на 17, а другата е от времето на цветната фотография, преди 3 години. Къде съм си загубил косата през този период... идея си нямам! И не ме съдете за облеклото, тамън съм измил кадета Много съм доволен от опела... за 8 години каране по окачването съм сменил само задни амортесьори! Вярно, че сега хлопа и тропа целия, но се движи без грижи! Разбира се, като всички опели не му е останала здрава ламарина... Двигателя също излезе много дуракоустойчив! Като изключим смяна на гарнитура на главата, никакви други грижи (сериозни)!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
не съм имал много лични коли:1. лада 2104 станах монтьор с нея, ама тя горката беше на над 450 000 км/имаме я от чистак нова/ и не й беше правен основен ремонт, иначе е доста здрава кола 2.фиат уно 60с 88 год.-единствената засега лична моя кола- много зле се минах с тази кола, веднъж ме остави на пътя/блокира лагер на динамото/, 1 път тъкмо бях излязал от варна на път за софия и изпусна спирачната помпа и та се наложи да пътувам 8 часа до сф, 1 път преди един завой пак изчезна спирачката заради спукана тръбичка на задно колело, ауспуха ми падна на цариградско :D и накрая брат ми се погрижи да я отресе в един бурдюр и после отиде на морга 3.сега карам на баща ми кромата 91 годинка и съм доволен, обаче следващата лична съвсем наближава да стане реалност и този път няма да е фиатLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Здравейте, колеги. Да си кажа и аз моето скромо автомобилно минало . Още от самото начало съм фен на Фиат и сигурно такъв ще си остана - може би защото съм болен от болестта ФИАТ Но както и да е! Започнах като почти всеки новобранец с Жигули 2101-червено Колата беше отлична, но аз не мога да трая. Покарах я една седмица и я продадох :D и след 2 дена си взех Фиат Регата 100с. Голяма радост от началото като се има предвид че бях на 18 години Тя си беше с всички играчки за модела. Покарах я 1 година и се наложи да я продам Финасов проблем, но аз не се отказвам лесно и на следващия ден си купих застава гт55 двувратка на реални 102 000км от един съсед. Направо си беше сядане от кон на кокошка Побутнах я тук там, нещица които и сам можех да си направя сложих и фланци на всички колелета по 20мм, избелих километража, монтирах оборотомер, сложих алуминиеви педали, алуминиеви топка за скоростния лост и ръкохватка за ръчната спирачка.Всичко си беше правено от мен, също така и голям накрайник на ауспуха и алуминиева табелка ZPOWER . Сега като ги пиша тези неща ми става смешно. Карах я 7 месеца и я продадох. От 3 години живея в Англия. Тук започнах с Фиат Уно 1.0 fire, 92 година. Много бях доволен. За 10 месеца експлоатация и 20000 км нищо не бях пипвал ,смених я с Мazda 323, 90 година. Добра кола, но след месец каране я смених с Рено 19 дизел, 94 год. Карах го един месец и го продадох - не е мой тип кола :D. Взех си Фиат Пунто 1.1, 95год. След 5 месеца и 10000 км смених гарнитура на главата и веднага след това я продадох и си взех сегашното ми Пунто. След 6 месеца го завещах на приятелката ми, а аз се качих един клас по- нагоре и минах на BRAVA 1.6 SX.Минал съм 8000 км от как я имам и грижи не съм имал до сега . Следващата може да е Стило, но догодина :PFiat Brava SX, 1.6, 2001
Fiat Punto Abarth, 1999
Коментар
-
Първо Москвича на бащата, но той никога не е бил мой, бащата още си го кара. После кадет капка 1.3 карб с возия на лагерница, окачване на камаз и невероятен вървеж. А, щях да забравя само като се подадат облаци на хоризонта и той почваше да гние... Ама иначе си ме кефеше.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар