1999-2001 Голф 2-ка, която преди това караше баща ми от 1989 докато я взех аз. След години каруцарска експлоатация дойде реда и да дойде в моите ръце, и аз като млад шофьор все си имах проблеми с нея. Все пак ми беше първа кола. След това си купих Форд Ескорт 93-та год 1.8 16кл. от Германия(по това време учех там) на реални 120 000 км. Това е най здравата кола която съм имал досега, още съжалявам че я продадох. После карах няколко месеца пак такъв форд само че 1.3 - 60 коня. И от него бях много доволен. А иначе съм имал и други коли ама тях не ги броя, щото са били за малко...А сега съм с Бравото но смятам в най скоро време да го продавам, искам да се кача на нещо чисто ново
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво беше предишното ви возило?
Collapse
X
-
Първата кола на която се качих беше ОПЕЛ-Вектра 1.8 90 к.с. Карах я точно 7 години и наистина много я обичам.Сега я кара баща ми,но през повечето време седи в гаража.Откакто си купих Фиата ми е жал за нея защото нямям време да и обръщам внимание.Все пак имам нова любов Yellow_Flash_Colorz_PDT_02COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
1992 - една жигула по случай книжката 1993 - Фиат Типо 1.6 DGT ’89г. за 8000ДМ заедно с браточката.1996 - 2 Вартбурга1998 - мотор Ямаха + Фиат 126Р2000 - Нисан Микра2005 - Фиат Браво 1.6SXEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Вартбурджини ди 353 Беше Wartburg 353 WS Combi, долни скорости, 57 к.с. двутактов двг, колко голфове е изял... не е истина А когато с 600 кг дърва задминахме със 120 км/ч една фабия шофьора и приятеля му който беше на предната седалка се смляха от смях, ама изведнъж се осъзнаха какво става и се ококориха към варела :D и кросов мотор сме изпреварвали... до 3та предавка... просто на 3та той намали и зави
Коментар
-
-
Изкарах курсовете на Вектра 1.7 Д! После за кратко време карах Асконата на баща ми (беше от последните, ей страшен лукс вътре!). След като я продаде взехме Типо-то! Него го търкаляхме 3 години! И сега като и погледна снимките, страшно ме кефи. А като се сетя колко проблеми сме има ли, ама любов, какво да се прави. Продадохме го септември 2006 г. И от ноември 2006 съм с Бравата!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
По ред на номерата:http://trace.data.bg/Pics/My%20cars/...Първата ми истинска (и моя) кола - Жигулата на дядо ми (аз съм този отдясно). Карах я 2 години.http://trace.data.bg/Pics/My%20cars/Jigula.JPGФиат Типо - купено ’93, карах го 3-4 години някъде. (Някой да е попадал на него - стария му номер беше С 9944 СВ ?)http://trace.data.bg/Pics/My%20cars/....jpgПосле имах 2 Вартбурга, единия го смених за мотор.После Полски Фиат (имаше някаква мания в квартала да се купуват полски фиатчета, и аз да не остана по назад. Това на снимката не е моето, а на мой приятел и представлявасмяна на гарнитура след София-Созопол)http://store2.data.bg/trace/Pics/My%....JPGНисан Микра - железна кола.http://trace.data.bg/Pics/My%20cars/...ra.jpgПежо 106http://trace.data.bg/Pics/My%20cars/Peugeot%20106.jpgИ Бравотоhttp://trace.data.bg/Pics/My%20cars/Fiat%20Bravo.JPGEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Та и аз да се похваля. Пъроначакно започнах да шофирам семейната червена Лада 2107 (ех, беше чисто нова като я купихме от Корекома в Бяла). След нея взехме едно червено Кадетче 1.3 с АГУ от старите. Голяма пушка беше. След като и то си изпя песента се навихме с бащата и взехме червено Рено 19 Шамад ’91 год. с всичките му там глезотийки за модела. Взехме го на 150 000 реални км. До този момент е вече на 210000 км и абсолютно никъкви проблеми. Спортни пружини и амортисьори КОНИ. Направо огин. С него по километраж ми е показвало 200 км/ч. Та дойде време и за моята първа вече лична кола. За жалост не беше червена. Бял Опел Кадет 1.6 Дизел. Карах го от 2001 г до 2004 г. За тези няколко години минах около 120000 км, от които за повече и от половината нафтата беше абсолютно безплатна. Последната зима обаче вече му дойде в повече и като се затопли отиде на пазара. По Опела като изключим ремъци, масла и филтри бях сменял преден ляв лагер на главината, заден десен също на главината, четки на динамото и радиатора с вентилатора (разбиха ми стъклото за да отворят капака и го откраднаха). Като цяло желязна кола. Не ме е оставяла на път никога. По стечение на обстоятелствата после взех "любимият" автомобил на всички Голф 2, 1.6 мотор, двуврат, широка лайсна, пластмасови вежди, леко затъмнени задни прозорци, четири фара. Голфа го търкалях около година и половина. За това време единствено ми се обади единия шарнир. Продадох го за повече от колкото го бях взел миналото лято. От тогава съм с Типото, но не се знае до кога.
Коментар
-
Ами на мен всяка кола си ми беше мания , ама Фиатчето маиче наи-дълго го карам 2001-2002 Мазда МХ-6, 1994г.2002-2003 Форд Ескорт-Кабрио(първото ми кабрио) 1994г.2003-2004 Понтиак Фиеро ГТ, 1988г.2004-2005 Хонда ЦРХ, 1991г.2005-до сега Фиат Баркета 1997г. Ухаааа,пак кабрио И тук искам да вмъкна че няма лоша кола има кофти собственици
Hot!!!
Коментар
-
Имаше такава тема в близкото минало или може би беше за първата?Аз започнах със Запорожец, счупих 2 броя, този обаче отцеля цели 10 години - понаучил съм явно това-онова Дори в момента е на 6 в очакване на по-добри времена.После около година едно рено еспа, в момента баба темприера и този мечо.Служебните не се броят, обаче мило и драго давах да ме изпратят някъде на мисия с това съоръжениеI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар