Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махате ли си акумулаторите през зимата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16

    Коментар


      #17
      Акумолатора трябва да е в предписваните от автомобила капацитет и да пали всяка зима и лято 4 години.Ако някой си мисли, че акумолатор на 5+ години няма да му изневери се лъже - това може да стане във всеки един момент, поради саморазрушаване на решетките и даване внезапно на късо някоя от клетките,пък ако ще и под юргана на топло да го държите - пак ще бутате на следващия ден.Това е.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #18

        Коментар


          #19
          Kimi_Raikonen написа:
          Акумолатора трябва да е в предписваните от автомобила капацитет и да пали всяка зима и лято 4 години. Ако някой си мисли, че акумолатор на 5+ години няма да му изневери се лъже - това може да стане във всеки един момент, поради саморазрушаване на решетките и даване внезапно на късо някоя от клетките, пък ако ще и под юргана на топло да го държите - пак ще бутате на следващия ден. Това е.
          Това важи само за Монбат. Изкарва 2 години.Не си купувайте Монбат.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            не съм на това мнение. и трите коли който имам са с монбат, даже ладата я продадох с него, а беше на 6 години . а по въпроса, не никога не съм свалял акумолатор.
            Renault Laguna 1,9 dci 2002

            Коментар


              #21
              Директно на въпроса - не, не го свалям и не бих го правил дори да се намери някой, който да ми гарантира, че ще изкара до пенсионирането ми.Стига бе колеги, аз си мислех, че времето когато го правехме отмина и си остана през дивите менструални години
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #22
                Esper написа:
                Директно на въпроса - не, не го свалям и не бих го правил дори да се намери някой, който да ми гарантира, че ще изкара до пенсионирането ми.Стига бе колеги, аз си мислех, че времето когато го правехме отмина и си остана през дивите менструални години
                Малеее...Ти ме върна назад в годините.Още помня времената когато от полския ФИАТ 125Р го свалях всяка божа вечер и на сутринта го връщах обратно но не заради доброто на акумулатора,а за да не го откраднат.Мъка,мъка...Та мисълта ми е,че съм се насвалял на акумулатори и сега това упражнение не го практикувам,а и не виждам смисъл защото и аз четох някъде,че ако си е читав му е по-добре на студено.

                Коментар


                  #23
                  Ами то след колегата lov просто няма какво да се напише Извода е ясен и логичен - ако акумулатора е топъл, би пуснал по-голям ток при стартиране.Тоест при първоначално стартиране е по-добре да бъде топъл отколкото студен.Ако обаче се пазим от саморазряд, по-добре му е на студено.Това обаче е на теория.Практиката е, че ако откаже да да ми запали на студено, по-скоро ще отиде в контейнера (за кратко, докато го докопат мангалите), отколкото да го дундуркам в къщи.Предостатъчно ясно си спомням времето, когато си имах специално ушита чанта за целта и всяка сутрин свещенодействах пред запорожеца
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #24
                    Абе хора, Вие луди ли сте, в кой век живеем? Мисля си, че вече няма човек, който си кара колата всеки ден си сваля акумулатора вечер. Все пак, ако караш редовно и имаш пари за гориво, все ще намериш 100-130лв за един нов акумулатор, а ако не се кара колата все е тая.А ако е хоби да си сваляш акумулатор, тогава спасение няма.
                    Lupo - The Monster
                    Е83 3D

                    Коментар

                    Working...
                    X