Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махате ли си акумулаторите през зимата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махате ли си акумулаторите през зимата

    Махате ли си акумулаторите през зимата, отнася се за коли, които са извън гаражи ?
    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

    #2
    На Фиата не го махам защото няма да има аларма.Но на Ладата го свалям задължително защото ще го свали някой друг
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      а на мен какво ще ми препоръчате нямам аларма... обаче имам централно.... да го свалям ли и аз или не ?бях чел някъде из форума , че като си свалил някакъв човек акумулатора и му блокнал оригиналния касетофон има ли нещо такова или не съм схванал
      Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

      http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

      Коментар


        #4
        Каква ти е колата?Ако акумолатора пада от студеното време значи е пътник.А ако караш колата един два пъти седнично може да го сваляш,да позакрепиш положението докато вземеш нов
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #5
          Никога не съм ги махал, а колите палят като пушка и в най-големия студ.(За бравото не се отнасяше)
          Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

          Коментар


            #6
            ами не знам какъв е акумулатора, защото днес я купих ...цял ден си пали от първия път ама ще видим...мисълта ми беше че на вън е студено и студа да не събори акумулатора...
            Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

            http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

            Коментар


              #7
              Ако акумулатора е читав, събаряне няма.Трябва да стане -20 поне. Но и на -19, фиатката ми си пали екстра.Трудно излиза изпод леда.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Zlatev написа:
                а на мен какво ще ми препоръчате нямам аларма... оба4е имам централно.... да го свалям ли и аз или не ?бях чел някъде из форума , че като си свалил някакъв човек акумулатора и му блокнал оригиналния касетофон има ли нещо такова или не съм схванал
                Ако го свалиш, заключи всички врати ръчно, няма да има проблем.Обаче за касетофона е възможно да ти е активиран кода и след като махнеш акумулатора, после ще ти иска код. Като я купи някъде из документите нямаше ли едно картонче с кода на касетофона?
                Space Star 1.9 DID

                Коментар


                  #9
                  Това със стоенето на акумулатора на топло е много спорен въпрос.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Roko написа:
                    Zlatev написа:
                    а на мен какво ще ми препоръчате нямам аларма... оба4е имам централно.... да го свалям ли и аз или не ?бях чел някъде из форума , че като си свалил някакъв човек акумулатора и му блокнал оригиналния касетофон има ли нещо такова или не съм схванал
                    Ако го свалиш, заключи всички врати ръчно, няма да има проблем.Обаче за касетофона е възможно да ти е активиран кода и след като махнеш акумулатора, после ще ти иска код. Като я купи някъде из документите нямаше ли едно картонче с кода на касетофона?
                    има един код ама той е за ключа май ....
                    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                    Коментар


                      #11
                      Никога не го махам. Едно време ладичката я бутах в най-големия студ във Варна, ама акумулатора не съм го барал :D
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          Zlatev написа:
                          има един код ама той е за ключа май ....
                          Ами този за касетофона е написан на хартия, а кода за ключа е на писан на карта, като тези за банкоматите!
                          Space Star 1.9 DID

                          Коментар


                            #14
                            акумолатор

                            И аз не го махам, защото си я карам взеки ден.Пали веднага и никога не ме е оставяло Пунтото на път, е ако не свърши газта и бензина де! А това за кода на ключа е при авариен режим до следващото палене, но незнам някой да му е свършил работа кода на ключа, нещо друго и той си е в ключа/ ТУК Е ВАЖНО КАТО ОСТАВА КОЛАТА СЪС СЛАБ АКУМУЛАТОР или подобно МОЖЕ ДА СЕ БЪГНЕ компютъра ECU и да неможе да запали -да не познае кода от ключа и тогава трябва да се махне - анулира имобилайзера /[/b]Малко превод, за да стане ясно мнението.Модераторски екип fiat-bg.org
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              deadairplane написа:
                              Tornado написа:
                              Това със стоенето на акумулатора на топло е много спорен въпрос.
                              Що бря я раздуй
                              Е въпроса не е към мен но ми се иска да разясня някои неща по въпроса.Та относно съхраняването на акомулаторите винаги е задължително те да са в напълно заредено състояние.А споровете дали да са на топло или студено са на практика безсмислени без познаването на химическите процеси които се извършват в тях и параметрите им при различни температури.И поради тая причина съществуват много заблуждения които ше се опитам да разбия за да няма повече недоразумения и спорове.Колкото е по ниска температурата на съхранение толкова е по голямо вътрешното съпротивление на Ак. и съответно вътрешния саморазряд е по малък.Няма акомулатор без такъв саморазряд дори такъв който току що е направен а и колкото е по старичък толкова е и по голям.Това означава че ако искате да съхраните Ак. по добре е това да става на студено а не на топло.Но вече идва и другия въпрос какво се получава ако искаме да запалим с Ак. на който температурата на електролита е ниска.Ами както обясних преди неговото вътрешно съпротивление е голямо и той няма да може да отдаде масималния си ток.Нищо че е напълно зареден до макс.За това ако няма да се ползва даден акомулатор зимата по дълго време заредете го до край и си го оставете на колата.А ако ви се налага след продължитено такова съхранение внесете го на топло за през ноща и ситринта няма да имате проблеми.Ако имате зарядно може да го дозаредите защото тази операция има двоен ефект.Един път ще добавите енергията която се е изгубила от вътрешния саморазряд, а и при самото зареждане се отделя топлина която по бързо ще го затопли.Ако сте сигурни че Ак. Вие напълно изправен и зареден при много ниски температури може да включите за мако фаровете и след това да запалите двигателя.По този начин пак се променя това за някои непонятно съпротивление на акомулатора но върши добра работа.И на последно място да спомена че гъстотата на електролитите които се ползват при температурите които достигат у нас са напълно достатъчни за да не замръзнат и да има трайни последици.Но няма да обеснявам че става много сложно и едва ли някой го интересува повече от това да няма проблеми сутрин в студовете.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X