В понеделник Г-н Кафеджиев ми се обади и ми каза, че при него имало до края на седмицата едно браво и една линеа и ми предложи да отида да ги пробвам ... мислех мислех и реших - естествено, че ще отида, какво мисля въобще :D Пробвах само бравото, за линеата нямаше възможност ... Ами какво да Ви кажа - дадоха ми да го пробвам без да има никой вътре (освен един приятел, който беше с мен) :O И като изключим фактът, че се набих в най-голямото задръстване за целия град в този ден - беше страхотно ... Колата имаше функцията City, което въобще не го очаквах ... без ситито волана се върти по-лесно от този на пунтото (пак без сити), а като го включих - все едно нямаше волан, а един геврек, който не го интересува гравитацията ... Понеже стана много жега - пуснах климатика ... след около минута го изключих, защото стана прекалено студено :D После излязох от задръстването и понатиснах газта (нафтата де ) Пропуснах да кажа, че бравото беше 1.9 MultiJet 150 к.с. ААаааадското Та, на колелото за софия завих наляво и карах посока хотел мираж ... натискам газта, сменям скорости и си викам "бе дай да погледна километража" ... в момента в който успях да дешифрирам малките цифрички (понеже съм свикнал на доста по-големи) натиснах спирачката, защото карах градско със 150 км/ч а наближавах от тези новите изкуствени неравности дето са като бабунки на зиг-заг ... не ги усети с 60 км/ч ... другите ги взех с 30 - пак не ги усети ... Кара се адски лесно, Throttle response-а е уникален, има малка турбо дупка под около 2000 и над около 4500 оборота :D после го върнах и простооо ... не мога да го забравя това усещане от залепянето по-силно от канаколит за седалката Това е от мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Влюбих се! (Тест драйв на Bravo 2007)
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар