Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кои са най-дразнещите места, на които ви "натискат"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Опитвам се да не се впрягам въпреки че има разни идиоти по пътищата, но най ме вбесяват бакшишите, то за тях има отделен правилник и закон, винаги са с предимство и винаги са прави мамка им..
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      за кръстовището на цар освободител и раковски , посока СУ, почти съм сигурен че си има отделни ленти за наляво, направо и надясно, и обикновено "левите" минават направо. Това също ми е много критично място.Колегата ls1 доколкото разбрах, има предвид такава ситуация, като на картинката. Според вас наистина коя правилната посока за средната лента? синята или червената? според мен е синята, защото пътят леко се изменя в завоя, а не червената, понеже си върви все направо. Как мислите? м/у другото картинката показва кръстовището на булевард асен йорданов с булевард цветан лазаров посока плувния комплекс цска, м/у дружба 1 и слатина. червеното горе вляво е трамвайна линия, а зеленото е островче. за десния завой си има отделна лента и самостоятелен светофар, който пуска преди този за направо
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Ако има две ленти за направо и пътя след кръстовището също е двуленотов... въпреки, че като линейно разположение има съвпадение на различни ленти, според мен, всеки трябва да си държи лентата... т.е., както казваш колега - синята лента. Отделен е въпроса обаче, че тези дето са били в средната лента намират за по-удбно да използват това разположение за да се натикат в по-бързата (т.е. лявата) и си карат направо, което за мен не е справедливо... А като обобщение... такива кръстовища бол в София... и всеки тарикат се прави на интересен да се бута, завира... не ги разбирам тези хора... комплекси ли избиват... или наистина си мислят, че са нещо повече от останалите... За съжаление голям е проблема с липсата на прилагане на законите, но и това е дъвкана-дъвкана тема, та чак ме мързи да пиша... Единственото което искам само да допълня - всеки негодува от поведението на останалите участници на пътя и си вика що аз да съм прецакания... а именно от себе си трябва да започне човек, и когато тези, дето си спазваме правилника, държиме се колегиално останалите на пътя станем повече... тогава вече тарикатите ще се принудят да отстъпят. Не знам защо сега в главата ми се завъртя една мисъл, относно казаното от един колега (да ме прощава, че ме мързи да погледна кой беше, но по спомен май беше Filcov), относно благотворителната инициатива, че в началото направо не е вярвал, че ще успееме... но понякога нещата се случват, дори и да изглеждат безнадежни в началото...
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #19
          Аз ще споделя за едно място където не ме натискат ами ги "изтласквам" Като караш по Тодор Александров посока Люлин , кръстовището след Арената (преди тунела). Там са лента за ляв завой, 2 за направо и една за десен. Обаче понеже светофара пуска първо десния и тя се поизчисти лентата и разни дупенца като се засилят и от лентата за десния гаааз и направо. Аама и аз давам гааааз и оня остава челно срещу един мнооого голям стълб

          Коментар


            #20
            ////Punto//// написа:
            Аама и аз давам гааааз и оня остава челно срещу един мнооого голям стълб

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              ////Punto//// написа:
              Аама и аз давам гааааз и оня остава челно срещу един мнооого голям стълб
              супер и като се размаже у умре после голям кеф !!!По тая логика вие сте най голямото зло на пътищата ,на вас трябва да ви вземат книжките !!!Умишлено създавате ситуации на пътя ,които могат да имат фатални последствия !!Страхотна логика ,възпитание и подход !!
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #22
                tomazo написа:
                ogi28b написа:
                ////Punto//// написа:
                Аама и аз давам гааааз и оня остава челно срещу един мнооого голям стълб
                супер и като се размаже у умре после голям кеф !!!По тая логика вие сте най голямото зло на пътищата ,на вас трябва да ви вземат книжките !!!Умишлено създавате ситуации на пътя ,които могат да имат фатални последствия !!Страхотна логика ,възпитание и подход !!
                Tomazo, не съм съгласен с теб. Създаващия ситуацията е тоя дето нарушава правилника в случая. Ако един човек се движи насреща ми със 150 извън града изпреварвайки и аз не се отместя от пътя му - аз ли създавам ситуация? Ти разсъждаваш като мъжа дето извърта шамар на жена си и казва ’виж какво ме накара да направя’. Закона ’кой превари той завари’ не важи на пътя. Не уважавам хора които и на празен път с две коли се държат все едно другите им пречат с подобни глупости като ’правилник’, ’предимство’ и т.н. Какво ли не съм чел по форумите. От рода на това че ’ограничението от 50 в града важи за пенсионери понеже не виждат и са със стари коли, аз виждам перфектно и съм достатъчно млад да реагирам бързо затова мога да карам с колкото преценя и затова ограничението не важи за мен’ до ’аз дадох назаден обратно в кръстовището и той се удари в мен. верно че бях виновен, ама ме ядоса че не беше учтив затова викнах нашите и баща ми се оправи с полицаите’.

                Коментар


                  #23
                  tomazo написа:
                  супер и като се размаже у умре после голям кеф !!!
                  Ако не се размаже и умре в стълба, ще трябва да ме задере, да ми свали огледалото, при което аз ще сляза от колата, ще го питам "абе мърльо, ти ли си най-големия тарикат и бързаш повече от всички? Я виж кво ми направи с колата!" И ще започна да го бия, ама направо ще го спукам от бой.А ако не ме задере и се размаже, ще се пръсна от кеф! В крайна сметка на полицията ще кажа "Ето тука от тази лента аз си тръгвам на зелено, и изведнъж един прелетя от дясно и се размаза в стълба, не мога да отговарям за действията му, ето вижте че не съм го изблъскал аз, моята кола е напълно здрава, вижда се..." , та да питам в тази ситуация по кой член точно трябва да ми вземат книжката? За движение направо на зелен сигнал? И да ти кажа прав си - абсолютно умишлено го правя това - с надеждата този който е по-хитър, за да ме избегне мен, да се нацепи в бордюр, стълб, светофарно тяло, насрещна кола и прочее, и както казах - правя го преценено, ако все пак застраши моята кола, да мога да спра и да избегна Пи Ти Пи. мери крисмас и весели празници!

                  Коментар


                    #24
                    Оги много се палиш ми се струва... може и на Арена някой път пак да пробваш да ме натиснеш (само че там аз го правя от крайната лява лента там).В тия случай в 99.99% от случаите (явно в останалия 0.01 % си ти) като светне зеленото има тракова моткане и разстояние между колите че могат да се набутат поне 5-6 тариката (като мен).Всътщност аз не се броя за тарикат, а съм просто човек който обича да кара оптимално. Ако цената на "тарикатлъка" е засичане - никога няма да се изтарикатя. Т.е. не засичам никой. Най много се дразня на хора които не ценят времето на другите. Това за мен са точно тия които при зелено се мотат и остаят дистанция по 20-30 че и повече метра. И точно в това разстояние влизам аз. Понякога такива като теб не ме пускат,но аз и не се натискам, щото след теб винаги има празно място
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #25
                      Точно така. Който може - тарикатее, който не може - не трябва да опитва. Аз също се стремя да карам "оптимално", но не и с цената на чуждите нерви и накладки (или там каквото се износва при рязко спиране)... Обаче са ми много неприятни тези, за които е споменал колегата zgabrovski. Държат по 20 метра дистанция в най - натоварените часове... ужас... и когато има някой такъв на 15 метра зад мен в съседната лента и дам мигач да се престроя той мигновенно настъпва газта, за да побърза да не ме пропусне... не че успява де... просто не го разбирам това... при положение че ако не дам мигач мога да си се ръгна пред него, а той горкия няма и да се усети...
                      M-Benz E 250 TD 150hp
                      M-Benz 200d 75 hp
                      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                      Коментар


                        #26
                        Аз затова и не давам мигач
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #27
                          ГОТОВ СЪМ ДА УБИВАМ, КОГАТО МЕ ИЗПРЕВАРВАТ ОТ ДЯСНО!!! КЪДЕТО И ДА Е! ЕЛЕ НА МАГИСТРАЛАТА!!!

                          Коментар


                            #28
                            zgabrovski написа:
                            Оги много се палиш ми се струва... може и на Арена някой път пак да пробваш да ме натиснеш (само че там аз го правя от крайната лява лента там).В тия случай в 99.99% от случаите (явно в останалия 0.01 % си ти) като светне зеленото има тракова моткане и разстояние между колите че могат да се набутат поне 5-6 тариката (като мен).Всътщност аз не се броя за тарикат, а съм просто човек който обича да кара оптимално. Ако цената на "тарикатлъка" е засичане - никога няма да се изтарикатя. Т.е. не засичам никой. Най много се дразня на хора които не ценят времето на другите. Това за мен са точно тия които при зелено се мотат и остаят дистанция по 20-30 че и повече метра. И точно в това разстояние влизам аз. Понякога такива като теб не ме пускат,но аз и не се натискам, щото след теб винаги има празно място
                            Ами аз там го качих един на островчето. Не че ако умре ще е голям кеф, ама колегите го казаха. Ние ли сме най -големите балъци да си чакаме чинно в задръстванията, а резни дупери да се резгат и да минават. Няма да стане. Един път така един с камион ме натисна, обаче него нямаше как да не го пусна, защото той просто или се направи че не ме вижда или не ме виждаше наистина. Набих спирачки и задния спря на една боя от мен. Това не е предпоставка за птп така ли ? Затова, че ние балъците си караме като бели хора а разни бързащи елементи си мислят че са само те на пътя щяха да пострадат 2 коли които си карат по правилата. Е няма да пусна. Дори да знам че си ти, пак ще дам газ. Аз съм си инат. Ако ще да с удариме, но няма да те пусна. После застрахователя ще ми изплати щетите. Пък ти ще апнеш акт. П.С. И аз се отказах да пускам мигачи. Тук като пуснеш мигач, задния който кара в лентата зад теб, се чувства длъжен да се изреже и да ти запуши маневрата. Едва ли не, като пуснеш мигач му казваш "давай .. айде изпреварвай ме, другата лента ти е свободна пък аз ще си стоя тук"

                            Коментар


                              #29
                              Една от най-дразнещите отсечки за мен е бул България. Всички се движат средната и предимно в лявата лента. Дясната обикновено е почти напълно празна и се налага да се задминават през нея. А вечер обикновено гледам да се "залепя" зад някой джип, като следвам слалома му.Друга нещо, което ме дразни изключително бавно движещите се автомобилисти по Симеоновско, които даже не спазват ограничението. Там съм хванал две-три пресечки, през които се минава по-бързо. Точно заради тях стават задръстванията и рисковите изпреварвания, както разбира се и изключително бавното изнасяне към околовръстното.

                              Коментар


                                #30

                                Коментар

                                Working...
                                X