Какво задминаваш в градски условия на дву или повече лентов булевард? Айде пак да помислим върху вечната тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРАВЕН ПРОБЛЕМ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Airfan написа:Какво задминаваш в градски условия на дву или повече лентов булевард? Айде пак да помислим върху вечната тема.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
niko09 написа:Няма понятие задминава в ЗДПОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
SUS SCROFA написа:niko09 написа:Няма понятие задминава в ЗДПFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
niko09 написа:SUS SCROFA написа:niko09 написа:Няма понятие задминава в ЗДПОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
niko09 написа:Изпреварва се само от ляво по закон обаче понякога просто лявата лента е заета от някой колегиален шофер който не знае за какво се използват страничните огледалаОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Ама вие какво четете закона като дявола - евангелието? Какво го цитирате тоя член 67 от правилника? Нали ви показах в КОЙ ТОЧНО член от закона си пише за движението в населени места, при наличие на две и повече ленти? Пише си че това с дясната лента не се прилага в градски условия. Какво задминаване, какво изпреварване? Как може да въвеждате така хората в заблуда? Отидете на проверочен изпит, моля! Като има 2 ленти за движение, очертани с маркировка, и съм в населено място - избирам си едната лента и се движа в нея. Изобщо не ме интересува кой е в другата, дали другата лента е отляво или отдясно, и дали в нея някой се тътри с 30, или лети с 90. Аз съм си избрал лента, движа си се в нея, никой не изпреварвам. Егати, написано е черно на бяло, и има хора, които твърдят обратното! Прочетете член 15 от ЗДП. Внимателно! Сега ако някой иска да ми каже, че това което пише в ППЗДП е по-висше от това, което пише в ЗДП.... Едното е закон, другото не е. Разликата е огромна. Това с дясната лента е едно малоумно схващане, което е дошло от това, че учащите се винаги ги карат да заемат дясна лента, защото се движат по-бавно и да не пречат, а също и от това, че на едно място пише за движение в дясна лента, а никой не си прави труда да прочете изключението за населени места. Това само показва колко внимателно сте прочели ЗДП и как сте изкарали теоретичния изпит. Темата е приключена отдавна, колегата venco67 съм сигурен, че вече има отговор на въпроса си, с точния член - цитиран. От там нататък всичко останало е точно "дрън-дрън".
Коментар
-
ogi28b написа:Ама вие какво четете закона като дявола - евангелието? Какво го цитирате тоя член 67 от правилника? Нали ви показах в КОЙ ТОЧНО член от закона си пише за движението в населени места, при наличие на две и повече ленти? Пише си че това с дясната лента не се прилага в градски условия. Какво задминаване, какво изпреварване? Как може да въвеждате така хората в заблуда? Отидете на проверочен изпит, моля! Като има 2 ленти за движение, очертани с маркировка, и съм в населено място - избирам си едната лента и се движа в нея. Изобщо не ме интересува кой е в другата, дали другата лента е отляво или отдясно, и дали в нея някой се тътри с 30, или лети с 90. Аз съм си избрал лента, движа си се в нея, никой не изпреварвам. Егати, написано е черно на бяло, и има хора, които твърдят обратното! Прочетете член 15 от ЗДП. Внимателно! Сега ако някой иска да ми каже, че това което пише в ППЗДП е по-висше от това, което пише в ЗДП.... Едното е закон, другото не е. Разликата е огромна. Това с дясната лента е едно малоумно схващане, което е дошло от това, че учащите се винаги ги карат да заемат дясна лента, защото се движат по-бавно и да не пречат, а също и от това, че на едно място пише за движение в дясна лента, а никой не си прави труда да прочете изключението за населени места. Това само показва колко внимателно сте прочели ЗДП и как сте изкарали теоретичния изпит. Темата е приключена отдавна, колегата venco67 съм сигурен, че вече има отговор на въпроса си, с точния член - цитиран. От там нататък всичко останало е точно "дрън-дрън".ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
@SUS SCROFAКолега, кажи къде в закона пише точно цитиране "че няма значение дали си в населено място или си извън населено място"Защото точно в закона си пиша кога това правило за лява, дясна, средна и т.н. ленти не важи в градски условия и скорост под 80км/ч.Какво повече ти трябва?Явно ти си измисляш закона, а това, че го пише черно на бяло няма значение май.И вземи прочети малко що е то изпреварване, задминаване и т.н. Описано си е в закона кое какво е. И след това продължи натам.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ама ти продължаваш да си знаеш твоето. Стига с това "изпреварване". Колегата е избрал друга лента за движение - дясната, точка. Дай да направим едно такова ПТП, искаш ли? Ти карай в лява лента, аз ще карам в дясна с по-висока скорост. Влез ми в лентата така, че да ти сгъна вратите с моя ляв калник, ще викнем КАТ, ти претендирай, че те изпреварвам отдясно, а аз - че не си ме пропуснал при навлизане в моята лента? Както е направил и учебинят автомобил - не е пропуснал движещия се колега от дясната лента, а леко го е засякъл. Ако все пак допуснем, че е изпреварвал отдясно, то преди това учебният автомобил се е движел в лява лента, без да има право. Значи пак той е в нарушение. Може да пробваш да направиш такова ПТП не с мен, а с някоя хубава скъпа кола. Да видим като и платиш ремонта и ти напишат акта за неправилно престрояване и отнемане на предимство - дали ще си на това мнение. Попрегледай пак ЗДП-то, раздел 9 - Изпреварване, и може би ще откриеш каква е разликата между това да изпреварваш и това да се движиш по друга лента, очертана с маркировка. Ще опитам накратко: изпреварване е когато в лентата, в която си длъжен да се движиш - има ППС, което се движи по-бавно от теб. В този случай - уверяваш се че няма да създадеш опасност, напускаш лената, отиваш в лявата лента, преминаваш покрай другото ППС, след което се връщаш в първоначалната лента. Цялата тази маневра е "изпреварване". Когато имаш право на избор от няколко ленти и можеш да се движиш свободно във всяка от тях (например извън града, при наличие на 3 ленти сигнализирани със знак, или в града, при наличие на 2 и повече ленти, очертани с маркировка, или сигнализирани със знак) - тогава просто сменяш лентите. Можеш да сменяш колкото пъти си искаш, от която в която искаш, като преди това пропуснеш движещите се по тази лента, която искаш да заемеш. Може да настигнеш друго ППС, да смениш лентата - с дясна, с лява, с която ти е кеф. Преминаваш покрай другото, след това можеш пак да си избираш лента, или може да останеш в същата лента. Това цялото нещо - не е изпреварване. Това е движение по лента, която ти харесва.
Коментар
-
ogi28b написа:Ама ти продължаваш да си знаеш твоето. Стига с това "изпреварване". Колегата е избрал друга лента за движение - дясната, точка. Дай да направим едно такова ПТП, искаш ли? Ти карай в лява лента, аз ще карам в дясна с по-висока скорост. Влез ми в лентата така, че да ти сгъна вратите с моя ляв калник, ще викнем КАТ, ти претендирай, че те изпреварвам отдясно, а аз - че не си ме пропуснал при навлизане в моята лента? Както което се връщаш в първоначалната лента[/u]. Цялата тази маневра е "изпреварване". избираш лента, или може да останеш в същата лента. Това цялото нещо - не е изпреварване. Това е движение по лента, която ти харесва.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
BO написа:@SUS SCROFAКолега, кажи къде в закона пише точно цитиране "че няма значение дали си в населено място или си извън населено място"Защото точно в закона си пиша кога това правило за лява, дясна, средна и т.н. ленти не важи в градски условия и скорост под 80км/ч.Какво повече ти трябва?Явно ти си измисляш закона, а това, че го пише черно на бяло няма значение май.И вземи прочети малко що е то изпреварване, задминаване и т.н. Описано си е в закона кое какво е. И след това продължи натам.ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар