kiler_4o написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се държат колите Ви на лед ?
Collapse
X
-
Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
-
ogi28b написа:максимален наклон при изкачване, напълно натоварен автомобил - 37 %, или ъгъл от около 20 градуса и 18 минути спрямо хоризонтал.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И аз тествах джиславедите - е това не е истина ква гума е! Само при рязко натискане на спирачката въврви някак необичайно - първо с вратите напред, после с 5-тата врата напред. Ама се понася някак си. Забавно е, стига да е контролирано. Иначе на сняг и киша - 2-ра ръчка, 3-та - в лявата лента - рацерите с широките летни гуми се губят някъде в огледалото. Като 4х4 е типото.
Коментар
-
BO написа:Как може да се държи една кола върху чист лед.Моята като си я карам със сто километра в час и натисна спирачката, спира по-добре от колкото върху асфалт.ДА ДА ама НЕ.Това си е чист лед хора. Освен шипове друго не помага.Само и едно пояснение - лятната гума се държи по-добре върху лед от зимната - физика - повече контактна площ, повече триене, по-добро поведение.А това с 60-те градуса наклон направо ме разби.Теоретично от завода производител дават максимален наклон по който може да се движи колата е 30 градуса (или пък 35 да беше )До 60 градуса ехеееее колко има....doofiat написа:Immortal написа:Никога не спирам със спирачки на лед и сняг. само моторна спирачка и внимателно шофиране. Иначе става страшно.
Коментар
-
само да ви кажа, че веригите и на лед си вършат перфектно работата. което не значи, че можеш да караш както си искаш, но със сигурност като пътувах по перфектния международен ледясал път на баирите тези със зимните гуми се качваха едвам, пък аз си джитках спокойно. да не говорим за спирането, но на лед не е мноо приятно да се кара с вериги де.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар