Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се държат колите Ви на лед ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Вчера беше като тест за гумите на сняг.Минах през Княжево. Трябваше да се движа по едни заледени улици с тънък филм сняг, късно вечерта.Качихме се 5 човека, от които само една жена. Пълен багажник и на газ.По една такава улица, наклона беше почти 60 градуса, бая наклон.....спокойно го издрапа.Приятелчетата слезнаха...бе ти сигурен ли си, че колата ти е 75 коня?!?!Не е възможно да си с такива гуми, как така издрапа?!!?Гумите отпред са Тигър 620 ( водят се всесезонни ), задните са Гудиър, летни...
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Това ми е първия сняг и нямам база за сравнение. Карам с зимни Lassa на предните поради финансови причини. Вчера вечерта си поиграх да тествам. На сняг спират що годе добре - това с не повече от 40 и рязко спиране. Не съм доволен обаче как се държат на сухо особено на павета. Как става тая работа незнам. За втори път ми се случва вече. При опит за ляв завой и по-бързо изнасяне - 1-ва - 2-ра - не мога да отлепя. Дори в движение на втора и то не с особено изрязване пак почва да пили гуми. Направо ме е срам понякога. Който иска тунинг 100 коня + отгоре да слага Lassa.
      Fiat Punto 1.7TD

      Коментар


        #18
        То спирането така или иначе е ТОТО ДжокерSmileИма ли лед - умната и без скоростни експерименти. Само шипове му е майката.
        ..е това е истината, на лед и с най-добрите гуми да си
        FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
        FIAT MAREA1.6 16V

        Коментар


          #19
          И ако мога да допълня - поради липса на възможност за шипове - с вериги - за да се забиват синджирите в леда поне малко. Аз не съм имал други зимни преди това и съм сложил Дайтон, защото били малко по-нисък клас на Bridgestone i Firestone - та реших, че ще са поне колкото Ласа и Корморан добри и в тоя клас (77лв.) ще вършат работа. Обаче за сравнение отпред бях с двете летни в Четвъртък - до последно - докато не заваля и при нас. Та понеже имах бензин за прахосване отидох така на полигона със зимните отзад а летните на движещите колела. Останових, че адски много привъртат по наклоните и съвсем прахосвам бензина, а не мога да се попързалям като хората да си начеша крастата и като не мога да тръгвам и да се засиля качествено наистиня хабя бензина и се ядосах и им размених местата. Е трябва да призная, че на условия в които кишата от мокрия снаг вече беше отъпкана и замръзнала на грапав лед - към 22-23 ч - имах поразителна разлика. Превъртането се проявавя при тръгване само много рязко, и почти не се получава да завия а колата да продължи напред. А това го имаше напът за натам и добре, че е с предно и ме издърпва, но пък сега ако не минавам бавно - зедницата ми бяга леко по завоите - а на извънградско нама да карам така щото можеби и при спиране ще поднесе задницата да изпреварва спрялата безпроблемно предница. Сега вече се убедих, че правят нещо - тези ситни нарези по грайфера, ама трябва да е поне малко грапаво за да хване, инъче на гладък лед ... желязото не е като гумата. Гумата си е все гума.
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #20
            Ето как се кара на лед http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20835. Така, че умната. Разгледайте и останалите клипове в youtube по тематиката. Страхотия...
            Fiat Punto 1.7TD

            Коментар


              #21
              nikki_sixx написа:
              kiler_4o написа:
              Мисля, че и на леда не се справи много зле - наклон към 30 градуса и успях да спра..
              с 30 градуса наклон...и то заледен..и ти си спрял?! ’що си правиш гаргара с нас бе човек? гумите и с шипове да бяха...на лед не можеш да се задържиш с такъв наклон та ако ще и турско робство да стане...
              Днес пак минах от там, но по обратния път (по нагорнището) - с доста буксуване и малко газ успях да го изкача... специално заради този твой пост огледах мястото - просто не е гладко, а е леко грапав леда (асфалта там не е много хубав ) и може би това е причината ... ако все още не вярваш - ела да се повозиш

              Коментар


                #22
                Никога не спирам със спирачки на лед и сняг. само моторна спирачка и внимателно шофиране. Иначе става страшно.

                Коментар


                  #23
                  Снощи на сняг плаших жената - чуквам леко ръчната в завоя като съм с повечко газ и почвам да си правя контролирано поднасяне...На третия път бях заплашен с развод, убийство, скандал и др...
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #24
                    Yavor написа:
                    Снощи на сняг плаших жената - чуквам леко ръчната в завоя като съм с повечко газ и почвам да си правя контролирано поднасяне...На третия път бях заплашен с развод, убийство, скандал и др...
                    Хаха завойте си ги взимал с вратите напред, а ?
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #25
                      Immortal написа:
                      Никога не спирам със спирачки на лед и сняг. само моторна спирачка и внимателно шофиране. Иначе става страшно.
                      Съгласен съм с колегата,това е цаката на зимното шофиране.Бъдете внимателни,хора,има толкова много камикадзета по пътищата!
                      Fiat Punto 1.1 6Speed

                      Коментар


                        #26
                        Как може да се държи една кола върху чист лед.Моята като си я карам със сто километра в час и натисна спирачката, спира по-добре от колкото върху асфалт.ДА ДА ама НЕ.Това си е чист лед хора. Освен шипове друго не помага.Само и едно пояснение - лятната гума се държи по-добре върху лед от зимната - физика - повече контактна площ, повече триене, по-добро поведение.А това с 60-те градуса наклон направо ме разби.Теоретично от завода производител дават максимален наклон по който може да се движи колата е 30 градуса (или пък 35 да беше )До 60 градуса ехеееее колко има....
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          максимален наклон при изкачване, напълно натоварен автомобил - 37 %, или ъгъл от около 20 градуса и 18 минути спрямо хоризонтал.

                          Коментар


                            #28
                            Ами, с ръмна на паркинга на Арена - Супер се държи
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #29
                              Interceptor написа:
                              Перфектно се сържеше при днескашния първи сняг в Бургас. Само предните са ми зимни корморан и нямах нкакви проблеми. Само запотените стъкла ме мъчат
                              Ела ще ги оправим тия стъкла
                              A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                              Punto Sporting 1.9JTD 2003
                              ex. Fiat Marea TD100 1998

                              Коментар


                                #30
                                Immortal написа:
                                Никога не спирам със спирачки на лед и сняг. само моторна спирачка и внимателно шофиране. Иначе става страшно.
                                Да ви дам един пример от не толкова близкото минало - първата ми кола, една Маруся (Жигулка) я карах цяла зима без спирачки. Не работеха просто. Трябваше да се помпи, докато почне да спира, но така и никога не ми се наложи да ги помпя. Но и тогава по нашия край по-имаше сняг.Вярно че веднъж спрях челно в един микробус Мерцедес, но той си беше виновен - не спря на стоп Сега отвън вали, има натрупано около 2 см, но съм сигурен, че спре ли да вали, максимум до 2 дни няма и помен да има от него...

                                Коментар

                                Working...
                                X