ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не слагайте ксенон на рефлекторни фарове
Collapse
X
-
chaki написа:ogi28b написа:Веднъж на един светофар едно пежо 407 с фабричен ксенон, очертанието на снопа беше толкова ясно и точно.... ето такова: ____/-----____/----- , надявам се става ясно какво искам да кажаFiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
не съм сигурен че тези нови пежо-та са с рефлектори И идеята е че проектирането на светлината е работа на рефлектора/лупата. ако с халогенна ти се е проектирала така, нормално е и с HID лампа да се проектира по подобен начин. А това което аз видях - не е плавно преминаване от светло в тъмно, дори и да е за кратко разстояние, ами рязка, точна чертта, като чертано с линия. На една от снимките на онзи сайт има две една след друга - едната е снимано пред екран, а другата - с/у стена на 30-40 метра. И в двата случая чертата м/у светло и тъмно е много ясно очертана и се забелязва еднакво добре както наблизо, така и на 40 метра.
Коментар
-
ici написа:Тази рязка граница при късите светлини с лещи се получава от една метална пластина поставена между лампата и лещата като екран.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
На Ауди БМВ Мерцедес от по високия клас има система за автоматично регулиране височината на фаровете. фара има елетрическа машинка като на нормалните коли с ръчно регулиране на височината, а някъде около носачите има датчик сързан с окачването и малко електроника. От личен опит след 5-6 години експлоатация повечето такива автоматики се повреждат /датчика е монтиран в на най-мокрото и мръсно място в калника/ и доста от собствениците на тези коли не им пука за това защото ремонта е скъп пък нали им светят фаровете. Ръчното регулриане си е най-добре стига шофьора да го използва.
Коментар
-
към колегата blagun: имах предвид точно конкретно пежо 407, а не 307, или 206/7. Понеже са нови автомобили, май са от 2004 или 2005, съмнявам се да са с рефлектори. Ето какво имах предвид с онази аматьорска рисунка на предната страница: Едната снимка е снимка на тавана , осветен от нощна лампа с нажежаема жичка, отдясно на кревата ми. Другата е от същия модел нощна лампа, отляво на кревата, но в нея е инсталирана "енергоспестяваща" крушка осрам дулуксстар - луминисцентен тип. Поради характера на двата вида крушки, виждате колко рязка е границата на сянката която хвърля нажежаемата жичка, и колко по плавно и разсеяно е при енергоспестяващата (а тя е доста близко до HID лампата като местоположение на светлинния източник). Тази разсеяната светлина според мен, се отразява некоректно от рефлекторите и създава "проблясъци" за насрещните шофьори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар