Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не слагайте ксенон на рефлекторни фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не слагайте ксенон на рефлекторни фарове

    Вижте на каква тема попаднах в ситроен форума. http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=14305Ако сте решили да слагате ксенон по добре дайте още малко пари и си направете фаровете като хората. Аз тъкмо щях да слагам ксенон на рефлекторите, но вече прецених че е по-добре да сложа едни Angel eyes с лупи и после ксенон. Хем няма да преча на колите отсреща, хем и визията на колата ще е по яка.
    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

    #2
    и с лупи да си няма да има особена разликанякои неща в темата на колегите са верни, други не
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      А защо тогава, на много коли фабрично монтират ксенон на рефлектор?! "Пежо 607", "Волво S60" и "S80", "Нисан Патрол" и "Навара", "Рено Лагуна", дори на "Алфа 147" ксенона май е на рефлектор, след фейслифта Другия ми въпрос е, как аз с допълнително монтирания ксенон, не заслепих никой вече два месеца и никой не ми присветка, при положение, че фаровете ми даже са вдигнати до горе?!

      Коментар


        #4
        Kuku написа:
        А защо тогава, на много коли фабрично монтират ксенон на рефлектор?! "Пежо 607", "Волво S60" и "S80", "Нисан Патрол" и "Навара", "Рено Лагуна", дори на "Алфа 147" ксенона май е на рефлектор, след фейслифта Другия ми въпрос е, как аз с допълнително монтирания ксенон, не заслепих никой вече два месеца и никой не ми присветка, при положение, че фаровете ми даже са вдигнати до горе?!
        Може да е на рефлектор,но без да съм 100% сигурен има автоматично регулиране на фара във височина.Никой не е в състояние да ме убеди,че ако бяха безвредни,нямаше да разрешат употребата им!Факт е,че без това регулиране и миене на стъклото монтирането на ксенон в Германия е забранено!
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          точно в тази връзка - не доброто насочване и отрязване на снопа от after-market ксеноните, помолих колеги с фарове проектирани за халогенна H1 лампа, да постнат снимка на светлинния сноп снимано с/у екран (стена). Имам подозрение че мястото на което свети дъгата в самата лампа, е различно от мястото на което се нагрява волфрамовата жичка, а рефлекторът е проектиран така, че да насочва това което свети във фокуса му, а именно волфрамовата жичка. сега ще ровя из нета, защото онзи ден попаднах на една снимка на фабричен ксенон - еми никога не съм виждал толкова ясно очертано прекъсване на светлината отгоре. Веднъж на един светофар едно пежо 407 с фабричен ксенон, очертанието на снопа беше толкова ясно и точно.... ето такова: ____/-----____/----- , надявам се става ясно какво искам да кажа

          Коментар


            #6
            според мен балонът, пълен с газ е разположен на правилното мястоясно е че този ксенон не работи по най-добрия начинно при пътуване най-добре си проличава дали заслепява или незасега съм карал само в градано според хора от форума, другите водачи не им присветват - това говори доста
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Ето снимки на мойта кола с халогенните фарове Н4 и с би-ксенонови фарове Н4 с електромагнитен плъзгач Само не знам, до колко може да бъде обективен този "гаражен тест"

              Коментар


                #8
                Изрових го тоя сайт след 1/2 час търсене.... http://www.intellexual.net/hid.html Статията е невероятно добра, който знае английски и има време - няма да сгреши като я прочете!!!Ето за какво говорех в предния пост. Едната снимка е на 8000К HID кит за надграждане на лексус GS400, другата снимка е неясно на каква кола, само един работещ фар, но е заводски ксенон на 4100К. Вижте и останалите снимки на сайта, мисля че не се нуждаят от коментар!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Тази рязка граница при късите светлини с лещи се получава от една метална пластина поставена между лампата и лещата като екран.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    да, но освен това заводския фар, който е предвиден за ксенон, така е проектиран, че светлинни петна които иначе отиват в тъмната част, си отиват надолу в светлата част, като я правят още по-светла....Цитираната статия най-общо казва че фар проектиран за халогенна лампа, не работи добре с ксенон, не заради друго, а заради характера на източника на светлина: при жичката - източника на светлина на практика е точка в средата на лампата, като отстрани на жичката е рязко по-тъмно, докато при ксенона източника е дъга, нагряваща газ, така рязката граница м/у светло и тъмно изчезва, или по-скоро се измества към външната стена на лампата, далеч от фокуса, и в самата лампа има по-светло и по-малко светло, като именно участъците с по-малко светло се отразяват или пречупват неправилно и на моменти създават блясък в окото на насрещния шофьор. не го обясних много добре, но с една картинка ще стане ясно.

                    Коментар


                      #11
                      Аз мисля, че моите къси светлини с ксенонова крушка, са достатъчно добре отсечени, да не казвам даже, че са по-добре отсечени от колкото с халогенната крушка, естествено, до колкото може да отсече светлината един рефлектор А дългите са много по-концентрирани като сноп светлина и определено осветяват много по-добре пътното платно, в далечина Все си мисля, че не би трябвало да има проблем при допълнителното поставяне на ксенон в рефлектор, но на някои марки и модели автомобили може и да се получава неприятен резултат за насрещното движение

                      Коментар


                        #12
                        нещо такова обясняват в онази статия, ама и аз съм го нарисувал малко преувеличено, но в общи линии се разбира за какво иде реч: част от светлината се насочва некоректно.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Изрових го тоя сайт след 1/2 час търсене.... http://www.intellexual.net/hid.html Статията е невероятно добра, който знае английски и има време - няма да сгреши като я прочете!!!Ето за какво говорех в предния пост. Едната снимка е на 8000К HID кит за надграждане на лексус GS400, другата снимка е неясно на каква кола, само един работещ фар, но е заводски ксенон на 4100К. Вижте и останалите снимки на сайта, мисля че не се нуждаят от коментар!
                          при моите китайски ксенони светлината не е така рязко отсечена, но геометрията е подобнано няма нищо общо с кита за надграждане на Лексусамного по-близо е до заводския, но не е толкова ясно изразенои на Кики фаровете работят добреняма разлика в профила между халоген и ксенон
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Абре намерили сте си занимавка
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Kuku написа:
                              Другия ми въпрос е, как аз с допълнително монтирания ксенон, не заслепих никой вече два месеца и никой не ми присветка, при положение, че фаровете ми даже са вдигнати до горе?!
                              Сигурно защото на нормалните хора им писна да присветкват на всеки втори с "ксенон", а и защото просто ефекта от присветкването е нулев. Но бъди сигурен, че са те споменавали...
                              Bravo 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X