При покупка на кола на старо как може да се познае сега (зимно време) дали климатика работи, т.е. дали духа студено от самия климатик, понеже ако в момента на кола без климатик пусна вентилатора пак ще духа студено За лятото е ясно, че като пуснеш и се усеща как духа студено... Диагностика ли се прави, или? Някой запознат/препатил?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се разбира през зимата, дали работи климатика?
Collapse
X
-
Цецо, за да разбереш, дали има фреон в климатика е достатъчно да натиснеш клапанчето на дюзата за пълнене и ако започне да съска и да плюе фреон, значи има Колко точно има в системата обаче, може само с нужната апаратура да се установи Аз имам познати, които пълнят климатици и мога да те изпратя при тях - мисля, че пълно обслужване струваше 40лв., но не съм сигурен
Коментар
-
deadairplane
-
Аз като си избирах моето браво, имаше едно ня което не му работеше климатика. Натискаш копчето и нищо не се случва. Оказа се че е няма фреон. Тоест при JTD мотора, ако няма фреон то изобщо компресора не се пуска. Преполагам че и при всички останли е така.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
deadairplane
-
В общи линии зимната покупка на кола с климатик си е несигурна работа.Все пак при обикновен климатик става и при студено време.Стопляш колата,натискаш копчето за климатика при пуснат вентилатор на парното и очакваш при включването на компресора леко и за момент да паднат оборотите на двигателя.После гледаш дали шайбата на компресора за климатика зацепва и започва да върти.Включваш-изключваш няколко пъти копчето и шайбата трябва съответно да включва-изключва.Ако налягането на фреона в системата е под минимално необходимото,компресора изобщо няма да включи-има датчик за минимално налягане,който пази компресора.Друг е въпроса ако търговеца е изключил датчика.Другият им номер е да напомпят системата с въздух-тогава компресора включва и без фреон и масло системата се скапва за кратко време.С климатроника е по-сложно и не може да се пробва при студено време.Трябва да се загрее датчика за температурата и да излъжеш системата че е топло.Но от покупката на 8 коли само веднъж ме пр....а един търговец,така че риска не е голям.Беше напомпил въздух и после ми искаха 450лв за ремонт на компресора.Такто и да е,жив и здрав.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар