Как може да се разбере дали колата не е вземана от морга? А и според мен ако е оправена добре или ако е сглобена от няколко коли и всичко си работи, какво значение има...
Едва ли е толкова страшно. То на европейците понятието "кола за авто морга" е съвсем различно от нашето. Нали и в КАТ искат документ за минат технически преглед.
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Понятието "кола от Италия" не е еднозначно с "италианска кола". От Италия идват и Мерцедеси, и БМВ-та, и дори Фолксвагени....Друг е въпроса от къде пък аджеба идват колите от Германия - за по 3000 лв - сигурно от автосалоните Поредната платена статия според мен е това.
Очевидно има и още нещо. Нямам много информация, но съм чувал, че на запад (явно и в Италия) има държавни програми за сменяне на автопарка. Примерно дотират се скрападжиите - разбирай дават им се пари, за да изкупуват старите коли на висока цена. Засегнати са и застрахователите, разбира се, ако става въпрос за катастрофирали (примерно средно) коли, които се бракуват, защото ремонта им там струва много скъпо.По този начин, хората си бракуват дори абсолютно изправни коли за скрап, а след това с получените пари и на изплащане си вземат нова кола.Очевидно изкупвачите обаче са се полакомили хем да вземат парите на държавата, хем да продадат колата още веднъж на печалба. Което както и да го погледнеш си е престъпление. Излиза, че колите втора употреба са толкова евтини на запад, защото част от цената се плаща от правителството. (разбира се от данъците на същите италианци )Ясно е и защо журналистите го третират като сензация. Малко преиграват с екологията обаче - очевидно е, че става въпрос за коли в доста добро състояние.
Важното е, че когато ги купуваме, са "без забележки" .А сериозно по темата - и от първи собственик да я купиш, и от автоморга, и от лизингова къща, в общи линии все за едни и същи таралясници става дума. Колите "нов внос" като правило са тотално занемарени, а не рядко и със сериозни скрити дефекти. После даваме луди пари, за да им дадем втори живот. И успяваме в интерес на истината.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Аз даже знам къде се намират тия коли ... в Дупница Моля, съответните органи да се заемат със случая Мойта другата седмица мисля да я кремирам. Мир на праха й! Амин!
така може и да ме линчувате и да кажете да бе да само ти взимаш хубавите ама да ви кажа от повечето познати на баща ми и мойте всички докарват боклуците на Австрия и Италия виждъл съм много такива коли който на истина са били от морга и най-лошото е че после се продава като много запазена и лачена Прави ми впечатление и че няма кола която да е на повече от 150000 км а много добре знаем че спецялно италянките няма такава която да е под 200 000 , има си и коли на малко км-ри ама са си рядкост аз например избягвам да взимам коли на много километри и най мразя като някой ми каже че тя и мойта е на 150000 се си мисля че и за мойто пунто 150000 неса много а повечето в мобилето и по обявите са под 100 000 което си е доста съмнително за кола на 7-8 години.Ако съм обидил някой моля да ме извинява но това си е мойто мнение
Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.
....Прави ми впечатление и че няма кола която да е на повече от 150000 км а много добре знаем че спецялно италянките няма такава която да е под 200 000 , има си и коли на малко км-ри ама са си рядкост аз например избягвам да взимам коли на много километри и най мразя като някой ми каже че тя и мойта е на 150000 се си мисля че и за мойто пунто 150000 неса много а повечето в мобилето и по обявите са под 100 000 което си е доста съмнително за кола на 7-8 години.Ако съм обидил някой моля да ме извинява но това си е мойто мнение
Мда бе, авера ми е първият собственик на Опел Вектра GTS - за 3 години километража му вече показва 153000 км. Е какво, колата е само на 3 години Ще се продава след 2 седмици - 25х. лв Може да и врътнем километража на 60 000 примерно...
Коментар