Стига ревахте срещу данъците бреНали и държавата трябва да папка.Иначе да имаш кола ще си стане скъпичко удоволствие.Току виж намалели трошляците по улиците, сега и ГО скочи , изобщо купона е пълен
Аз лично не виждам много смисъл в тази замяна отгледна точка на икономия. Ако ти е скъпо да храниш Бравото(ако е читаво все пак де) то едва ли горепосочения Форд ще те облекчи особено. Да не говорим, че вече карането на дизел не е по-евтино откъм гориво.
....пък и 10-11 л./100 км. за градско си е съвсем нормален разход. Поне караш кола, а не някакъв дървеняк! Извинявай, ама мнението ми за Форд, Опел и ФауВето е точно такова!
По-спокойно , не съм казал ,че съм форда е купен вече Просто се замислям за дизел до 1,8 под 100 к.с.Просто Ескорта снощи го разглеждах в мобилето и ми хареса и като външен вид и като цена.
Не знам защо ще си правиш тоя за’амет, при положение, че няма да спестяваш кой знае колко от гориво, ако не купуваш нафта от камионджии. Ако Бравото те слуша и не се чупи прекалено много както беше моята Брава не виждам причина да го сменяш с кола, която не знаеш в какво състояние е. Възножно е икономията да ти излезе през носа. Не забравяй, че покупката на автомобил втора ръка си е голям риск - на 90% не знаеш на каква кола ще попаднеш. Ако вземеш читав и добре поддържам екземпляр - ще си крайно доволен от Форд(както и от всяка друга марка), но ако вземеш барутарник - ще патиш.Като предимства на Форд 1,8 ТД към 1,8 16кл. на Фиат мога да изтъкна само икономичността на дизела и МОЖЕ БИ - надежността. Относно всичко останало: като возия - моето мондео вози доста по - меко от Фиата, но то е с около 200кг. по - тежко от Браво и Ескорт. От страна на комфорт, хидравлика, интериор, визия - Бравото има огромно преимущество.Успех.
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Главно заради разхода се замислям да го сменям.Едно е да гори 5 , друго е 10 на 100.Дори и да са на една цена , мисля ,че 5 < 10 нали ...Та и данъка ще е по-малък.Но ако Ескорта има доста негативи , не бих го предпочел.Искам само да кажа ,че съм много доволен от бравото, пък и ми е първа кола (направо си е любов това между мен и бравото ,ама .... ).Приемам и други алтернативи на ескорта.
Аз пък съм чул следната приказка:Дизелов форд и мангал зимата не работят
Те тва е приказка на място Ще ти кажа само едно-аз имам дизел и нямам търпение да се отърва от него ,при тия цени на горивото.Що не помислиш за метан.Щом гледаш да се возиш евтино това е твоето гориво.Аз съм стигнал до това заключение и следващата кола ще е на метан
кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Колега не си слагай таралеж в гащите,много намразих тая марка за 2 години ми побеля косата с бившия ФОРД ЕСКОРТ 1.8Д 94г. имах повече километри на въже от колкото на собствен ход. На 1 октомври спираше да пали независимо дали 2,20или -20 градуса и на 1 април по същия начин почваше да пали.Но за мъртвец или хубаво или нищо.
Едно HDI ще те одере... В работата съм карал всякакъв вид HDI-та - Партнери, Боксери, 406-ци.... Пежо наистина е добър вариант.Допълнителна информация:перфектно състояние , без забележкиПродавач:Регион: Пловдивтел.: 0898653488www.autounion.mobile.bgпубликувана в 8:37 часана 21 ноември, 2007 год.
Аз пък съм чул следната приказка:Дизелов форд и мангал зимата не работят
Хаха, има нещо такова... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 ... засега моя прави изключение, но ще видим до кога Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Май има нещо вярно в това което казвате.Колега с Ескорт го яде същия всяка зима.По миналата зима тъкмо си взех колата и се наложи да го мяткам зад себе си все едно влача детска количка.Няма такова животно ток да те убие няма палене само на дърпане.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар