Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предимство ли е независимото задно окачване ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предимство ли е независимото задно окачване ...

    Предимство ли е независимото задно окачване или само излишно усложняване...Днеска си мислех дали е някакво голямо предимство или е по скоро ненужно.. Принципно с какво те ограничава ако двете задни гуми се движат заено както са астрите или голфовете..Някой може ли да обясни?

    #2
    Естествено, ама много е естествено, че е предимство и то много голямо!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Например ако си с напречна греда като 85% от немските и френските кочини пък дори и много японски, когато в завой едното задно колело ти попадне в дупка или неравност - цялата задница на колата ти става нестабилна!! А ако то е независимо едното колело не влияе толкова на другото и колата ти е доста по-стабилна - съответно сигурна!! Нали??
    Shumi's trainer! /Tipo 1.6 i.e. DOHC 90hp/
    /Dedra 1.8 i.e./

    Коментар


      #3
      А и друсането в купето е по малко при независимото окачване
      FIAT Coupe

      Коментар


        #4
        Покарай Honda Accord, Mazda 323/626 (дори от по-старите поколения) и ще усетиш сам.

        Коментар


          #5
          Stilo написа:
          Покарай Honda Accord, Mazda 323/626 (дори от по-старите поколения) и ще усетиш сам.
          те с независимо ли са?
          ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD

          Коментар


            #6
            наведи е и ще видиш!

            Коментар


              #7
              Естествено че са - напречни носачи на всяко едно колело, като при хондите, дори е многораменно (тип двойна ключица) с една билелетка между амортисьора и носача.

              Коментар


                #8
                Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...

                Capoeira написа:
                Предимство ли е независимото задно окачване или само излишно усложняване...Днеска си мислех дали е някакво голямо предимство или е по скоро ненужно.. Принципно с какво те ограничава ако двете задни гуми се движат заено както са астрите или голфовете..Някой може ли да обясни?
                Задай си въпроса защо БМВ и Мерцедес (давам ги за пример щото правят коли само със задно предаване) са с независимо окачване отзад? И то разни многолостови системи с по няколко щанги и безброй тампони? Много по-лесно и просто би било да се направи като на ладата с цял мост, но дали е по-добре? И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                FIAT Tipo 1,4mi - EX
                Alfa Romeo 146ti - EX
                Alfa Romeo 156 2,4JTD

                Коментар


                  #9
                  Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...

                  [quote="tonov"]
                  Capoeira написа:
                  И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя.BMW правеха коли с предно - Rover 75 Както и Mercedes - A-class

                  Коментар


                    #10
                    Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...

                    Stilo написа:
                    tonov написа:
                    И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                    E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя.BMW правеха коли с предно - Rover 75 Както и Mercedes - A-class
                    Вярно е, различен клас са. Дадох ги просто като по-разпространени и първо те ми дойдоха наум. Може би вместо вектра трябваше да дам пример с астра.За А-класата - да, сетих се още като пусках поста, но все пак са много малък процент . Правят и друго - МВ1000, някакъв микробус беше и пак с предно. Но все пак основното им производство са си коли със задно. А за ровер-а - не знаех
                    FIAT Tipo 1,4mi - EX
                    Alfa Romeo 146ti - EX
                    Alfa Romeo 156 2,4JTD

                    Коментар


                      #11
                      Re: Предимство ли е независимото задно окачване ...

                      tonov написа:
                      Stilo написа:
                      tonov написа:
                      И друго: повози се ОТЗАД в едно типо и после в някоя вектра. След това прецени кое как се държи на пътя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                      E как можа това да напишеш - колите са от различен клас, пляс това едната е с багажник, а другата не. Това при завои винаги оказва влияние върху поведението на пътя.BMW правеха коли с предно - Rover 75 Както и Mercedes - A-class
                      Вярно е, различен клас са. Дадох ги просто като по-разпространени и първо те ми дойдоха наум. Може би вместо вектра трябваше да дам пример с астра.За А-класата - да, сетих се още като пусках поста, но все пак са много малък процент . Правят и друго - МВ1000, някакъв микробус беше и пак с предно. Но все пак основното им производство са си коли със задно. А за ровер-а - не знаех
                      за ровъра какво ти трябва да знаеш то ровър си е ровър а не бмв независимо че бяха под шапката на бмв това са си различни марки коли така че за бмв си оставаш прав
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X