http://micurl.com/vk0rnjНамерих този сайт преди малко и реших да го споделя. Е надявам се да сравните марките коли и да си направите заключения добри и лоши.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обективно за ФИАТ
Collapse
X
-
От около 3 месеца карам новото Браво,това ми е първи Ит. авомобил.Очаквах лоши неща,нооо.. автомобила си е ОК/за сега..да не дърпам дявола../мога да го сравня с други автом. които които са купувани нови. Спомням си,че в близкото минало Уно се караше масово,Типо....за "патрони" а за Темпра само мечтаехме.Bravo 1,4 T-Jet 120к.с.
Коментар
-
Какво да кажа... Карах Темпра 4 години, през които направих доста ремонти, но повечето дребни и в повечето случаи бяха по моя вина. И двигателя успях да затегна - пак по моя вина (при 35 градусова жега я ръчках със 180 по магистралата от Пловдив до края на магисталата (тогава свършваше след Чирпан, след което при едно изпреварване двигателя изчегърка и като спрях повече не тръгнах. След сравнително евтин (около 700 лева) ремонт колата стана като нова. Иначе с окачването никога не съм имал проблем. За 4-те години изминах около 60 хил км с Темпрата. За същото време мой приятел с Пасат (от онези огромни дялани с теслата подобия на автомобили, дето дори серво няма, да не говорим за ел.стъкла и други глезотии), измина около 15 хил км (по 3-4 на година). И вика, ми на, ако си беше купил Фолксваген нямаше да правиш ремонти. На всичко отгоре за тези 15 хил км смени веднъж компютъра, щото колата му беше тотално умряла.От вече почти 4 месеца имаме Ланча Делта, а от 2 месеца - и Дедра. Досега не сме пипали нищо по тях, освен профилактиката при закупуване - ремъци, ролки. Единствено на Делтата сменихме гарнитурата на капака, че беше почнало да сълзи масло от старата. С Делтата вече сме минали 8 хил км, а с Дедрата - 3 хил. Една кола като се кара много - естествено идва момента да се развали. А Голфчета (от тия, дето не се развалят) ги купуват обикновено хора, които почти не пътуват. Ходят си през ден на работа с колата (а през ден с автобуса, щото много малко горят голфетите), и вечер до кварталното кафе да пият газирана вода... и после - не се развалят. Да бе, да.Имал съм руска, френска (Ситроен) и италиански коли. Служебни карам Ауди А4, Мерцедес 190 и Рено Еспас. Е, ми кво да кажа. От двете немски поне едната е в сервиза постоянно - или аудито или мерцедеса. А мерцедеса е купуван нов в България, от магазина, и сега е на 140 хил км. Единствено италианските коли имат собствен дух, душа, ако щете. Правени са с любов.И френските имат нещо такова, но пък те са доста капризни...И като пример мога да посоча моя приятел и съсед Тенко - на италфеста миналата година който е бил го знае - с жълто-зеленото интеграле. Значи той за последните 18 години е сменил над 30 коли. В началото като всички караше Голфове, после мина на Аудита, после на хонда, И от 4-5 години насам не иска да чуе за друга кола освен италианска. На него мога да се доверя, защото гаража му е малък автсервиз и всяка кола, която има е разглобена и сглобена наново от него...
Коментар
-
Аз ще бъда малко по-краен защото според мене щом има такива невежи хора да обиждат марката ни така бих отогворил аз.Повече са немските возила защото "Българина" немските возила се водят уж много здрави и уж много бързи и комфортни,просто витае едно такова мнение в пространството а да не казвам,че комшията като си пали колата/Голф 4 ка/зад аспуха му пуши като комин и остават чак по земята мазни петна а пък другият вдигнал капака на Опела-Астра от полицейските и го обикаля като голям камък не знам и аз защо.А аз си купих Фиат Браво на старо 8 годишно а не ми се налага да правя тия маневри около колата си.Ама и аз не им мълча и ги попитвам от време на време дали търсят една мъжка сила с любезно запалване за стартиране.Мразя тия хора,който не разбират от коли и ни нападат от няма и 15 дена си карам Фиата и вече забелязвам ехидността в погледите им.А на това отгоре и казват,че до оня ден съм карал Алфа 33 /италиански м...т/ а днеска съм на макарони.Не знам не ги разбирам пожелавам им до живот да карат само немски коли никога да не им идва акъла в главата и да карат Фиат.
Коментар
-
Днес гледам един се мъчи с Пежо 307 да запали и докато върти на стартер от ауспуха яко син дим.. и това само на стартер.. въртя докато стопи акумулатора и се отказа. Те новите коли не се чупели купи си нова и няма да имаш ядове, айде не мерси Сутрин покрай големите задръствания до меден рудник доста гледам доста прегрели коли отбили и отворили капаците. Ми една италианска не съм виждал, все Вектри, Рено Еспейс, Ситроени и т.н.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Днес гледам един се мъчи с Пежо 307 да запали и докато върти на стартер от ауспуха яко син дим.. и това само на стартер.. въртя докато стопи акумулатора и се отказа. Те новите коли не се чупели купи си нова и няма да имаш ядове, айде не мерси Сутрин покрай големите задръствания до меден рудник доста гледам доста прегрели коли отбили и отворили капаците. Ми една италианска не съм виждал, все Вектри, Рено Еспейс, Ситроени и т.н.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ще се включа в тона на колегата Царево,никой,ама никой не ми е казал една добра дума за марката Фиат,навсякъде"вземи си фиат да те е яд,италиянски кошери,кошници,кашонии прочее,което е адски дразнещо.По лошото е ,че моето возило за жалост ги оправда тези приказки,което поне за сега го отдавам на възрастта и лошата му до момента поддръжка.Но за немските автомобили ми е трудно да се съглася,просто всички мои познати които карат немска кола ,и то дърти като моята,нямат сериозни технически проблрми.При съвременните автомобили обаче разликата едва ли е голяма в качеството,защото много от компонентите са споделени,сглобката е изнесена в други държави и тн.
Коментар
-
За съжаление много добре знам какво е всеобщото мнение за италианските автомобили. Обяснението ми е, че е формирано главно от ограничени или комплексирани хора. Наблюдавам от известно време и някаква промяна обаче. Нашият град буквално се напълни с италианки. Дори само в моя вход на блока от вчера вече има 5 такива - 4 ФИАТ-а и 1 Ланча. А до преди месеци бях само аз с ФИАТ.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Преди година и нещо отидох да си купя първата ми кола в живота :D . Мечтаех си за черен голф 3, 5 врати, дизел. Тръгнах си с Бял Фиат Мареа ТД100. Първо седнах в едно Renault Scenic - почувствах се като в картонена кутия. Покарахме с брат ми една Брава, но цветът и не ми хареса. После седнах в бялата Мареа и така мазно залепнах за седалката, че направо подадох капарото през прозореца (почти де). Много съм доволен. Имах само проблеми с електрониката които ми разказаха играта, но това само докато се науча да казвам на момчетата в автомивките и дори в сервизите да изчакват малко между контакта и запалването. Вече нямам такива проблеми. Консуматива е ясен. Да ви кажа честно чувствам се късметлия, след като платих за това което почувствах от пръв поглед и не се излъгах :DFiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Вече втора италианска кола имам - това е колата - и третата ще е такава (дай боже брера )! Сам си поддържам колата, като дори на бензинджиите не позволявам да ми сипват гориво - сам си зареждам!Два недостатъка само имат тия коли - не може да се прави секс на предния капак (или поне после ужасно си личи ) и другата ми забележка е, че педалите са много близко един до друг - не съм чувал някой да се оплаква от това, но на мен често ми се случва да си застъпвам маратонките докато карам !
Коментар
-
///// написа:Вече втора италианска кола имам - това е колата - и третата ще е такава (дай боже брера )! Сам си поддържам колата, като дори на бензинджиите не позволявам да ми сипват гориво - сам си зареждам!Два недостатъка само имат тия коли - не може да се прави секс на предния капак (или поне после ужасно си личи ) и другата ми забележка е, че педалите са много близко един до друг - не съм чувал някой да се оплаква от това, но на мен често ми се случва да си застъпвам маратонките докато карам !Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар