Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обективно за ФИАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://micurl.com/vk0rnjНамерих този сайт преди малко и реших да го споделя. Е надявам се да сравните марките коли и да си направите заключения добри и лоши.

    [Skype - FIAT_FREAK

    Коментар


      #17
      Страхотен сайт (за тези които знаят руски)Благодаря.

      Коментар


        #18
        Термина ’италианска кочина’ за мен е съкратено от ’хубава кола карана от мърляч италианец 10-ина години’. За съжаление хората които казват ’италианска кочина’ не го осъзнават това. Колите са си хубави, просто в България се вкарват морги, оттам и лошата слава.

        Коментар


          #19
          От около 3 месеца карам новото Браво,това ми е първи Ит. авомобил.Очаквах лоши неща,нооо.. автомобила си е ОК/за сега..да не дърпам дявола../мога да го сравня с други автом. които които са купувани нови. Спомням си,че в близкото минало Уно се караше масово,Типо....за "патрони" а за Темпра само мечтаехме.
          Bravo 1,4 T-Jet 120к.с.

          Коментар


            #20
            Какво да кажа... Карах Темпра 4 години, през които направих доста ремонти, но повечето дребни и в повечето случаи бяха по моя вина. И двигателя успях да затегна - пак по моя вина (при 35 градусова жега я ръчках със 180 по магистралата от Пловдив до края на магисталата (тогава свършваше след Чирпан, след което при едно изпреварване двигателя изчегърка и като спрях повече не тръгнах. След сравнително евтин (около 700 лева) ремонт колата стана като нова. Иначе с окачването никога не съм имал проблем. За 4-те години изминах около 60 хил км с Темпрата. За същото време мой приятел с Пасат (от онези огромни дялани с теслата подобия на автомобили, дето дори серво няма, да не говорим за ел.стъкла и други глезотии), измина около 15 хил км (по 3-4 на година). И вика, ми на, ако си беше купил Фолксваген нямаше да правиш ремонти. На всичко отгоре за тези 15 хил км смени веднъж компютъра, щото колата му беше тотално умряла.От вече почти 4 месеца имаме Ланча Делта, а от 2 месеца - и Дедра. Досега не сме пипали нищо по тях, освен профилактиката при закупуване - ремъци, ролки. Единствено на Делтата сменихме гарнитурата на капака, че беше почнало да сълзи масло от старата. С Делтата вече сме минали 8 хил км, а с Дедрата - 3 хил. Една кола като се кара много - естествено идва момента да се развали. А Голфчета (от тия, дето не се развалят) ги купуват обикновено хора, които почти не пътуват. Ходят си през ден на работа с колата (а през ден с автобуса, щото много малко горят голфетите), и вечер до кварталното кафе да пият газирана вода... и после - не се развалят. Да бе, да.Имал съм руска, френска (Ситроен) и италиански коли. Служебни карам Ауди А4, Мерцедес 190 и Рено Еспас. Е, ми кво да кажа. От двете немски поне едната е в сервиза постоянно - или аудито или мерцедеса. А мерцедеса е купуван нов в България, от магазина, и сега е на 140 хил км. Единствено италианските коли имат собствен дух, душа, ако щете. Правени са с любов.И френските имат нещо такова, но пък те са доста капризни...И като пример мога да посоча моя приятел и съсед Тенко - на италфеста миналата година който е бил го знае - с жълто-зеленото интеграле. Значи той за последните 18 години е сменил над 30 коли. В началото като всички караше Голфове, после мина на Аудита, после на хонда, И от 4-5 години насам не иска да чуе за друга кола освен италианска. На него мога да се доверя, защото гаража му е малък автсервиз и всяка кола, която има е разглобена и сглобена наново от него...

            Коментар


              #21
              Аз ще бъда малко по-краен защото според мене щом има такива невежи хора да обиждат марката ни така бих отогворил аз.Повече са немските возила защото "Българина" немските возила се водят уж много здрави и уж много бързи и комфортни,просто витае едно такова мнение в пространството а да не казвам,че комшията като си пали колата/Голф 4 ка/зад аспуха му пуши като комин и остават чак по земята мазни петна а пък другият вдигнал капака на Опела-Астра от полицейските и го обикаля като голям камък не знам и аз защо.А аз си купих Фиат Браво на старо 8 годишно а не ми се налага да правя тия маневри около колата си.Ама и аз не им мълча и ги попитвам от време на време дали търсят една мъжка сила с любезно запалване за стартиране.Мразя тия хора,който не разбират от коли и ни нападат от няма и 15 дена си карам Фиата и вече забелязвам ехидността в погледите им.А на това отгоре и казват,че до оня ден съм карал Алфа 33 /италиански м...т/ а днеска съм на макарони.Не знам не ги разбирам пожелавам им до живот да карат само немски коли никога да не им идва акъла в главата и да карат Фиат.

              Коментар


                #22
                Днес гледам един се мъчи с Пежо 307 да запали и докато върти на стартер от ауспуха яко син дим.. и това само на стартер.. въртя докато стопи акумулатора и се отказа. Те новите коли не се чупели купи си нова и няма да имаш ядове, айде не мерси Сутрин покрай големите задръствания до меден рудник доста гледам доста прегрели коли отбили и отворили капаците. Ми една италианска не съм виждал, все Вектри, Рено Еспейс, Ситроени и т.н.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  spark написа:
                  Днес гледам един се мъчи с Пежо 307 да запали и докато върти на стартер от ауспуха яко син дим.. и това само на стартер.. въртя докато стопи акумулатора и се отказа. Те новите коли не се чупели купи си нова и няма да имаш ядове, айде не мерси Сутрин покрай големите задръствания до меден рудник доста гледам доста прегрели коли отбили и отворили капаците. Ми една италианска не съм виждал, все Вектри, Рено Еспейс, Ситроени и т.н.
                  Е ама ти бива ли така? Отбий някой път и ти, вдигни капака, изпуши една цигара и си ходи. Ами така де, за какво е граден тоз имидж толкова време?
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #24
                    Ще се включа в тона на колегата Царево,никой,ама никой не ми е казал една добра дума за марката Фиат,навсякъде"вземи си фиат да те е яд,италиянски кошери,кошници,кашонии прочее,което е адски дразнещо.По лошото е ,че моето возило за жалост ги оправда тези приказки,което поне за сега го отдавам на възрастта и лошата му до момента поддръжка.Но за немските автомобили ми е трудно да се съглася,просто всички мои познати които карат немска кола ,и то дърти като моята,нямат сериозни технически проблрми.При съвременните автомобили обаче разликата едва ли е голяма в качеството,защото много от компонентите са споделени,сглобката е изнесена в други държави и тн.

                    Коментар


                      #25
                      За съжаление много добре знам какво е всеобщото мнение за италианските автомобили. Обяснението ми е, че е формирано главно от ограничени или комплексирани хора. Наблюдавам от известно време и някаква промяна обаче. Нашият град буквално се напълни с италианки. Дори само в моя вход на блока от вчера вече има 5 такива - 4 ФИАТ-а и 1 Ланча. А до преди месеци бях само аз с ФИАТ.
                      FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                      FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                      Коментар


                        #26
                        Въпрос!Защо предното стъкло на Форд е голямо?

                        Коментар


                          #27
                          Преди година и нещо отидох да си купя първата ми кола в живота :D . Мечтаех си за черен голф 3, 5 врати, дизел. Тръгнах си с Бял Фиат Мареа ТД100. Първо седнах в едно Renault Scenic - почувствах се като в картонена кутия. Покарахме с брат ми една Брава, но цветът и не ми хареса. После седнах в бялата Мареа и така мазно залепнах за седалката, че направо подадох капарото през прозореца (почти де). Много съм доволен. Имах само проблеми с електрониката които ми разказаха играта, но това само докато се науча да казвам на момчетата в автомивките и дори в сервизите да изчакват малко между контакта и запалването. Вече нямам такива проблеми. Консуматива е ясен. Да ви кажа честно чувствам се късметлия, след като платих за това което почувствах от пръв поглед и не се излъгах :D
                          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                          Коментар


                            #28
                            Вече втора италианска кола имам - това е колата - и третата ще е такава (дай боже брера )! Сам си поддържам колата, като дори на бензинджиите не позволявам да ми сипват гориво - сам си зареждам!Два недостатъка само имат тия коли - не може да се прави секс на предния капак (или поне после ужасно си личи ) и другата ми забележка е, че педалите са много близко един до друг - не съм чувал някой да се оплаква от това, но на мен често ми се случва да си застъпвам маратонките докато карам !

                            Коментар


                              #29
                              Това за предния капак незнам дали е така,трябва да пробвам но за педалите си е точно така,на мен ми се е случвало да натисна газта и спирачката едновременно,неприятно се получава...

                              Коментар


                                #30
                                ///// написа:
                                Вече втора италианска кола имам - това е колата - и третата ще е такава (дай боже брера )! Сам си поддържам колата, като дори на бензинджиите не позволявам да ми сипват гориво - сам си зареждам!Два недостатъка само имат тия коли - не може да се прави секс на предния капак (или поне после ужасно си личи ) и другата ми забележка е, че педалите са много близко един до друг - не съм чувал някой да се оплаква от това, но на мен често ми се случва да си застъпвам маратонките докато карам !
                                Странно. И аз съм с Типо 1.6 i.e. Освен това нося обувки 43 - 44 , в зависимост от производителя. Пък за 5 години нито веднъж не съм си застъпвал подметките или педалите. Докато на служебните Форд и Тойота го правя редовно, особено зимата. Фиатът е една от малкото коли които съм карал, при която покрай педалите има достатъчно място за левия крак, да си почива докато не се ползва. Освен това близостта на педалите един до друг има предимство, когато се налага с един крак да се натискат два педала /спирачка и газ, на някой баир/, Макар че това се случваше по-често с руските возила, дето постоянно трябваше да им се крепят оборотите, че да не гаснат.
                                Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                                Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X