Стига с тея БМВ-ета - да сравняваме по издръжливост с японска или френска кола, може и с по-скоро румънска отколкото френска, и по-скоро турска отколкото италианска и да са от еднакъв клас все пак.По-скъпите по-рядко ли се чупят? Ако се купят едно ново ауди и един нов фиат - по-малко ли ще му излиза откъм части разхода за да достигне до пробег от 300 км. примерно - ако еднакво се кара и всичко друго е еднакво, като натоварване и пътища и.т.н.Темата е за надеждност и практичност не за спортни качества нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обективно за ФИАТ
Collapse
X
-
Princo написа:Просто да се сравнява Фиат и БМВ няма смисъл . БМВ са си резачки ... но не всеки може да си позволи ... харчат като лами,скъпа подръжка ...forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
///// написа:С беемве можете да сравнявате ланчия или алфа ромео! Но в никакъв случай - фиат! Е аз при всички положения ще избера алфата!forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
SHB не знам какви хубави материали видя в BMW. Говоря за коли до 2000 година. И все се чудя какво им е на материалите във Фиат. Поне на моето браво нямам никакви проблеми с материалите на салона за сега. BMW може и да имат вървежни коли, но са с двигатели над 2,5 литра. До там са си куци повечето. Поне според мен. Новите баварки ми харесват като вид, но по-старите са пълни дървета като дизайн, особено отвътре. Това е лично мнение все пак, на всеки човек вкуса е различен. Относно чупенето - всичко е на късмет, а пък новите коли се чупят доста повече от по-старите. Няма значение дали е Фиат или BMW или Опел, Форд, VW и т.н. На някои им се чупи едно на други друго, в крайна сметка всички се чупят. Въпроса е колко ти е кеф да си караш колата. Всеки път като си сядам в моята и ми е кеф. Всички приятели ми казваха да не си взимам фиат, че били боклуци и т.н. В момента всеки иска да кара бравото като ходим някъде, особено тези които бяха най-против него.niko_ymn какво си сменил по твоята кола.
Коментар
-
Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре - външно и маншони и на тях каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),предното стъкло се пука като го завали дъжда ако е напечена колата (ново-старо все по 100 лева),пръскалките се запушили,антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),броните ми и двете са спукани защото не са достатъчно еластични - а на колата дето ме е бутнала не личи да е имало допир с мене;не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка с такъв съединител как ви се вижда разхода, (а читав с-л. за 350-400 лева + 100 за поставяне пак ли се води като евтина част)?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...
Коментар
-
niko_ymn написа:Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре и маншони и на каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
vsd написа:SHB не знам какви хубави материали видя в BMW. Говоря за коли до 2000 година. И все се чудя какво им е на материалите във Фиат. Поне на моето браво нямам никакви проблеми с материалите на салона за сега. BMW може и да имат вървежни коли, но са с двигатели над 2,5 литра. До там са си куци повечето. Поне според мен. Новите баварки ми харесват като вид, но по-старите са пълни дървета като дизайн, особено отвътре. Това е лично мнение все пак, на всеки човек вкуса е различен. Относно чупенето - всичко е на късмет, а пък новите коли се чупят доста повече от по-старите. Няма значение дали е Фиат или BMW или Опел, Форд, VW и т.н. На някои им се чупи едно на други друго, в крайна сметка всички се чупят. Въпроса е колко ти е кеф да си караш колата. Всеки път като си сядам в моята и ми е кеф. Всички приятели ми казваха да не си взимам фиат, че били боклуци и т.н. В момента всеки иска да кара бравото като ходим някъде, особено тези които бяха най-против него.niko_ymn какво си сменил по твоята кола.
Коментар
-
niko_ymn написа:Изпускателен колектор,ауспуси - дългия пакет,мека връзка - след това отделно с гума за висене на ауспуси,гърне вместо катализатора - пак в отделен ремонт (ако имал бих пари на куп навъднъж нова кола да бях взел),чистен стъпков мотор, накрая нов акумулатор и ламбда сонда от по-нова брава,масло и всички видове филтри наведнъж - маслен, горивен, въздушен за двг, поленов за купето,съединител комплект, масло на скоростна, маншони и семеринги покрай нея,каре - външно и маншони и на тях каретата,носачи, кормилни накрайници и беалетки - наведнъж,крушки и бошони по няколко пъти все една и съща на къси предни, играчка с преплетени токове отзад поради лош контакт,разни фитинги и маркучи на климатика заедно с пълненето на същия,масълцето на серво управлението на волана,издраскани пластмаси,откършен щото е много здрав пепелник-преден и поради липса на такъв и задния,строшено странично огледало заедно с триъгълника му - защото е отказало да се сгъне,чистачки (това може да не се брои),предното стъкло се пука като го завали дъжда ако е напечена колата (ново-старо все по 100 лева),пръскалките се запушили,антифриз (това също не го броим но го вмъквам като разход, който ако е нова нямаше да го има),лети джанти с летни гуми и зимни гуми (това също не е от марката на колата),броните ми и двете са спукани защото не са достатъчно еластични - а на колата дето ме е бутнала не личи да е имало допир с мене;не съм сменил само ангренажа от обичайните заподозрени защото по сервизна книжка, и при преглед на същия си личи, че е сменен преди 28 хил. км.ремонтите във потопяемата помпа дето маркучето спира да подава и се чудим ко става, а за показанието на нивото и съскането кво да говорим ...не ми се прави сметка що пара е глътнала, еле ако добавим и горивото към тая сметка - като гледате как гори според вас за малолитражка с такъв съединител как ви се вижда разхода, (а читав с-л. за 350-400 лева + 100 за поставяне пак ли се води като евтина част)?От кое да съм доволен като цена, че всеки тампон на двигателя ми е 60 до 70 лева, а на голф сигурно е под 20, пък те са три - 150 лв прави тяхния комплект без труда (www.axm-auto.com), поради хубави скоростни кутии и съединители ?На трактор по-лесно влиза на задна скорост.От кое да съм доволен?всички типични магарии мойта ги е проявила и вече са отстранявани,къде успешно къде не чак толкова ...BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Е ще извиняваш,ама купето не можеш да го сравняваш с другите фиати.То е все пак флагмана.по-по-най.Ще подкрепя колегата niko,това са си бая ремонти,ако ще и консумативи да са,нито гърнета,нито съединител се сменят толкова често,камо ли пък за толкова време да ти се наложи всичките...Това за скоростите е абсолютно така-задна влиза с повторно натискане не съединителя и обикновенно не е от първия път,от втора на първа само спряла...Амортисьори предни са сменяни юли миналата година.Сега десния си е абсолютно заминал-1 год. точно.А имам познати дето само смениха масло и ремъци и си свиркат.
Коментар
-
Значи ауди А4 на 150 000 сменя 8 алуминиеви носача, две щанги и накрайници! Типо-то - на 200 000 - носачи и амортисьори! Да спомена ли разликата в цените? А за смяната на ангренажите да говоря ли?Колега, аз моите амортисьори съм сменил с монро - до тук колегите, които са ми карали типо-то се чудят как е възможно ни хлоп ми троп! Оприличават техните на цигански каруци, спрямо моето! Ама сложил Кофап или Виктор или както там се казват! Каня те и теб на тест драйв да видим за какво ще се захванеш! И помни, че в началото бе типо-то!
Коментар
-
SHB написа:Нека бъдем честни-почти всички марки имат вървежни модели, и фиат и рено и опел и БМВ ,какво 318 IS не върви ли?Пък нито е над 3 литра,пък даже не и шестак.Но въпроса е колко фиата има с 4 литров мотор?Щото БМВ-та има i V12.....И при тези модели просто няма място за сравнение.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар