Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обективно за ФИАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обективно за ФИАТ

    Знам, че тук са се събрали само върли фенове на тази марка, но все пак, ако трябва да бъдете искрени, какви са според вас недостатъците на фиатчетата и защо те са най-евтини от всички останали западни коли? Знам какво ще ми отговоря онези от Горубляне - чувал съм го вече доста пъти - "италианска кочина", но това поне според мен не е вярно. Дайте някакво обективно мнение, моля!Темата беше поместена в неподходящ раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org.

    #2
    Имаш право. По улиците като че ли по-рядко могат да се видят фиати. За сметка на това пък разни съмнителни фордове и пра-стари БМВ-та - бол.

    Коментар


      #3
      Re: Обективно за ФИАТ

      Мареата написа:
      Знам, че тук са се събрали само върли фенове на тази марка, но все пак, ако трябва да бъдете искрени, какви са според вас недостатъците на фиатчетата и защо те са най-евтини от всички останали западни коли? Знам какво ще ми отговоря онези от Горубляне - чувал съм го вече доста пъти - "италианска кочина", но това поне според мен не е вярно. Дайте някакво обективно мнение, моля!
      недостатъка който аз намирам е в некачествената сглобка на детайлите в салона и евтините материали всичко друго си е ок частите са на водещи европейски производители като бош, магнети марели, боге и т.н тоест всичко което се използва за първоначално вграждане и при немските коли така че мисля по нищо не отстъпват на тях даже имат предимсво много по красиви са
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        аз мога от моя гледна точка да кажа какво е слабо на фиат и предимно на уно. Значи имат проблем с ходовата част която за нашите пътища се разбива доста барзи4ко, също така и амортисиорите барзо изтарват ако не са някои по особенни. Скоростните им кутии сащо не тарпят много ръчкане защото и те здават багажа. Откам теникии аз сам доволен защото не е почнала да избива ръждата но за по стария модел преди 89 там си гният вратите. За дизеловия двигател мога да кажа само едно че е много добър защото на -10 градуса с компресия 17-18 да пали си е направо постижение след като заводски компресията е 32 някаде, за разлика то форд които зимата палят само с фиат отпреде който ги дърпа за да запали . Аз с това съм се сбласквал и исказах мнението си

        [Skype - FIAT_FREAK

        Коментар


          #5
          плюсовете главно са в дизайна, комфорта и в "усещането" за колата...минусите са огромно количество бъгове, слабо окачване, за бг де...според мен това че италиянските "кочини" са ефтини си е предимство от където и да го гледаш
          "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

          Коментар


            #6
            NIGHT^WALKER написа:
            аз мога от моя гледна точка да кажа какво е слабо на фиат и предимно на уно. Значи имат проблем с ходовата част която за нашите пътища се разбива доста барзи4ко, също така и амортисиорите барзо изтарват ако не са някои по особенни. Скоростните им кутии сащо не тарпят много ръчкане защото и те здават багажа. Откам теникии аз сам доволен защото не е почнала да избива ръждата но за по стария модел преди 89 там си гният вратите. За дизеловия двигател мога да кажа само едно че е много добър защото на -10 градуса с компресия 17-18 да пали си е направо постижение след като заводски компресията е 32 някаде, за разлика то форд които зимата палят само с фиат отпреде който ги дърпа за да запали . Аз с това съм се сбласквал и исказах мнението си
            Значи само мога да ви кажа, че всички тези лоши неща казани за техниката са - ама тотално НЕверни! Много е просто: Купувачите не познават автомобилната история, която при италианските автомобили е тясно свързана с автомобилния спорт! Примерно - може и ламарините да са им по-тънки и слаби (и то не на всички модели), но колите са по-леки, съответно пък са по-бързи. Окачването е по-твъро и можеби возията малко по-лоша, но пък колата е по-стабилна! За здравината на окачването обаче това не е вярно! (Ох как мразя да обяснявам това стотици пъти, но ще го направя за вас феновете на Фиат) Например моето и всички други Типота, окачването (носачите) са направени от чугун, за сравнение на ФВ Голф са направени от скапана ламарина! Възсядал съм бордюр с 30км/ч и след смяна на спукана гума съм се прибирал без никаква видима повреда! За сравнение познат с ФВ Голфер при същата ситуация се беше разчекнал до неузнаваемост!! (Смени всичко!) + калник и фар :P Що се отнася до двиг. и скоростната кутия, те определено са по здрави от тези на немските автомобили, но истината е, че повечето шофьори на италиански автомобили са млади с гореща кръв и без достатъчно опит, да не кажа направо некадърни.. Съответно - счупват колата (макар и с повече усилие и тъпота), продават я на някой бълък дето си разваля също мнението за италмобилите, пък първият си купува немска и вика "Много е здрава!" И въобще много силна страна на ’италмобилите’ е динамиката на пътя, което значи и сигурност при извънредни ситуации! А тъпите клиенти (с извинение), слушат какво се чува в купето по дупките на строшения асфалт тропането и скърцането на (леките обаче) пластмаси мнението на "специалистите" от Горубляне и викат ’кофти е’! Ми кат ти е кофти, купи си немско, влез у некой бърз завой оплети се па се хакни некъде!! Тогава обаче за съжаление вече не е сред живите за да ви каже коя кола е по-хубава!!
            Shumi's trainer! /Tipo 1.6 i.e. DOHC 90hp/
            /Dedra 1.8 i.e./

            Коментар


              #7
              Виж сега аз ти казвам с какво сам се сбласквал и предпочитам фиата пред голф или форд защото и такива сам карал и форда за 2000км изяждаше гумите а на брат ми голфа е подвижна влакова композиция щото трака повече от една такава. За носачите не съм казал нищо здрави са но относно болтовете просто барзо се попиляват с нашите дупки не че и другите не се разглобяват по патя но мисалта ми е такава че по лесно се раздранква от опел например. А за това за скоростната кутия сигорно си прав защото моята кола беше новнос и естествено без масло в скоростната кутия е то оставаше и да не е заминала ама то такава кола или се кара от 18 годишен новобранец или от жена което е почти същото. въпреки това аз съм твърдо решен пак да си взема Фиат.

              [Skype - FIAT_FREAK

              Коментар


                #8
                Нищо лично! Моля те извини ме ако съм те обидил! Това просто е едно малко по-силно мнение и обяснение в отговор на това защо автомобилите от концерна "Фиат" (което незначи само Фиат, а и Алфата и Ланчата) не се продават добре и на световният пазар!! Знам, че тук все пак всички сме фенове!
                Shumi's trainer! /Tipo 1.6 i.e. DOHC 90hp/
                /Dedra 1.8 i.e./

                Коментар


                  #9
                  Моето мнение че всички марки автомобили са почти еднакви,проблема е че караме автомобили втора ръка и техническото им състояние зависи от предишния собственик,а относно цената,например има Фиат Брава за 4000 лв/който си го купи ще му побелее косата/, а в много добро техническо състояние същата кола струва 7500 и няма да има никакви проблеми.Това се отнася за Опел,Форд,Фолксваген и т.н.Няма лоша или добра марка кола.

                  Коментар


                    #10
                    chuni написа:
                    Моето мнение че всички марки автомобили са почти еднакви,проблема е че караме автомобили втора ръка и техническото им състояние зависи от предишния собственик,а относно цената,например има Фиат Брава за 4000 лв/който си го купи ще му побелее косата/, а в много добро техническо състояние същата кола струва 7500 и няма да има никакви проблеми.Това се отнася за Опел,Форд,Фолксваген и т.н.Няма лоша или добра марка кола.
                    Макар да има резон в т’ва дет казваш имайки предвид техн. развитие на западните страни и конкуренцията в пазарната икономика на капиталистическият свят, мога да ти опонирам със сравнително пресен пример преди три-четири години!! Трите други марки дет си изредил са ми любими - ама ’изотзад-напред’ в класацията ми!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 И понеже все пак Форд оглавява Долната ми класация ето за какъв случай иде реч:Мой добър приятел притежаваше Форд Сиера 2.0 преди въпросният период! Един слънчев ден докато си карал му позамирисало на бензин. Обезпокоен от това, той спрял отстрани в отбивка на пътя в града, като решил да надникне какво се случва под предния капак. Когато отворил капака на своето возило, за негова изненада открил, че горивопровода на безина се е пробил в близост до делкото! Понечвайки да реагира като изключи двигателя, колата му избухнала в пламъци! Веднага той и двама други случайни автомобилисти се включили в спасителната операция на Форда с пожарогасителите си но уви успяли да я загасят, чак когато изкочил съвестен гражданин с кофа вода от близкото заведение... 100% от двигателя бил унищожен както и почти половината от интериора на колата!! Няколко месеца преди това обаче, аз имах неблагоразумието да карам три дена моето Типо (произведено една година след сиерата) с пожарогасител под ръка докато накрая не засмърдя доста много на бензин! (Тогава имах адски много друга работа) Оказа се, че през цялото това време бензин е текъл пак от същото място, но горивопроводът при Фиат Типо не минава покрай делкото, а точно от другата страна на двигателя! (Делкото отдясно, горивопроводят отляво на двигателя!) Дали това е изиграло решаваща роля отговорете си сами!! Това с което италианските автомобили са напред не се отнася просто до определени качества на колата, а до цялостна философия на изграждането автомобил, както и до дългогодишни традиции оформени благодарение успехите на италианските марки в автомобилните спортове!! Иначе моята Дедра струваше 2500лв. поради проблем в елктрониката, който предните собственици и диагностиците не могли да решат!! А аз го оправих за 3-4 дена! Иначе без повредата сигурно щеше да си я купи някой друг за 3,5 или 4 хил. лева, а можеше и въобще да не искат да я продават!! Но нали и аз понякога трябва да извадя късмет!! Мога да ви разказвам и за ФВ и Опел, но времето ми малко е ограничено... Сигурно някой друг път!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                    Shumi's trainer! /Tipo 1.6 i.e. DOHC 90hp/
                    /Dedra 1.8 i.e./

                    Коментар


                      #11
                      ... а толкова хубаво разказваш

                      Коментар


                        #12
                        За проблеми ми е рано да се каже, защото карам само сравнително нови коли!Ограничавам се в експлоатацията само с консумативи и гориво.

                        Коментар


                          #13
                          lovelyBoy написа:
                          chuni написа:
                          Моето мнение че всички марки автомобили са почти еднакви,проблема е че караме автомобили втора ръка и техническото им състояние зависи от предишния собственик,а относно цената,например има Фиат Брава за 4000 лв/който си го купи ще му побелее косата/, а в много добро техническо състояние същата кола струва 7500 и няма да има никакви проблеми.Това се отнася за Опел,Форд,Фолксваген и т.н.Няма лоша или добра марка кола.
                          Макар да има резон в т’ва дет казваш имайки предвид техн. развитие на западните страни и конкуренцията в пазарната икономика на капиталистическият свят, мога да ти опонирам със сравнително пресен пример преди три-четири години!! Трите други марки дет си изредил са ми любими - ама ’изотзад-напред’ в класацията ми!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 И понеже все пак Форд оглавява Долната ми класация ето за какъв случай иде реч:Мой добър приятел притежаваше Форд Сиера 2.0 преди въпросният период! Един слънчев ден докато си карал му позамирисало на бензин. Обезпокоен от това, той спрял отстрани в отбивка на пътя в града, като решил да надникне какво се случва под предния капак. Когато отворил капака на своето возило, за негова изненада открил, че горивопровода на безина се е пробил в близост до делкото! Понечвайки да реагира като изключи двигателя, колата му избухнала в пламъци! Веднага той и двама други случайни автомобилисти се включили в спасителната операция на Форда с пожарогасителите си но уви успяли да я загасят, чак когато изкочил съвестен гражданин с кофа вода от близкото заведение... 100% от двигателя бил унищожен както и почти половината от интериора на колата!! Няколко месеца преди това обаче, аз имах неблагоразумието да карам три дена моето Типо (произведено една година след сиерата) с пожарогасител под ръка докато накрая не засмърдя доста много на бензин! (Тогава имах адски много друга работа) Оказа се, че през цялото това време бензин е текъл пак от същото място, но горивопроводът при Фиат Типо не минава покрай делкото, а точно от другата страна на двигателя! (Делкото отдясно, горивопроводят отляво на двигателя!) Дали това е изиграло решаваща роля отговорете си сами!! Това с което италианските автомобили са напред не се отнася просто до определени качества на колата, а до цялостна философия на изграждането автомобил, както и до дългогодишни традиции оформени благодарение успехите на италианските марки в автомобилните спортове!! Иначе моята Дедра струваше 2500лв. поради проблем в елктрониката, който предните собственици и диагностиците не могли да решат!! А аз го оправих за 3-4 дена! Иначе без повредата сигурно щеше да си я купи някой друг за 3,5 или 4 хил. лева, а можеше и въобще да не искат да я продават!! Но нали и аз понякога трябва да извадя късмет!! Мога да ви разказвам и за ФВ и Опел, но времето ми малко е ограничено... Сигурно някой друг път!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                          Всяка марка автомобил или съответната модификация си има плюсове и минуси това имам предвид,а иначе до утре може да си разказваме случки.С добри чувства да не се засегнеш :D :D :D

                          Коментар


                            #14
                            Абе не знам ама аз също мога да споделя доста информация от личен опит. Бях притежател на Типо 1.4 около 3 години през които изминах около 45-50000км. Ремонти които съм правил за този период:- Смяна на термостат- Смяна на водна помпа- Маншон- накрайник ( който смених по принуда, защото го ударих в някакъв камък при каране off road)- консумативи - масла, ангренажен ремък, 1път свещи, гумиКакто забелязвате ремонти по ходовата част не съм правил, което за тези километри мисля че си говори достатъчно за нея. Моного зависи от карането, аз лично мога да кажа че се грижа добре за автомобилите си и те съответно ми се отблагодаряват Така че човек ако попадне на запазен автомобил и след това се грижи за него подобаващо - няма проблеми!!!
                            FIAT and NIN the best combination...

                            Коментар


                              #15
                              Може ли аз да се включа? От скоро карам Fiat Bravo, и преди покупката доста ходих и се чудих какво да взема. Много приказки чух и много коли видях за който ми гарантираха че са хубави, но нито една свясна дума за Фиат. Вие знаете какви са приказките по техен адрес. Значи Bravoto го взех много случайно, просто реших да пробвам колата защото не бях карал такава до момента, честно като се качих и покарах малко просто разбрах как хората приказват разни неща без да се замислят, и как заблуждават околните. За сега съм много доволен от колата и честно казано не бих си купил фв или форд ( говоря за коли от този клас ). Нашите коли са много напред в теническо отношение от другите на тези години. Да не говорим за дизайн. Благодаря

                              Коментар

                              Working...
                              X