Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нови цени на горивата. Преценете дали да зареждате до горе!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    С точност +/- 1 ден - около 4-ти Август или 11-ти Август - цените ще тръгнат надолу. Хайде да видим дали ще позная. (Ако през това време има протест да не си помислите, че цените тръгват надолу в резултат от протеста).
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      niko_ymn написа:
      С точност +/- 1 ден - около 4-ти Август или 11-ти Август - цените ще тръгнат надолу. Хайде да видим дали ще позная. (Ако през това време има протест да не си помислите, че цените тръгват надолу в резултат от протеста).
      А до тогава ще останат така или ще продължът още нагоре? :D
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        Дори и да се вдигнат още малко - няма да достигнат нивата от миналото лято (дори не варвам да достигне 100 долара барела, а ще съм изумен ако на дребно цените са като миналогодишните).Есента и особено зимата ще си проличи в резултат на кризата колко е ниско търсенето и като свърши сезона на комбайните ще има пак тенденция към 40 долара за барел, която може да се задържи до нова година.Оф, пиша глупости вече - това са неща, които зависят от милион вида фактори и ще е цяло чудо ако някои може да ги предвиди.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          ... но нищо не пречи да се надяваме да си прав :D

          Fiat Bravo T-Jet 120

          Коментар


            "Нигерийската основна военна група Движение за еманципация на делтата на Нигер, пое отговорност в петък за бомбардиран петролен тръбопровод, управляван от Италианската компания Ени в южната област Bayelsa."Ето един фактор, като тази новина, действащ в посока нарастване на цените.Актуални цени на дребно (повишаването е било с 4, а не с 5 ст за бензина):А95Н - 2,03 лв; А98Н - 2,21; Дизел - 1,87 лв; ПрпанБутан - 0,91 лв;
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              Пействам тук една интересна статия за ПРОПАН ... и малко по-късно ще се опитам да я преведа. Много добре е описано защо така се е движела цената:
              by_Derek_Hardy написа:
              "This year fairly cold weather in January produced firm demand for North Sea tonnes of propane, as during the winter months propane is primarily used as a heating fuel in Northwest Europe.Spot CIF prices reacted to this demand and moved upwards sharply from the low $370’s/mt in early January to the mid $550’s/mt by the end of the month.CIF prices stayed above $500/mt until the last week of February as heating demand began to fall.During the summer months demand for propane as a heating fuel declines rapidly and cargoes of North Sea propane are then used as an alternative petrochemical feedstock to naphtha, providing the propane price is at a discount to the naphtha.Initially petrochemical buyers of propane were prepared to pay above 90% of naphtha for spot tonnes, but as the second quarter of this year progressed this value gradually decreased, resulting in the subsequent fall in CIF prices from around $380/mt in early April to the low $340’s/mt by the end of April.In late May and the first half of June , however, higher crude has pushed naphtha upwards, which in turn has resulted in higher North Sea propane values with current price levels in the $480’s/mt."
              ... и превод:"Тази година доста студеното време през януари, предизвика стабилно търсене на тонове пропан от Северно море, тъй като по време на зимните месеци пропана основно се използва като гориво за отопление в Северозападна Европа. Спот (за незабавна доставка) цените с франкировка CIF реагираха на това търсене и се преместиха рязко нагоре от ниското $ 370 на Метричен Тон в началото на януари до средано $ 550 / МТ към края на месеца. CIF цените останаха над $ 500/mt до последната седмица на февруари, когато търсенето за отопление започна да пада. През летните месеци търсенето на пропан като гориво за отопление спада бързо и товари от Северно морски пропан след това се използват като алтернатива нефтохимическа суровина заместител на нафтата, при условие, че цената на пропана е по-изгодна спрямо на нафтата. Първоначално нефтохимически купувачи на пропан бяха готови да платят над 90% от цената на нафтата за тон при незабавни доставки, но с хода на второто тримесечие на тази година, тази стойност постепенно намаля, което води до последващ спад на CIF цените от около $ 380/mt в началото на април до $ 340 най-ниско за тон в края на април. В края на Май и първата половина на Юни, обаче, по-скъпия суров позиционира нафтата нагоре, което на свой ред доведе до по-високи стойности за Северно морския пропан с текущи ценови нива от $ 480 / МТ."
              Прикачени файлове
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                Суровия тръгнал надоло. Сега естествено монополистите ще се направят на разсеяни и известно време ще протакат и няма да смъкват своите цени и ще си измислят нужните оправдания - къде с долара, къде със сроковете на доставка. Само дали синоптиците ще прогнозират още хладно лято и мека зима и да вземат най-после прогнозите и реалностите да направят впечатление на политиците ... Имам информация, че в Румъния Бензина е около 3,60 леи по 0,46 лева за лея - значи около 1,66 лева/л на дребно.No comment.
                Прикачени файлове
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    batproho написа:
                    Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.
                    не е вярно, когато леята беше 55-60 ст. цената в Румъния беше по-скъпа, отколкото в България. По-ниската цена в момента идва от по-евтината лея.
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме.......
                      "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                      Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                      Коментар


                        cenitel написа:
                        (като работещ в лукойл финансов експерт)
                        Еха, Здрасти колега

                        Коментар


                          ele написа:
                          batproho написа:
                          Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.
                          не е вярно, когато леята беше 55-60 ст. цената в Румъния беше по-скъпа, отколкото в България. По-ниската цена в момента идва от по-евтината лея.
                          И да е било така, било е за кратък период от време.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            cenitel написа:
                            колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме.......
                            Не те знам какъв експерт си,но като ти чета поста явно българският език не е бил от любимите ти предмети.Ако не ти е трудно,редактирай си поста,че да можем да разберем за какво става дума.
                            Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                            "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                            Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                            Коментар


                              cenitel написа:
                              колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме.......
                              Ние ще мълчим, но тези на които казваме не пазят тайна. Ей, ние бургазлии в този форум можем да си помагаме много. И аз знам много тайни и Доннна също...и ти също и други също.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                Не сте написали нищо, което да не знаем и по косвени пътища. Мисля, че е преувеличено нисък процента от 25% ... и мармоти на шоколадената линия.Я да видим днес какви ценички сте ни подготвили ...http://www.lukoil.bg/Lukoil/Main.do?...ey=1744-35Ще изровя от някъде нивата на ставките за акциз и ДДС в другите страни от ЕС и ще видиш за ко стаа въпрос. Когато леята беше скъпа съм ходил лично в Румъния и сам съм си смятал с калкулатора, че тогава цените излизаха същите като при нас (а не по-високи), а сега с евтина лея вече нещата са много по-различни. Леята е вързана за долара, а лева за Еврото. Когато долара пада, цената в долари на суровината пада, цените на дребно в съседките падат - не мога да разбера що за стратегия има тука у нас - да се продава колкото се може по-малко ? ... и да се прави максимум печалба от единица? ... независимо колко свити ще станат оборотите. Нещо е сбъркано в цялата система, или можеби не?Аз лично съм убеден, че може да се мине на метанол добиван от захарни и пшенични култури и това е само въпрос на време. Ако имат малко прозорливост петролните гиганти ще направят тази стъпка първи преди да са излязли от пазара, същото се отнася и за био-дизела.Държавната комисия за енергийно и водно регулиране ще обяви съвсем скоро точния процент намаление предвидено за 01.07.2009 - за цените на природния газ, парното и електроенергията. Чували сме за взаимно заменяеми стоки нали? Метановите уредби пак ще имат смисъл.
                                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                                Коментар

                                Working...
                                X