С точност +/- 1 ден - около 4-ти Август или 11-ти Август - цените ще тръгнат надолу. Хайде да видим дали ще позная. (Ако през това време има протест да не си помислите, че цените тръгват надолу в резултат от протеста).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови цени на горивата. Преценете дали да зареждате до горе!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
niko_ymn написа:С точност +/- 1 ден - около 4-ти Август или 11-ти Август - цените ще тръгнат надолу. Хайде да видим дали ще позная. (Ако през това време има протест да не си помислите, че цените тръгват надолу в резултат от протеста).Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Дори и да се вдигнат още малко - няма да достигнат нивата от миналото лято (дори не варвам да достигне 100 долара барела, а ще съм изумен ако на дребно цените са като миналогодишните).Есента и особено зимата ще си проличи в резултат на кризата колко е ниско търсенето и като свърши сезона на комбайните ще има пак тенденция към 40 долара за барел, която може да се задържи до нова година.Оф, пиша глупости вече - това са неща, които зависят от милион вида фактори и ще е цяло чудо ако някои може да ги предвиди.
Коментар
-
"Нигерийската основна военна група Движение за еманципация на делтата на Нигер, пое отговорност в петък за бомбардиран петролен тръбопровод, управляван от Италианската компания Ени в южната област Bayelsa."Ето един фактор, като тази новина, действащ в посока нарастване на цените.Актуални цени на дребно (повишаването е било с 4, а не с 5 ст за бензина):А95Н - 2,03 лв; А98Н - 2,21; Дизел - 1,87 лв; ПрпанБутан - 0,91 лв;
Коментар
-
Пействам тук една интересна статия за ПРОПАН ... и малко по-късно ще се опитам да я преведа. Много добре е описано защо така се е движела цената:by_Derek_Hardy написа:"This year fairly cold weather in January produced firm demand for North Sea tonnes of propane, as during the winter months propane is primarily used as a heating fuel in Northwest Europe.Spot CIF prices reacted to this demand and moved upwards sharply from the low $370’s/mt in early January to the mid $550’s/mt by the end of the month.CIF prices stayed above $500/mt until the last week of February as heating demand began to fall.During the summer months demand for propane as a heating fuel declines rapidly and cargoes of North Sea propane are then used as an alternative petrochemical feedstock to naphtha, providing the propane price is at a discount to the naphtha.Initially petrochemical buyers of propane were prepared to pay above 90% of naphtha for spot tonnes, but as the second quarter of this year progressed this value gradually decreased, resulting in the subsequent fall in CIF prices from around $380/mt in early April to the low $340’s/mt by the end of April.In late May and the first half of June , however, higher crude has pushed naphtha upwards, which in turn has resulted in higher North Sea propane values with current price levels in the $480’s/mt."
Коментар
-
Суровия тръгнал надоло. Сега естествено монополистите ще се направят на разсеяни и известно време ще протакат и няма да смъкват своите цени и ще си измислят нужните оправдания - къде с долара, къде със сроковете на доставка. Само дали синоптиците ще прогнозират още хладно лято и мека зима и да вземат най-после прогнозите и реалностите да направят впечатление на политиците ... Имам информация, че в Румъния Бензина е около 3,60 леи по 0,46 лева за лея - значи около 1,66 лева/л на дребно.No comment.
Коментар
-
Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме......."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
-
mnpenchev
-
ele написа:batproho написа:Ами то цените на горивата в Румъния са си по-ниски от край време.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
cenitel написа:колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме.......Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
cenitel написа:колегата sandeto е прав,човека ти го е казал,но не тие казал цялата истина(като работещ в лукойл финансов експерт)казвам-петролните компании си имат асоциация пред която всички си опр цената за да няма дъмпинг в големите фирми или представителства.За бг имаме акцизи и данъци-които казвам са доста над нормалното.Да политиците казват че имаме ниски данъци спрямо европа-ама ето в румъния (с малко петрол) дори там минималната заплата е с 100 ежро повече и по реална статистика само 10% работят само за тази заплата и на минимални доходи а там е около 1,50 в бг левове бензина.Тък в бг има наистина печалба около 20-25% на казано по просто 1000 литра.Но петролните фирми са силни докато имат петрол,а той вече не е бъдещето.Да не годорим,че в много страни по света за еко колите не се плаща данък(имаш малки придобивки).А от 2015 се говори сред средите в петролната индустрия ще работи за както се казва между нашите среди за формула едно и само много богатите колекционери.Но аз като експерт мога да кажа,че след 8-10 години когато наистина няма да е актуален бензина ще е евтин,защото ще са малцина с бензинови коли.И все пак казвам-цената на петрола за литър има поне 20-25 % надценка и понякога се спекулира.И да мълчите пред шефовете,че разберат ли ме.......A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Не сте написали нищо, което да не знаем и по косвени пътища. Мисля, че е преувеличено нисък процента от 25% ... и мармоти на шоколадената линия.Я да видим днес какви ценички сте ни подготвили ...http://www.lukoil.bg/Lukoil/Main.do?...ey=1744-35Ще изровя от някъде нивата на ставките за акциз и ДДС в другите страни от ЕС и ще видиш за ко стаа въпрос. Когато леята беше скъпа съм ходил лично в Румъния и сам съм си смятал с калкулатора, че тогава цените излизаха същите като при нас (а не по-високи), а сега с евтина лея вече нещата са много по-различни. Леята е вързана за долара, а лева за Еврото. Когато долара пада, цената в долари на суровината пада, цените на дребно в съседките падат - не мога да разбера що за стратегия има тука у нас - да се продава колкото се може по-малко ? ... и да се прави максимум печалба от единица? ... независимо колко свити ще станат оборотите. Нещо е сбъркано в цялата система, или можеби не?Аз лично съм убеден, че може да се мине на метанол добиван от захарни и пшенични култури и това е само въпрос на време. Ако имат малко прозорливост петролните гиганти ще направят тази стъпка първи преди да са излязли от пазара, същото се отнася и за био-дизела.Държавната комисия за енергийно и водно регулиране ще обяви съвсем скоро точния процент намаление предвидено за 01.07.2009 - за цените на природния газ, парното и електроенергията. Чували сме за взаимно заменяеми стоки нали? Метановите уредби пак ще имат смисъл.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар