130 посредата на датчика...но взе да губи мощност и да трака ДВГ-то! още не знам от какво е!Трака на метал...казаха, че може да е някой вал...или бутало...или в най - добрия случай стопена свещ! Аз не съм запознат никак с двигателите и нз какво ще е.... нищо квото такова...такъв ми бил късмета! Яд ме е само че на сумати хора съм намерил коли и се оказаха супер в буквален смисъл...а мойта .....!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И аз да се похваля.... ;)
Collapse
X
-
deadairplane
-
Ето това е скалата ако ти е стигнала 100 градуса на градско не се притеснявай но ако е качила нагоре ... може би има нещо. Може да има нещо запушено по радиаторчето или по каналите за охлаждането му. За тракането може да идва от вариатора те обикновено тракат като дизелов мотор, когато не е наред.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
До 100 градуса е дигнала значи...но загуби мощност...педала до дупка а скороста си пада...и спрях!след това 1-2 пъти е припалихме и тракаше на метал...замириса на нещо изгоряло!Lancia Lybra 2,4JTD '03
Фиат Браво 1.9TD75 '97
Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex
Коментар
-
Лампата на инжекциона не светна ли?Да не би да е прескочил ангренажния ремъки да се е получило това което не ти пожелавам? Това е само мое предположение! А обърна ли внимание на налягането на маслото колко Бара беше?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
standox_ написа:Няма налягане на маслото.Дигаше се само като подам газ...иначе губи обороти и не дига налягане на масло! Ремъците са здрави, гледахме ги!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
М купето е купено уж от Варна преди месец и го продадоха понеже отварят магазин за дрехи и им трябва комби...!Колко е вярно нз...няма значение..примирих се, че ще давам пари за ремонт и това е...няма значение дали са ме излъгали или не..!Станалото станало!Проблема още нз какъв е!Майсторите заети! утре сутрин ще го погледнат и ще се разбере.Предполага се, че са някакви лагери и ремонта ще е около 600лв., което е поносимо за мен засега! Колата е много запазена! интериор, екстериор и т.н.! Спазарих я за 5200лв.!има си СД плеар с колони, сменено е маслото, нов акумолатор, газов инжекцион монтиран в Италия.За тази цена беше ясно, че на колата и има нещо...но не го предвидих! Нищо сега ще си я оправя и ще си я карам с кеф!Поне се надявам де..Lancia Lybra 2,4JTD '03
Фиат Браво 1.9TD75 '97
Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex
Коментар
-
Toва са плъзгащи лагери на колянов вал.Не е сигурно,но 95% по признаците, които казваш е това.Факт е, че когато колата загрее маслото става по-течно ако мога така да се изразя(по-нисък вискозитет) и не може да уплътни разстоянието между шииката на вала и лагера на буталото.Само за информация - биелни лагери - 20 лв.Основни лагери -32 лв.Шлайфане на вал - 80-100 лева.Излиза, че за труд ти искат 450 лв??????? Имай впредвид, че при тази операция не се сваля двигателя, а само картера.Ти решаваш дали да си подариш парите...помисли си.Аз на твое място бих си сменил маслото първо.Ако е Селениа Голд или някое друго такова тънко нищо чудно да ти тракат лагерите.Имай впредвид, че 1.5 бара е мин. граница за налягане на маслото.Може и по-добре== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Toва са плъзгащи лагери на колянов вал.Не е сигурно,но 95% по признаците, които казваш е това.Факт е, че когато колата загрее маслото става по-течно ако мога така да се изразя(по-нисък вискозитет) и не може да уплътни разстоянието между шииката на вала и лагера на буталото.Само за информация - биелни лагери - 20 лв.Основни лагери -32 лв.Шлайфане на вал - 80-100 лева.Излиза, че за труд ти искат 450 лв??????? Имай впредвид, че при тази операция не се сваля двигателя, а само картера.Ти решаваш дали да си подариш парите...помисли си.Аз на твое място бих си сменил маслото първо.Ако е Селениа Голд или някое друго такова тънко нищо чудно да ти тракат лагерите.Имай впредвид, че 1.5 бара е мин. граница за налягане на маслото.Може и по-добреСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар