Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И аз да се похваля.... ;)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    130 посредата на датчика...но взе да губи мощност и да трака ДВГ-то! още не знам от какво е!Трака на метал...казаха, че може да е някой вал...или бутало...или в най - добрия случай стопена свещ! Аз не съм запознат никак с двигателите и нз какво ще е.... нищо квото такова...такъв ми бил късмета! Яд ме е само че на сумати хора съм намерил коли и се оказаха супер в буквален смисъл...а мойта .....!
    Lancia Lybra 2,4JTD '03
    Фиат Браво 1.9TD75 '97
    Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
    Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

    Коментар


      #17

      Коментар


        #18
        Ето това е скалата ако ти е стигнала 100 градуса на градско не се притеснявай но ако е качила нагоре ... може би има нещо. Може да има нещо запушено по радиаторчето или по каналите за охлаждането му. За тракането може да идва от вариатора те обикновено тракат като дизелов мотор, когато не е наред.
        Прикачени файлове
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #19
          До 100 градуса е дигнала значи...но загуби мощност...педала до дупка а скороста си пада...и спрях!след това 1-2 пъти е припалихме и тракаше на метал...замириса на нещо изгоряло!
          Lancia Lybra 2,4JTD '03
          Фиат Браво 1.9TD75 '97
          Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
          Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

          Коментар


            #20
            Лампата на инжекциона не светна ли?Да не би да е прескочил ангренажния ремъки да се е получило това което не ти пожелавам? Това е само мое предположение! А обърна ли внимание на налягането на маслото колко Бара беше?
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #21
              Няма налягане на маслото.Дигаше се само като подам газ...иначе губи обороти и не дига налягане на масло! Ремъците са здрави, гледахме ги!
              Lancia Lybra 2,4JTD '03
              Фиат Браво 1.9TD75 '97
              Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
              Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

              Коментар


                #22
                standox_ написа:
                Няма налягане на маслото.Дигаше се само като подам газ...иначе губи обороти и не дига налягане на масло! Ремъците са здрави, гледахме ги!
                Значи като е заграла държи налягане на маслото 1,5 бара, а като подадеш газ се вдига на 3 така ли е, че аз нещо не разбрах Тя акто прескочи зъб не се къса ремъка
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #23
                  Честито но май те видях на магистралата преди Пловдив към 12,30 в неделя.

                  Коментар


                    #24
                    Честито
                    BRAVA 1,4 12V
                    Nissan Navara

                    Коментар


                      #25
                      Честито и от мен .Ако не е тайна ,колко пари ти излезе колата ,без ремонти разбира се Че и аз нещо почнах да се заглеждам по Купенца ,след някоя година може да съм в клуба пък :D
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        #26
                        Това купе е с ямболски номера, а не съм го засичал в Ямбол досега... нали знаете, че в малък град такива коли се забелязват.Единственото ТАКОВА купе в Ямбол е на колегата skip, но то е с пернишки номера.Какво стана с проблема? В крайна сметка какво се оказа?

                        Коментар


                          #27
                          М купето е купено уж от Варна преди месец и го продадоха понеже отварят магазин за дрехи и им трябва комби...!Колко е вярно нз...няма значение..примирих се, че ще давам пари за ремонт и това е...няма значение дали са ме излъгали или не..!Станалото станало!Проблема още нз какъв е!Майсторите заети! утре сутрин ще го погледнат и ще се разбере.Предполага се, че са някакви лагери и ремонта ще е около 600лв., което е поносимо за мен засега! Колата е много запазена! интериор, екстериор и т.н.! Спазарих я за 5200лв.!има си СД плеар с колони, сменено е маслото, нов акумолатор, газов инжекцион монтиран в Италия.За тази цена беше ясно, че на колата и има нещо...но не го предвидих! Нищо сега ще си я оправя и ще си я карам с кеф!Поне се надявам де..
                          Lancia Lybra 2,4JTD '03
                          Фиат Браво 1.9TD75 '97
                          Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
                          Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

                          Коментар


                            #28
                            Toва са плъзгащи лагери на колянов вал.Не е сигурно,но 95% по признаците, които казваш е това.Факт е, че когато колата загрее маслото става по-течно ако мога така да се изразя(по-нисък вискозитет) и не може да уплътни разстоянието между шииката на вала и лагера на буталото.Само за информация - биелни лагери - 20 лв.Основни лагери -32 лв.Шлайфане на вал - 80-100 лева.Излиза, че за труд ти искат 450 лв??????? Имай впредвид, че при тази операция не се сваля двигателя, а само картера.Ти решаваш дали да си подариш парите...помисли си.Аз на твое място бих си сменил маслото първо.Ако е Селениа Голд или някое друго такова тънко нищо чудно да ти тракат лагерите.Имай впредвид, че 1.5 бара е мин. граница за налягане на маслото.Може и по-добре
                            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                            Коментар


                              #29
                              Ми незнам, но при мен за подобен проблем (увлечени лагери на колянов вал, само че и със затегнал двигател) ми излезе малко над 600 лв, като частите бяха около 300, и още толкова за труд. Така че и при него не ме учудва сумата...

                              Коментар


                                #30
                                Слав написа:
                                Toва са плъзгащи лагери на колянов вал.Не е сигурно,но 95% по признаците, които казваш е това.Факт е, че когато колата загрее маслото става по-течно ако мога така да се изразя(по-нисък вискозитет) и не може да уплътни разстоянието между шииката на вала и лагера на буталото.Само за информация - биелни лагери - 20 лв.Основни лагери -32 лв.Шлайфане на вал - 80-100 лева.Излиза, че за труд ти искат 450 лв??????? Имай впредвид, че при тази операция не се сваля двигателя, а само картера.Ти решаваш дали да си подариш парите...помисли си.Аз на твое място бих си сменил маслото първо.Ако е Селениа Голд или някое друго такова тънко нищо чудно да ти тракат лагерите.Имай впредвид, че 1.5 бара е мин. граница за налягане на маслото.Може и по-добре
                                коментара ми е само жалко че не всеки има необходимото време и инструменти. Иначе аз досега да съм разфъргал картери и лагери и вала да е долуИначе Купето е много яко, въпреки ремонта, със здраве да си го караш, като го стегнеш
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X