Бънди, на мен никой, никога не ми е присветвал, че го заслепявам, от както имам ксенон, а и фаровете ми не са вдигнати на най-високата позиция Това естествено не може да е гаранция, че не заслепявам колите в насрещното
Аз пък имам разпечатка от най-модерния стенд в София за регулиране на фарове, с компютърна симулация на формата на светлинното петно на пътя - и всичко е в нормите.А и никой не ми е примигвал, докато в последните няколко дни забелязвам разни коли карат на дълги през деня - и аз им паля дълги
Пинко, колко струва това замерване на фаровете и къде се намира въпросния стенд, да мина да си сверя часовника Бънди, аз съм съвсем наясно с това и редовно минавам, ако не на мивка, то поне през водоструйката на някоя бензиностанция, така и на мен ми е по-добре, защото си виждам пътя по-хубаво
Пинко, колко струва това замерване на фаровете и къде се намира въпросния стенд, да мина да си сверя часовника Бънди, аз съм съвсем наясно с това и редовно минавам, ако не на мивка, то поне през водоструйката на някоя бензиностанция, така и на мен ми е по-добре, защото си виждам пътя по-хубаво
В новия център на Пежо на Ботевградско, ама в момента стенда май не работел, щото имало токов удар или нещо подобно и изпушил. Може и да са го поправили, не знам.Ще проверя, ама ме подсети
Достатъчно е само да ти се зацапат стъклата на фаровете и започваш да заслепяваш наред
За тая цел си имам пръскалки на фаровете - като се нацапа предното стъкло, начи и фаровете са нацапани - мият се едновременно.
Че те всички фарове с ксенон си имат задължително пръскалки. Не случайно. Аз имам предвид ония дето са си ги слагали допълнително на издрани стъкла и нямат пръскалки.
pinko, голям песимист си! това нещо го има всеки нов автомобил. голям плюс за устройството е че ти светят светлините с МОЩНОСТ ПО ТВОЙ ИЗБОР, като през това време габаритите ти не светят. Това е много важно за автомобили на които габарита и стопа светят от една крушка, което не важи за брава например. Също така щом започне да се стъмва, не заслепяваш другите с дълги, просто защото от дневни превключваш на къси, нали все пак заради стъмването ти също трябва да виждаш къде карашето обаче и една анти-статия: http://dadrl.hit.bg/2-medical.htm , задължително последвайте линка в средата на статията, за да видите колко опасно би могло да бъде!
колега защо мислиш че не става, сподели причините? според мен дори и да не става точно това устройство, ако се съберем достатъчно кандидати и направим заявка, би могло да се изработи такова специално за браво/брава/мареа та да не казвам и изобщо за Фиат, едва ли електроинсталациите са коренноразлични 1 от друга. Гледах и инструкциите за свързване, обяснено си е съвсем добре. Понеже познанията ми по тема автоелектроника не са нещо особено, надявам се да споделите защо не става?
Днес имах удоволствието да се сдобия с такова устройство и следобеда да го монтирам. Момчето което ги предлага си е свършило перфектно работата. Устройството може да се монтира на всяка марка автомобил с известни корекции на схемата на свързване. Специално при монтажа на Алфа 146 се наложи да се срежат два кабела към задните габарити и да се монтират допълнително два диода. Не виждам причина да не може да се монтира на Фиат - май скоро ще ми се наложи да го монтирам на Браво. Все пак за да го монтирате сами трябва да имате малко по-сериозни познания по електротехника, а наличието на схема на инсталацията на автомобила улеснява доста нещата.PS Дори и на тъмно фаровете не заслепяват в режим DRL - проверено
Момчето, което го е направило каза че нестава за фиат защото незнае каква е схемата на фаровете. Каза че трябва да се преправи. Аз нямам никакви познания по електротехника, но много искам да си направя дългите да светят за дневни светлини.
Може би да ми липсва креативно мислене, обаче не намирам достатъчно основания за този РАЦ ( рационализация ).За сметка на това пък ми идва на ум че бих могъл с тази джаджа перфектно да заменя ей този смотан цирей.Ако някой се чуди що е то - това е блока със съпротивления който прави степните за вентилатора на парното.Миналата година смених едното съпротивление ( сега са онези, белите ), а преди няколко дни и термичната защита Отдавна се каня да налепя един ШИМ с TDA1060 ама онази схемка с таймера май е по-елементарна.Иначе добро проектче са спретнало колегите, само дето аз не мога да оценя по достойнство приложението му с фаровете.Изобщо цялата тая суетня със запалените фарове ми се струва модерно да се толерира, ама това си е мое мнение.Карам на фарове, да. Но не защото подскачам от удоволствие или защото съм убеден че е полезно
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Момчето, което го е направило каза че нестава за фиат защото незнае каква е схемата на фаровете. Каза че трябва да се преправи. Аз нямам никакви познания по електротехника, но много искам да си направя дългите да светят за дневни светлини.
значи проблема идва от това че габаритите при фиата са на една верига докато при ФВ са разделени на 3 /леви, десни габарити и осветление на номера и таблото/ и лампите на осветлението на таблото се ползват за замасяване на устройството когато са изключени габаритите и когато се включат устройството остава без захранване и фаровете заработват нормално. Колега предполагам че до седмица ще монтирам на едно Браво ще опиша точно какво се прави. Разликата в инсталациите на Алфа 146 и Браво не е толкова голяма.
колеги, само ми намерете добър жичкаджия, защото препоръчания във ФВ форума - известен като ваското, отказва , защото не познава инсталацията. сега ми се спи, но утре обещавам да кача тук някаква схема за свързване имаше... не ми се видя като нещо неизпълнимо. аз лично обаче искам устройство което управлява единствено дългите да ги пусне автоматично, не и някакви шикалки - цъкнеш един път със светлинния клаксон, то ти прави дискотека.....
Коментар