Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Daytime Running Lights-Дневни светлини,вместо къси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Daytime Running Lights-Дневни светлини,вместо къси

    колеги, никъде в нашия форум не можах да намера тема по въпроса, каня всички заинтересовани да погледнат ето това от форума на Фолксваген, и да споделят мнение по въпроса.http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic...ht=drl&start=0 ред.: ТЕМАТА ВЕЧЕ Я НЯМА В ТЕХНИЯ ФОРУМ Най-общо става въпрос за включване на дългите светлини, но на 30-40 % мощност, автоматично със стартирането на двг. сега за зимния период мисля че е перфектен вариант, позволено е в чл. 70 от закона.Аз лично веднага бих си монтирал подобно нещо, не знам за вас.

    #2
    Определено е хитро направено. Извинявам се за , но се зачудих какво ще стане ако си държа "врътката" на къси винаги? Като е изключен двигателя не светят, няма ток никъде по таблото. Като запаля си светкат. Може ли да падне акумулатора?

    Коментар


      #3
      vital това е дали е по-здравословно за двг. при палене на колата с включени/изключени светлини ..всеки казва различно...едва ли би могъл да получиш точен отговор

      Коментар


        #4
        Еми аз защото по принцип си карам винаги на фарове, точно така правя. Карам на 99% градско и до сега не съм имал проблеми с акомулатора.
        Fiat Punto 1.7TD
        Mazda 626 2.0
        Fiat Croma 2.4 Multijet

        Коментар


          #5
          изчетох им цялата тема, наистина който се интересува му препоръчвам да чете от 4-5 страница нататък, произведението е претърпяло подобрения, и в момента момчетата са направили едно страхотно добре измислено устройство, можеш да си го програмираш на различна сила на светене, абе изобщо супер е, при това НИТО ЕДНА от СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ функции на автомобила, къси дълги, халогени, светлинен клаксон, не търпи промени и си работи "фабрично".горещо го препоръчвам, много по-добро е от късите светлини през деня, както и при намалена видимост, поне такъв извод правя от снимките

          Коментар


            #6
            Аз съм замислил нещо подобно, но със светодиоди. Взех си от 6 ватовите, бели с интензитет 250 лумена, което е около 5 - 6 пъти по-слабо от нормалена лампа за къси.Когато ми остане малко повече време ще мисля начин да ги "вградя" във фаровете. В този ред на мисли на някой да му се намира счупен фар с лупа (трябва ми само пластмасата)?
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #7
              Струва ми се, че може да имате проблеми с катаджиите.Все пак в закона пише да се кара на къси, а не на дълги.Ти ходи обяснявай, че били намалени с 30%. Той ще ти напише акта и тва е. В Канада закона го позволява - тук не.Аз лично ще съобщавам на КАТ за всеки Гоуф, който ми блести с дългите през деня.
              Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

              Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Коментар


                #8
                Витал, наще крушки, като са Н4 двойносветещи, как да си направим дей-лайтс през дългите?!Аз пък съм монтирал и би-ксенон с електромагнитен плъзгач, та хептен не се връзва Нещо през габарита, евентуално заменен с по-силен светодиод или сноп от светодиоди?!

                Коментар


                  #9
                  pinko, грешиш колега, това са точно Daylight Running Lights - светлини за дневно каране, във всеки един автомобил фабрично са точно така - дългите рефлектори светят но с малка мощност, за да не заслепяват, а са дългите, за да не се "реже"светлинния сноп оптгоре. И точно нашия закон го позволява: "... къси или дневни светлини..."

                  Коментар


                    #10
                    фарове

                    трябвада се пускат че като се прибирах сега по кварталите имаше доста КАТ проверяват всичко /и не карайте на ХАОЛОГЕНИ / светлините да са наред и прегледа онзи ден се разминах с 20 лв за светнати халогени и несветеща крушка на габаритите отзаяддори и се заятоха за лепенките на стъклото/ ключар /
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Оня ден загледах едно новичко Ауди А6 как е реализирана дневната светлина в секцията за дълги светлини беше сложена обикновенна крушка 21 вата, а ксенона си бачка на два режима за къси и дълги /сменят геометрията на светлиния лъч/ досега кат не са го спряли от движение.

                      Коментар


                        #12
                        да ме извинявате, ама това безумие с резистори си е само за голфаджии. Има много по-смислени начини за направата на това нещо.

                        Коментар


                          #13
                          1115 написа:
                          да ме извинявате, ама това безумие с резистори си е само за голфаджии. Има много по-смислени начини за направата на това нещо.
                          Чети нататък - в последните версии работи със ШИМ с MOS транзистори - определено по описания ми изглежда разумно проектирано. За съжаление, нещо не можах да сваля схемите.
                          Fiat Ritmo 105TC
                          1600cc 105к.с.

                          Коментар


                            #14
                            Нещо не мога да схвана идеята на това нещо...Да са включени светлините през деня автоматично с паленето на двг ли?Че то на фиат си се палят, стига да са пуснати. Освен това при палене гаснат за момент, което си е фабрично..Това че при VW го няма...какво ни бърка? Там до колкото знам си е отделен контрол и свири ако си го оставил включен, при загадване на двг. Може и да греша.Намаленото светене може да се получи доста лесно - включваш на габарити и готово. Аз поне така карам. Не знам кой би различил през деня дали си на габарити или на фарове, аз поне не мога, особено на движеща се кола. Особено ако е намалено светенето на фаровете, представете си как ще обясните че не сте на габарити а на фарове. Никак. Ще кажат че не са ви изправни фаровете.
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              GTipo написа:
                              Нещо не мога да схвана идеята на това нещо...Да са включени светлините през деня автоматично с паленето на двг ли?Че то на фиат си се палят, стига да са пуснати. Освен това при палене гаснат за момент, което си е фабрично..Това че при VW го няма...какво ни бърка? Там до колкото знам си е отделен контрол и свири ако си го оставил включен, при загадване на двг. Може и да греша.Намаленото светене може да се получи доста лесно - включваш на габарити и готово. Аз поне така карам. Не знам кой би различил през деня дали си на габарити или на фарове, аз поне не мога, особено на движеща се кола. Особено ако е намалено светенето на фаровете, представете си как ще обясните че не сте на габарити а на фарове. Никак. Ще кажат че не са ви изправни фаровете.
                              е как да не можеш да различиш габарити от къси? моментално се познават просто. и аз не виждам смисъл от всичките тези доработки и занимавки, карай си на къси и тва е.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X