Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Daytime Running Lights-Дневни светлини,вместо къси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    GTipo написа:
    Нещо не мога да схвана идеята на това нещо...Да са включени светлините през деня автоматично с паленето на двг ли?Че то на фиат си се палят, стига да са пуснати. Освен това при палене гаснат за момент, което си е фабрично..Това че при VW го няма...какво ни бърка? Там до колкото знам си е отделен контрол и свири ако си го оставил включен, при загадване на двг. Може и да греша.Намаленото светене може да се получи доста лесно - включваш на габарити и готово. Аз поне така карам. Не знам кой би различил през деня дали си на габарити или на фарове, аз поне не мога, особено на движеща се кола. Особено ако е намалено светенето на фаровете, представете си как ще обясните че не сте на габарити а на фарове. Никак. Ще кажат че не са ви изправни фаровете.
    Абе ти зеби да не си личат къси и габарити.....особенно ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ и некви си парашутки ги виждам едва ли не чак на около 5 метра пред мен с някви си мижави габарити и съответно отнасят доста поздравления от мен спрямо техните роднини от първо коляно по съребрена линия и т.н.

    Коментар


      #47
      Много гадно сега, с тва изпълнение на наш’те инсталации, като светнеш дълги, късите се прехвърлят през реле и теглат ток директно от акумулатора. Значи ако си монтирам таково нещо, щом тоя модул подаде ток към дългите, тва значи и че подава ток към релето което включва късите., а не искам така. жалко че не разбирам от електроника, досега да си го бях направил както ме кефи. Някой с идея как да стане номера? Аз си мислих за някакъв диод, който пуска ток към тва реле на късите само ако си пускаш дълги през лоста, и не пуска ток към късите ако токът идва от DRL-модула. Другото което ми дойде наум е някакво реле на мястото на това за късите, което пуска ток към късите, ако сме на позиция дълги, както си е фабрично, не пуска никакъв ток, ако сме на позиция къси или габарити, и пуска ток към DRL-Модула ако сме на позиция 0. Дали и9ма такова нещо? как го обясних....

      Коментар


        #48
        Колега съвсем си се объркал може да се сложи без проблем. Късите са си на една верига , дългите на друга, габаритите са на трета. Просто е нъжно габаритите да се разделят на две вериги - предни + табло + осветление на номер на едната и задните габарити на другата разделени с диоди. Ако успея да ви нарисувам корекциите на оригиналната схема дали ще ви бъде от полза.

        Коментар


          #49
          Всичко ще е от полза въпреки, че абсолютно нищичко неразбирам от електротехника
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #50
            stenli, не рабрах какво точно искаш да кажеш. Изобщо не ме бъркат габаритите, те няма да работят заедно с дневни светлини. Разгледай схемата и ще видиш че щом дългите са захранени, късите автоматично светват, защото част от тока захранващ дългите отива към едно реле, което затваря директна верига от акумулатора за късите. довечера ще го пробвам, дали е така наистина - с 1 кабел ще подам на дългия фар + от акумулатора, което следва да включи и късия до него, без дори да съм на контакт! ако схемата е вярна....В крайна сметка няма значение, щото ония скапаняци от форума на гоуфърите не искат да свършат работа, въпреки че си плащам. Аз обаче ще намеря електротехник който съм сигурен че може да го направи.

            Коментар


              #51
              има по лесен начин да пробваш даже както си на контакт като дръпнеш на светкавица виж че светят само дългите ако няма да ползваш габарити при дневна светлина съвсем елементарна е връзката имаш да вържеш само 4 ри кабела един към постоянен плюс, един към дългите , един към габарита и един към контатния ключ да подава 12 в когато си на контакт.

              Коментар


                #52
                stenli написа:
                има по лесен начин да пробваш даже както си на контакт като дръпнеш на светкавица виж че светят само дългите ако няма да ползваш габарити при дневна светлина съвсем елементарна е връзката имаш да вържеш само 4 ри кабела един към постоянен плюс, един към дългите , един към габарита и един към контатния ключ да подава 12 в когато си на контакт.
                Колега, това което казваш не е вярно! при светкавица свети целия фар, защото просто такава е схемата. приеми го като аксиома.Понеже ония си изтриха темата искам да обясня конкретно за какво става въпрос, за Detron:При запалване на мотора, щом напрежението на акумулатора мине 13.2 волта, започва нещо да брои около 15-20 секунди, и след като минат се подава напрежение към дългия рефлектор, като то е по-малко от номиналното, има някакви резистори, и напрежението не се подава изведнъж а се подава доста плавно, за около 4-5 секунди, се едно леко въртиш потенциометър, само че е автоматично. (Тук вече идва проблем от нашата схема, която при някакво напрежение подадено към дългите, затваря едно реле, което затваря директна верига към късите, но не съм сигурен дали по-ниското напрежение е достатъчно за да затвори релето) Пониженото напрежение се подава докато напрежението на алтернатора е не по-малко от 12.2 волта, след което спира. Всички останали функции на светлините на автомобила се запазват.

                Коментар

                Working...
                X